abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156019735
2015

10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
19 september: Malteser

6 oktober: Limone (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje
3 maart: LadyBlack
4 maart: Dot.
14 maart: Razztwizzle
20 maart: onomatopee
23 maart: Lamb29

12 april: Leonietje83

4 mei: Dodoria

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een DM :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Malteser op 13-09-2015 20:47:11 ]
pi_156019772
Na alle goede uitslagen voel ik me nu wel een beetje gedoemd om degene te zijn waarbij het dus wel slecht uitpakt :').
pi_156019783
Aah L0t, ik snap je gevoel daarin wel een beetje. Maar gelukkig werkt het zo niet. :*
pi_156019790
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:52 schreef L0t.. het volgende:
Na alle goede uitslagen voel ik me nu wel een beetje gedoemd om degene te zijn waarbij het dus wel slecht uitpakt :').
Kan me je gevoel wel voorstellen maar we duimen gewoon door voor jullie meisje!! Wanneer volgt er duidelijkheid voor jullie?

Wil je meisje achter je naam trouwens of is het zo goed voor je?
pi_156019857
Ik heb dus medicijnen die er hopelijk voor gaan zorgen dat het hematoom verdwijnt.
En de bijwerkingen zijn slaperigheid. En eerst nam ik ze (voor iets anders) alleen 's avonds en dan maakt dat natuurlijk niks uit.
Maar de ochtendpillen vallen best een beetje tegen. Ben na uren in een soort van zombie achtige toestand van moe en misselijk nu eindelijk een beetje helder.
Gelukkig is papa ook thuis, want m'n peuter vindt me maar dodelijk saai. Vind het wel een beetje sneu voor hem dat ik niet verder kom dan wat puzzelstukjes aangeven op de bank.
pi_156019861
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:53 schreef Malteser het volgende:

[..]

Kan me je gevoel wel voorstellen maar we duimen gewoon door voor jullie meisje!! Wanneer volgt er duidelijkheid voor jullie?

Wil je meisje achter je naam trouwens of is het zo goed voor je?
Oh ja dat mag wel :).

We hebben maandag de NIPT-test en dan duurt het nog zo'n 2-3 weken tot de uitslag. Dan ben ik dus 18-19 weken.
pi_156019892
oh, dat kan ik me voorstellen Lot. Rationeel weet je dat het zo helemaal niet werkt, maar dat voelt anders. Sterkte met wachten!

En Ineffable, wat lastig. Fijn dat je partner thuis is!

Is er een record voor diegene die het langst bovenaan in de OP gestaan heeft? Voor m'n gevoel sta ik al 3 weken bovenaan!
pi_156019903
Gefeliciteerd Stoel!
pi_156019906
quote:
Neejoh, dit is een positieve flow goede energie bubble en daar past gewoon iedereen uit dit topic in. Komt goed met je meisje :* !
pi_156019922
quote:
:*
pi_156019930
Oeh Ineffable dat klinkt lastig :X

Hoe lang zou je ze moeten slikken?
pi_156019933
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, dat kan ik me voorstellen Lot. Rationeel weet je dat het zo helemaal niet werkt, maar dat voelt anders. Sterkte met wachten!

Is er een record voor diegene die het langst bovenaan in de OP gestaan heeft? Voor m'n gevoel sta ik al 3 weken bovenaan!
Stonden er heel lang geen mensen boven je? Want je kunt nog wel anderhalve week vooruit aan je UD te zien.
pi_156019958
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:04 schreef Ineffable het volgende:

[..]

Stonden er heel lang geen mensen boven je? Want je kunt nog wel anderhalve week vooruit aan je UD te zien.
Heb even teruggezocht. De laatste die boven me stond was coccinelle. Op 21 augustus stond ik voor het eerst bovenaan!
pi_156019966
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:

Innepin haalde wel het maximale dr uit geloof ik :P en trui ging tot 43 weken dacht ik. Of 42+6 ofzo? iig, je kan nog wel ff :P
:)
pi_156019974
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:04 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh Ineffable dat klinkt lastig :X

Hoe lang zou je ze moeten slikken?
Nog in ieder geval tot het einde van de week.
Dan een echo.
Dus het is te overzien hoor. En we hebben al wat dingen aangepast zodat ik de ochtenden lekker rustig aan kan doen. Vind het gewoon zo raar dat ik na het ontbijt weer moet gaan liggen. En dan zat ik halverwege m'n broodje ook nog een beetje misselijk te knikkebollen. :')
pi_156020080
Mijn curanol tabletten waren op en zijn in bestelling. 3x raden wie er vanochtend weer op bezoek kwam! Jawel! Mijn gezellige aambeitjes! }:|

Disclaimer: de term "gezellige aambeitjes" heb ik uit buskruit met muisjes (boek). Maar die stomme dingen zijn heel niet gezellig!
pi_156020104
He wat naar sil :X
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156020177
Zo ik was gisteren (na het verven van een kinderkamer) helemaal op :X nog haske verkouden ook, ben t zat! Ik ging om 21u naar bed en sliep (met drie onderbrekingen ofzo) tot 9u s ochtends *O* dat had ik even nodig O+

En vanmorgen dit:

O+ gekke schuine puntbuik :D
pi_156020353
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:22 schreef pinquit het volgende:
Zo ik was gisteren (na het verven van een kinderkamer) helemaal op :X nog haske verkouden ook, ben t zat! Ik ging om 21u naar bed en sliep (met drie onderbrekingen ofzo) tot 9u s ochtends *O* dat had ik even nodig O+

En vanmorgen dit:

[ afbeelding ]
O+ gekke schuine puntbuik :D
Cool! Ik krijg die gekke buiken dus nooit goed op de foto. Tegen de tijd dat ik dan mijn telefoon te pakken heb is baby weer verhuisd!

Ik denk trouwens dat mijn baby regelmatig de hik heeft. Ik voel soms echt, heel ritmisch, een soort tikjes onderin mn buik. Kan dat inderdaad de hik zijn? Mijn buik golft er inmiddels een beetje op
mee, man kan het nu ook voelen O+ .
pi_156020372
Jaaa de hik O+ hier heeft baby heel vaak hik. Precies, tikjes heel regelmatig. Echt lief vind ik dat :D
pi_156020589
Aaah stoel! Gefeliciteerd! *O*

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:07 schreef L0t.. het volgende:
Voor degenen die de NIPT-test hebben gehad: maakten ze voor het afnemen van het bloed ook nog een echo om te kijken naar evt afwijkingen?
ik kreeg wel een echo om te zien of de zwangerschap nog intact was, maar niet om te kijken naar afwijkingen.
pi_156020621
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:58 schreef Ineffable het volgende:
Ik heb dus medicijnen die er hopelijk voor gaan zorgen dat het hematoom verdwijnt.
En de bijwerkingen zijn slaperigheid. En eerst nam ik ze (voor iets anders) alleen 's avonds en dan maakt dat natuurlijk niks uit.
Maar de ochtendpillen vallen best een beetje tegen. Ben na uren in een soort van zombie achtige toestand van moe en misselijk nu eindelijk een beetje helder.
Gelukkig is papa ook thuis, want m'n peuter vindt me maar dodelijk saai. Vind het wel een beetje sneu voor hem dat ik niet verder kom dan wat puzzelstukjes aangeven op de bank.
Oh das naar zeg ;( Wat zijn dat voor pillen dan?
Gelukkig is het maar voor een korte tijd. Peuter kan lekker met papa op stap, niet schuldig om voelen maar gewoon lekker gaan slapen :* De stress van de afgelopen dagen zal ook wel bijdragen aan je vermoeidheid denk ik zo.
pi_156020632
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:47 schreef Limone het volgende:
Aaah stoel! Gefeliciteerd! *O*

[..]

ik kreeg wel een echo om te zien of de zwangerschap nog intact was, maar niet om te kijken naar afwijkingen.
Oké thnx! LB ook!
pi_156020724
Ze heet Y.ara. 49 cm en 3110 gr. Hoofdje is niks mis mee
pi_156020737
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:58 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Oh ja dat mag wel :).
Done!

Nog meer dames die het geslacht in de OP willen? Razz?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')