Kan me je gevoel wel voorstellen maar we duimen gewoon door voor jullie meisje!! Wanneer volgt er duidelijkheid voor jullie?quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:52 schreef L0t.. het volgende:
Na alle goede uitslagen voel ik me nu wel een beetje gedoemd om degene te zijn waarbij het dus wel slecht uitpakt.
Oh ja dat mag welquote:Op zaterdag 12 september 2015 10:53 schreef Malteser het volgende:
[..]
Kan me je gevoel wel voorstellen maar we duimen gewoon door voor jullie meisje!! Wanneer volgt er duidelijkheid voor jullie?
Wil je meisje achter je naam trouwens of is het zo goed voor je?
Neejoh, dit is een positieve flow goede energie bubble en daar past gewoon iedereen uit dit topic in. Komt goed met je meisjequote:Op zaterdag 12 september 2015 10:52 schreef L0t.. het volgende:
Na alle goede uitslagen voel ik me nu wel een beetje gedoemd om degene te zijn waarbij het dus wel slecht uitpakt.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:52 schreef L0t.. het volgende:
Stonden er heel lang geen mensen boven je? Want je kunt nog wel anderhalve week vooruit aan je UD te zien.quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, dat kan ik me voorstellen Lot. Rationeel weet je dat het zo helemaal niet werkt, maar dat voelt anders. Sterkte met wachten!
En Ineffable, wat lastig. Fijn dat je partner thuis is!
Is er een record voor diegene die het langst bovenaan in de OP gestaan heeft? Voor m'n gevoel sta ik al 3 weken bovenaan!
Heb even teruggezocht. De laatste die boven me stond was coccinelle. Op 21 augustus stond ik voor het eerst bovenaan!quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:04 schreef Ineffable het volgende:
[..]
Stonden er heel lang geen mensen boven je? Want je kunt nog wel anderhalve week vooruit aan je UD te zien.
Innepin haalde wel het maximale dr uit geloof ikquote:Op zaterdag 12 september 2015 11:01 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, dat kan ik me voorstellen Lot. Rationeel weet je dat het zo helemaal niet werkt, maar dat voelt anders. Sterkte met wachten!
En Ineffable, wat lastig. Fijn dat je partner thuis is!
Is er een record voor diegene die het langst bovenaan in de OP gestaan heeft? Voor m'n gevoel sta ik al 3 weken bovenaan!
Nog in ieder geval tot het einde van de week.quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:04 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh Ineffable dat klinkt lastig![]()
Hoe lang zou je ze moeten slikken?
Cool! Ik krijg die gekke buiken dus nooit goed op de foto. Tegen de tijd dat ik dan mijn telefoon te pakken heb is baby weer verhuisd!quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:22 schreef pinquit het volgende:
Zo ik was gisteren (na het verven van een kinderkamer) helemaal opnog haske verkouden ook, ben t zat! Ik ging om 21u naar bed en sliep (met drie onderbrekingen ofzo) tot 9u s ochtends
dat had ik even nodig
En vanmorgen dit:
[ afbeelding ]gekke schuine puntbuik
ik kreeg wel een echo om te zien of de zwangerschap nog intact was, maar niet om te kijken naar afwijkingen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:07 schreef L0t.. het volgende:
Voor degenen die de NIPT-test hebben gehad: maakten ze voor het afnemen van het bloed ook nog een echo om te kijken naar evt afwijkingen?
Oh das naar zegquote:Op zaterdag 12 september 2015 10:58 schreef Ineffable het volgende:
Ik heb dus medicijnen die er hopelijk voor gaan zorgen dat het hematoom verdwijnt.
En de bijwerkingen zijn slaperigheid. En eerst nam ik ze (voor iets anders) alleen 's avonds en dan maakt dat natuurlijk niks uit.
Maar de ochtendpillen vallen best een beetje tegen. Ben na uren in een soort van zombie achtige toestand van moe en misselijk nu eindelijk een beetje helder.
Gelukkig is papa ook thuis, want m'n peuter vindt me maar dodelijk saai. Vind het wel een beetje sneu voor hem dat ik niet verder kom dan wat puzzelstukjes aangeven op de bank.
Oké thnx! LB ook!quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:47 schreef Limone het volgende:
Aaah stoel! Gefeliciteerd!
[..]
ik kreeg wel een echo om te zien of de zwangerschap nog intact was, maar niet om te kijken naar afwijkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |