Dat begint aardig op te lopen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:52 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:RT_com twitterde op vrijdag 11-09-2015 om 23:52:03BREAKING UPDATE: 107 dead, 238 injured in #Mecca crane accident (Pic via @Alamgir_Khawn) http://t.co/q8tDVZAnyZ http://t.co/ngg57WBI4X reageer retweet
In Saudi betekent dat dan alsnog je dood als ze erachter komen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 03:24 schreef RobbieRonald het volgende:
Blijkbaar god's wil... Ik zou direct van mijn geloof afstappen als ik een moslimse nabestaande zou zijn. Verschrikkelijk.
En verhuizen had ik erbij moeten zeggenquote:Op zaterdag 12 september 2015 04:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In Saudi betekent dat dan alsnog je dood als ze erachter komen.
Uit Nederland zelfs.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Grote kans dat die kraan uit het westen komt iig.
Ja, wij liggen in het westen idd.quote:
Duitsland:quote:
quote:Kraan van familie Bin Laden valt op Grote Moskee in Mekka: minstens 107 doden
In Al-Masjid al-Haram, de Grote Moskee in Mekka, zijn meer dan honderd doden gevallen nadat een kraan omviel. Er zijn ook zeker 230 gewonden. Aan de bewoners in de regio wordt gevraagd om bloed te geven.
De kraan is eigendom van een Duitse kraanfirma die wordt bestuurd door het familieconsortium Bin Laden, die het bouwproject voor de uitbreiding van de Grote Moskee leidt.
Dat is de wereld van de religieus. Voor buitenstaanders volslagen debiel, maar voor hen is dit normaal.quote:
Ja, de Joden zullen wel weer de schuld krijgen. Worden dan natuurlijk weer de Zionisten genoemd, whoehahahaha. Wat is de tussenstand?quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:49 schreef Jigzoz het volgende:
Was dit trouwens de wil van God of de schuld van de joden?
Ok, ik twijfel nu officieel aan toeval!quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:17 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Saudi Binladin Group. één van de grootste constructiebedrijven ter wereld.
Even op LiveLeaks gekeken of er nog filmpjes waren.. die zijn er wel maar je ziet niet veel bijzonders.quote:Op zaterdag 12 september 2015 02:39 schreef johnson555 het volgende:
Damm aftermath moet ook afschuwelijk zijn geweest, vooral die eerste minuten ter plekke
Het is een zionistisch complot, dat is duidelijkquote:Op zaterdag 12 september 2015 09:49 schreef Jigzoz het volgende:
Was dit trouwens de wil van God of de schuld van de joden?
Ik heb er als atheist eens over nagedacht, en ik vind het een verdomd uniek staaltje toeval.quote:Op zaterdag 12 september 2015 03:24 schreef RobbieRonald het volgende:
Blijkbaar god's wil... Ik zou direct van mijn geloof afstappen als ik een moslimse nabestaande zou zijn. Verschrikkelijk.
Natuurlijk gewoon een ongeluk maar wel toevallig van die regenboog(?als dat klopt), op een vrijdag, op Mekka en op 9/11. Dat zou een atheïst ook wel eens aan het denken kunnen zetten
Hij zit hoog en straft laag.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:20 schreef Hathor het volgende:
Zou allah iets proberen duidelijk te maken?
whahahahahahahahahquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |