Gvd, wat ben je toch een zure. Wat zoek je in dit topic als je niets te vragen hebt of niets hebt te delen behalve dit zure gezeik continu?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoor mister zelfvertrouwen eens. Waar een foto tig keer over voor moet anders ziet het er niet goed uit voor FB![]()
Mister 'fake it till you make it' eerder. Klapjosti
Laat je niet zo op de kast jagen joh, je weet toch wel beter.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoor mister zelfvertrouwen eens. Waar een foto tig keer over voor moet anders ziet het er niet goed uit voor FB![]()
Kusjekroelquote:Op woensdag 16 september 2015 19:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gvd, wat ben je toch een zure. Wat zoek je in dit topic als je niets te vragen hebt of niets hebt te delen behalve dit zure gezeik continu?
Faxie, jij bent het vleesgeworden bewijs dat je door 24/7 in zowat ieder denkbare slowchat te hangen een uiterst misantropisch mens wordt. Dat je gefrustreerd bent weten we. Post anders nog wat kattenfoto's, huilebalk.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deezer, even een gekke vraag, is het heel raar om gewoon bevriend te raken met een vrouw zonder dat er enige intenties zijn?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Idd. Maar niet als doelmeer contact maken met leeftijdsgenoten.. Maar was bijna allemaal 40+ daar
en dat ene meisje wat contact met mij maakte bleek achteraf al 3 jaar een vriend te hebben lol. Maar goed dat ik haar op FB had gevonden ipv blauwtje lopen..
Dat gaat nogal lastig als zijn hele geest en lichaam hunkert naar vrouwlijke aandacht. Elke blik, aanraking of opmerking zoekt hij wat achter.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
Deezer, even een gekke vraag, is het heel raar om gewoon bevriend te raken met een vrouw zonder dat er enige intenties zijn?
Klaar dus. Doorgaan is note.quote:
Dat is meerdere keren door een aantal mensen aangeboden zonder enige reactie. Ik snap best dat hij vrouwelijke aandacht wil, maar dit is niet de juiste manier.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat gaat nogal lastig als zijn hele geest en lichaam hunkert naar vrouwlijke aandacht. Elke blik, aanraking of opmerking zoekt hij wat achter.
Beter zoekt hij eerst wat vrienden waarmee hij op vrijdagavond een biertje mee kan drinken in de stad, lijkt me veel gezonder voor hem.
Ja als het niet mijn type is maar wel gewoon aardig en zelfde interesses deelt; welkom!quote:Op woensdag 16 september 2015 20:54 schreef ook_gek het volgende:
Ooooh heerlijk zeg, het is weer superrrr gezellig weer hier! De 1 hangt in een visuele cirkel, de anders verbaast mij keer op keer weer met nog verzurdere reacties! Top
Maar deeeezertje! Ik vond dat wel een goeie vraag "zie jij je zelf een vriendschappelijke relatie kunnen hebben met een vrouw"
Je moet iedereen een kans geven hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 21:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja als het niet mijn type is maar wel gewoon aardig en zelfde interesses deelt; welkom!
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:54 schreef ook_gek het volgende:
Ooooh heerlijk zeg, het is weer superrrr gezellig weer hier! De 1 hangt in een visuele cirkel, de anders verbaast mij keer op keer weer met nog verzurdere reacties! Top
Maar deeeezertje! Ik vond dat wel een goeie vraag "zie jij je zelf een vriendschappelijke relatie kunnen hebben met een vrouw"
Alsof een blauwtje lopen zo erg is...quote:Op woensdag 16 september 2015 18:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Idd. Maar niet als doelmeer contact maken met leeftijdsgenoten.. Maar was bijna allemaal 40+ daar
en dat ene meisje wat contact met mij maakte bleek achteraf al 3 jaar een vriend te hebben lol. Maar goed dat ik haar op FB had gevonden ipv blauwtje lopen..
Jep, dat dus ook geleerd van de vorige keer. Ze stond open voor contact, maar ik liet 't daarna afweten toen ik wist dat ze geen single meer was (ik dacht dat ze me aansprak omdat ze me wel zag zitten, maar dus ook om gewoon contact te maken met iemand van eigen leeftijd haha). Maar zou beetje gek zijn als ik haar weer ineens contacteer. Heb d'r 3x gezien ofzo met les toen.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Alsof een blauwtje lopen zo erg is...
Je kan een leuke tijd met iemand hebben, vrienden maken en eventueel ooit een belletje krijgen of je 'iets wil drinken'. Als je lang genoeg bevriend bent, en in de smaak valt, wordt je misschien wel voorgesteld aan leuke vriendinnen.
Door je issues te fixen. Als jij dingen gaande hebt in je leven, straal je uit dat je dingen gaande hebt in je leven. Als jij leeft als een baas, straal je uit dat je een baas bent. Zodra het van binnen goed zit is ''hoi ik ben Deezertje'' prima.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik begin een real life gesprek nooit met een klacht gelukkig
Maar de vraag staat nog wel: hoe spreek je mensen die je niet kent aan zonder meteen creepy over te komen? Gewoon beginnen doe ik steeds meer, maar krijg dan toch een verkapte afwijzing dat ze er niet op zitten te wachten of niet gestoord willen worden..
That's a tough one, begin het langzamerhand te lerenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:44 schreef yats het volgende:
[..]
Deezer, even een gekke vraag, is het heel raar om gewoon bevriend te raken met een vrouw zonder dat er enige intenties zijn?
Pod = deezertje?quote:Op donderdag 17 september 2015 00:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
That's a tough one, begin het langzamerhand te leren
Met Faxie misschien, met Deezertje hell naw.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:25 schreef fathank het volgende:
Ach zo gebeurt er nog eens wat in dit topic.
Zonder deezertje en faxie zou het maar een dooie boel zijn.
Ooit gaat jullie het vast lukken,met of zonder hulp van FOK!.
Iemand om zijn ego te strelen. Tja.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is meerdere keren door een aantal mensen aangeboden zonder enige reactie. Ik snap best dat hij vrouwelijke aandacht wil, maar dit is niet de juiste manier.
En bedanktquote:Op donderdag 17 september 2015 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met Faxie misschien, met Deezertje hell naw.
Is dat zo vreemd? Je gaat niet in op uitnodigingen waarmee je socialer kan worden, je slaat alle advies in de wind en negeert het als sommige mensen tips aan je geven die je niet bevallen. Werk eerst aan jezelf voordat je aan een leuke vrouw gaat denken. Ik gun het je oprecht, maar nu is dat eerder een utopie dan realiteit.quote:
Ik gun het hem helemaal nietquote:Op donderdag 17 september 2015 12:13 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd? Je gaat niet in op uitnodigingen waarmee je socialer kan worden, je slaat alle advies in de wind en negeert het als sommige mensen tips aan je geven die je niet bevallen. Werk eerst aan jezelf voordat je aan een leuke vrouw gaat denken. Ik gun het je oprecht, maar nu is dat eerder een utopie dan realiteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |