SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nou.. het zit er op maar het ging niet van harte. Eigenlijk niet ergens last van maar ik had erg veel ruzie met de navigatie van mijn telefoon, waardoor ik vaak stil moest staan en de weg zoeken, op het laatst was de batterij van mijn telefoon helemaal op. Daardoor was het mentaal erg zwaar, ik haat verdwalen, en ik vind het toch een beetje jammer dat ik dus niet de hele training zonder stilstaan heb kunnen doen. Weet niet of het uiteindelijk heel veel uitmaakt voor het trainingseffect maar het voelt niet fijn.
Hartslag was ook wat hoog, maar dat was de rustpols vanochtend ook al en ik had veel wind tegen dus dat is niet onverklaarbaar. En de training was ook wel echt zwaar; inlopen, 4km D1, 3km D2, 2km D3 (marathontempo) en 1km +- HM tempo, en dat 3 keer. Laatste keer heb ik er nog een extra km HM tempo aan toegevoegd omdat mijn route wat te lang was en ik geen zin had om heel lang uit te lopen, en ik vond ook dat ik wat goed moest maken of zo voor het de weg zoeken.
Op zo'n moment is het wel jammer dat ik niet gewoon naar een trainingsloop kon of achter een groepje kon aanhobbelen. Maar goed, ik heb het wel gered dus daar moet ik maar weer tevreden mee zijn.
Linkje: https://www.endomondo.com/users/11367364/workouts/600276490Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik snap je gevoel, maar de prestatie blijft staan! Ik moet morgen 3 uur 20 lopen en ga zeker op 5 km minder uitkomen, terwijl ik de route wel ongeveer ken. Knap gedaan dus wat mij betreft.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou.. het zit er op maar het ging niet van harte. Eigenlijk niet ergens last van maar ik had erg veel ruzie met de navigatie van mijn telefoon, waardoor ik vaak stil moest staan en de weg zoeken, op het laatst was de batterij van mijn telefoon helemaal op. Daardoor was het mentaal erg zwaar, ik haat verdwalen, en ik vind het toch een beetje jammer dat ik dus niet de hele training zonder stilstaan heb kunnen doen. Weet niet of het uiteindelijk heel veel uitmaakt voor het trainingseffect maar het voelt niet fijn.
Hartslag was ook wat hoog, maar dat was de rustpols vanochtend ook al en ik had veel wind tegen dus dat is niet onverklaarbaar. En de training was ook wel echt zwaar; inlopen, 4km D1, 3km D2, 2km D3 (marathontempo) en 1km +- HM tempo, en dat 3 keer. Laatste keer heb ik er nog een extra km HM tempo aan toegevoegd omdat mijn route wat te lang was en ik geen zin had om heel lang uit te lopen, en ik vond ook dat ik wat goed moest maken of zo voor het de weg zoeken.
Op zo'n moment is het wel jammer dat ik niet gewoon naar een trainingsloop kon of achter een groepje kon aanhobbelen. Maar goed, ik heb het wel gered dus daar moet ik maar weer tevreden mee zijn.
Linkje: https://www.endomondo.com/users/11367364/workouts/600276490Life is what you make it.![]()
Mja die tijd dat ik stilgestaan heb zit niet bij die 3u8 hequote:Op zaterdag 12 september 2015 16:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel, maar de prestatie blijft staan! Ik moet morgen 3 uur 20 lopen en ga zeker op 5 km minder uitkomen, terwijl ik de route wel ongeveer ken. Knap gedaan dus wat mij betreft.Heb wel altijd autopause aanstaan bij dit soort trainingen. Maarja, de meters zijn gemaakt in ieder geval! Volgende keer toch maar een heen-en-weertje of 2x hetzelfde rondje wat ik ken.
Succes morgen! Wat voor route wordt het?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oja ik weet nu ook hoeveel ik zweet2.5 liter gedronken en 200 gram lichter toen ik terugkwam dan toen ik ging, dus minstens 2,7 liter gezweet in ruim 3 uur. Misschien nog wel iets meer want ik had mijn bezwete kleren nog aan
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
http://losseveter.nl/2015(...)inschoten-uitslagen/
Holy moly! Vier 34-ers en een 36-er tijdens de Winschoterloop!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Havenrun was leuk
Ondanks mijn plechtige voornemen om een beetje rustig aan te doen toch wel weer heel snel gelopen.
1:04:08 volgens horloge, over wat volgens de organisatie 15,1 km was. Tomtom zegt minder, maar dat kan komen doordat het laatste stuk in een verlate fabriekshal was, dus gebrekkige GPS ontvangst.
Zal later een verslagje schrijven want dit loopje was echt leuk.
Oh ja, ik heb vandaag alle vrouwen verslagen, een first voor mij
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:08 schreef Guard het volgende:
Havenrun was leuk
Ondanks mijn plechtige voornemen om een beetje rustig aan te doen toch wel weer heel snel gelopen.
1:04:08 volgens horloge, over wat volgens de organisatie 15,1 km was. Tomtom zegt minder, maar dat kan komen doordat het laatste stuk in een verlate fabriekshal was, dus gebrekkige GPS ontvangst.
Oh ja, ik heb vandaag alle vrouwen verslagen, een first voor mij![]()
![]()
Nice!quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:08 schreef Guard het volgende:
Havenrun was leuk
Oh ja, ik heb vandaag alle vrouwen verslagen, een first voor mijIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor TWC, voor het volbrengen van de Jungfrau Marathon.
Ik ben stikjaloers op hemMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ah hij is binnen? Supercool!!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lekker getraind. Heen en weertje van 34km over het zwaarste stukje van de Kustmarathon. Ging beter dan vorig jaar, dus ik ben wel tevreden. Maar het was nog steeds wel allejezus'zwaar voor een duurloopje.
Mooi dat de debiele trainingen er nu ook opzitten. Nu alleen nog drie weken relaxed trainen !
Wow TWC, nice!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Yup in 5:36:57, 321e volgens de SMS servicequote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nice, ben je mooi af van die lange trainingen, lekker relaxt nu naar de kustmarathon toelevenquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:25 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker getraind. Heen en weertje van 34km over het zwaarste stukje van de Kustmarathon. Ging beter dan vorig jaar, dus ik ben wel tevreden. Maar het was nog steeds wel allejezus'zwaar voor een duurloopje.
Mooi dat de debiele trainingen er nu ook opzitten. Nu alleen nog drie weken relaxed trainen !
Wow TWC, nice!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat moet een mooie belevenis zijn geweest voor TWC. En misschien wel aangemoedigd door een stelletje van die gekke blazers
Benieuwd of Pijll nog de Potatorun heeft gedaan?![]()
Ja, dat heeft ie. Ik zag op whatsapp eea langskomen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:52 schreef Quoi het volgende:
Dat moet een mooie belevenis zijn geweest voor TWC. En misschien wel aangemoedigd door een stelletje van die gekke blazers
Benieuwd of Pijll nog de Potatorun heeft gedaan?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik voel bobbels of bubbeltjes als ik met mijn vinger recht van boven naar beneden beweeg op mijn scheenbeen en m'n beide schenen doen ook zeer. Is dit een hardloopblessure die mensen hier wellicht herkennen? Heeft iemand tips voor me qua wat (niet) te doen?
Zit momenteel in de beginfase van mijn trainingsschema op weg naar de Bruggenloop van Rotterdam (begin december), eind mei liep ik de halve marathon van Leiden maar in de tussentijd heb ik erg weinig gelopen.![]()
Bobbeltjes voelen is niet gek. Het bot van je scheenbeen is een beetje bobbelig. Dat het pijn doet kan wel een teken zijn van te snel opbouwen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:07 schreef Kaas- het volgende:
Ik voel bobbels of bubbeltjes als ik met mijn vinger recht van boven naar beneden beweeg op mijn scheenbeen en m'n beide schenen doen ook zeer. Is dit een hardloopblessure die mensen hier wellicht herkennen? Heeft iemand tips voor me qua wat (niet) te doen?
Zit momenteel in de beginfase van mijn trainingsschema op weg naar de Bruggenloop van Rotterdam (begin december), eind mei liep ik de halve marathon van Leiden maar in de tussentijd heb ik erg weinig gelopen.![]()
Heb jij dat ook dan? Het is geen teken van vocht of whatever op je scheenbeen? Dan zou het wellicht enkel een ontstekinkje zijn en moet ik gewoon tijdelijk twee in plaats van drie keer per week rennen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bobbeltjes voelen is niet gek. Het bot van je scheenbeen is een beetje bobbelig. Dat het pijn doet kan wel een teken zijn van te snel opbouwen.
Zouden compressiekousen kunnen helpen? Iets dat hardloopmaatjes aanraadden.![]()
Thuiskomen van 34km en dat je vriendin dan een biefstuk van bijna een half pond voor je gaat staan bakken.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jaloersmakende loopjes weer hier. Mijn lichaam en gezondheid zitten me nog steeds in de weg op het moment, maar hoop maandag weer een eindje te kunnen gaan lopenik mis het zo
Ja doei.![]()
Startnummer van de Vredesloop binnen, een mooi even nummer1292! Heb er zin in, nog een week te gaan
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Eetze Mossel!Ik heb dat zeker ook. Als je als kind je been je been een keertje stoot begint dat al. Kleine bobbeltjes. Geen enkel teken van iets geks. Maar ik kan jouw bobbels niet voelen natuurlijkquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij dat ook dan? Het is geen teken van vocht of whatever op je scheenbeen? Dan zou het wellicht enkel een ontstekinkje zijn en moet ik gewoon tijdelijk twee in plaats van drie keer per week rennen.
Zouden compressiekousen kunnen helpen? Iets dat hardloopmaatjes aanraadden.Als je ook pijn hebt kan het best een signaal zijn van te snel opbouwen. Maar ga er niet aan voelen, want een scheenbeen is niet glad en recht.
De kousen helpen - tenzij goed aangemeten en strak genoeg - bij doorbloedingsproblemen. Sommige mensen met shinsplints hebben er ook baat bij, alleen het mechanisme daarachter begint volgens mij met een P en eindigt op Lacebo![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: