Alles, vriendschappelijk, relatie of wat dan ook begint toch met simpelweg contact maken? Dat deed ik dus, 3x. Als ik het niet probeer is het óok weer niet goed lol. Kan moeilijk de hele dag thuisblijven... dan ontmoet ik dus nooit iemand hé..quote:Op woensdag 16 september 2015 06:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Je probeert hier wel de indruk te wekken dat je je er niet meer zo mee bezig houdt, maar nog steeds ben je wanhopig op zoek. Elke dag hoop je dat je wordt aangesproken door een meisje nadat je haar helemaal kapot gestaard hebt, want jij zal het niet doen.
Als je je er daadwerkelijk niet meer mee bezig zou houden, dan zou je ook niet meer aanwezig moeten zijn in dit topic.
Doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begin een real life gesprek nooit met een klacht gelukkigquote:Op woensdag 16 september 2015 17:10 schreef Toto69 het volgende:
Als je alleen maar over alles klaagt, niks leuk vindt en bij alles 'neh...' antwoordt... dan ga je echt nooit een relatie krijgen, of vrienden, of überhaupt gelukkig zijn, want ik kan me oprecht niet voorstellen dat iemand die het glas altijd half leeg heeft gelukkig is...
Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik spreek nooit iemand aan die ik niet ken met als doel om vrienden te maken.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik begin een real life gesprek nooit met een klacht gelukkig
Maar de vraag staat nog wel: hoe spreek je mensen die je niet kent aan zonder meteen creepy over te komen? Gewoon beginnen doe ik steeds meer, maar krijg dan toch een verkapte afwijzing dat ze er niet op zitten te wachten of niet gestoord willen worden..
Dit dus. Maar het zal en moet in de studieruimte, het OV en in de sportschool! Want daar boekt hij immers zoveel successen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik spreek nooit iemand aan die ik niet ken met als doel om vrienden te maken.
Je doet contacten op door werk, hobby's, verenigingen en vrienden van vrienden. Niet door at random iemand in de trein aan te spreken. Dan is het creepy, ja.
Ja en in de sportschool gaat contacten maken ook al zo lekkerquote:Op woensdag 16 september 2015 17:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik spreek nooit iemand aan die ik niet ken met als doel om vrienden te maken.
Je doet contacten op door werk, hobby's, verenigingen en vrienden van vrienden. Niet door at random iemand in de trein aan te spreken. Dan is het creepy, ja.
Je had toch al eens groepslessen gedaan met als doel vrouwen versieren?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja en in de sportschool gaat contacten maken ook al zo lekkergroepslessen dan maar. idd best lastig om mensen zo random aan te spreken en bijvoorbeeld na vijf minuten gepraat te hebben af te ronden.
De sportschool is geen verenigingquote:Op woensdag 16 september 2015 18:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja en in de sportschool gaat contacten maken ook al zo lekkergroepslessen dan maar. idd best lastig om mensen zo random aan te spreken en bijvoorbeeld na vijf minuten gepraat te hebben af te ronden.
Dat moet je dus niet doen! Zit niemand op te wachten. Ga vrijwilligerswerk doen. Dan doe je op normale wijze contacten opdoen.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hebben jouw posts voorderest nog een doel ofzo?quote:Op woensdag 16 september 2015 18:33 schreef Faxie het volgende:
Gewoon sjagerijnig voor je uitstaren of met je mobiel spelen, net als de restSucces gegarandeerd
Hij wil aantonen dat ieder advies hier fout is of zo.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Hebben jouw posts voorderest nog een doel ofzo?
Als je zelf geen succes hebt, verdienen andere mensen ook geen succes.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij wil aantonen dat ieder advies hier fout is of zo.
De jouwe? Ouwe hosselbaasquote:Op woensdag 16 september 2015 18:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Hebben jouw posts voorderest nog een doel ofzo?
Alsof een arend tegen een struisvogel zeg dat hij gewoon z'n vleugels op en neer moet bewegen om te vliegenquote:Op woensdag 16 september 2015 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij wil aantonen dat ieder advies hier fout is of zo.
Idd. Maar niet als doelquote:Op woensdag 16 september 2015 18:12 schreef Detroit het volgende:
[..]
Je had toch al eens groepslessen gedaan met als doel vrouwen versieren?. Nieuwe poging?
Door er eens niet gelijk méér van te willen dan wat onbeduidende smalltalk. Jij legt er A: voor jezelf een enorme druk op door in zowat ieder passerend wicht potentieel relatiemateriaal te zien en B: nog erger, dat straal je ook met iedere vezel uit. Dat pikt men op. En dan kun je van jezelf wel denken dat je een doodnormale, open uitstraling hebt, ik zet daar nogal mijn vraagtekens bij. Je zou eerst eens van die ziekelijk geobsedeerde houding af moeten zien te raken, want dat werkt nu niet bepaald in je voordeel. Maar dat is je ook nog maar 865.456 keer verteld.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik begin een real life gesprek nooit met een klacht gelukkig
Maar de vraag staat nog wel: hoe spreek je mensen die je niet kent aan zonder meteen creepy over te komen? Gewoon beginnen doe ik steeds meer, maar krijg dan toch een verkapte afwijzing dat ze er niet op zitten te wachten of niet gestoord willen worden..
Hoor mister zelfvertrouwen eens. Waar een foto tig keer over voor moet anders ziet het er niet goed uit voor FBquote:Op woensdag 16 september 2015 19:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kijk eens, deezertje. Wil je zo eindigen als Faxie? Dat je nu al weet dat je over 15 jaar nog aan je pik zit te trekken in KPD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |