1. Snap ik, alleen punt 2 maakt dat dan weer beetje logischer. Want een Froome of Dumoulin is wel even wat anders.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:19 schreef Zorro het volgende:
1. Dat bedoel ik dus eigenlijk
2. Het is niet bergop finishen, dus dat beetje wat Tom verliest komt in de afdaling wel weer goed.
Spannend is het al niet meer.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Sjezus wat spannend! KOM OP TOM!!!
Mwah, ook iets overdreven.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Podium wordt op deze manier ook lastig.
En de award voor domste post deze reeks gaat naarquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Doping. Die Aru kan niks en nu opeens dit. Doping.
Zo moe is ie ook weer niet.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:24 schreef Sheepcidus het volgende:
Straks duikelt die van het podium
Lach maar jonge, lach maar. Praat doping maar goed!quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:24 schreef Sked het volgende:
[..]
En de award voor domste post deze reeks gaat naar
Wat moet ik dan doen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Rot toch op man. Je komt alleen in dit forum om elke prestatie van een Nederlander kapot te relativeren bij grote rondes, nog mild nu. De rest van het jaar ben je nergens te bekennen behalve bij de Tour. In je poging om je te verdedigen ga je dan wild om je heen slaan en vaste users bestempelen als ''Ik heb die nog nooit gezien in dit topic''.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Lach maar jonge, lach maar. Praat doping maar goed!
Die zie ik geen 1m20 goedmaken.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:25 schreef Szura het volgende:
Rodriguez die dan Aru countert zou wel genot zijn, mocht Tom het niet redden
Krijgt wel straks eten van de ploegleiderquote:
gewoon lekker weg blijven met je zure smoel. Dank.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen?
Zielig mee doen met dat belachelijk enthousiaste gedoe? En waarom zeg je alleen iets tegen mij en niet tegen al die anderen die ook niet in dat belachelijk enthousiaste gedoe meegaan?
Ik ben sws wel vaker hier hoor, dit is toch ook geen Tour maar de Vuelta?
Realisme is een mooi iets, niet dat domme overdreven ophemelen van een prestatie van een in ons geval Nederlander.
Winst van Rodriguez is zelden genot. Even erg als Piti of Gerrans.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:25 schreef Szura het volgende:
Rodriguez die dan Aru countert zou wel genot zijn, mocht Tom het niet redden
Ja, snel een beetje. Twee gelletjes erin dan kan hij over 10 minuten weer fietsen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Krijgt wel straks eten van de ploegleider
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |