Vet stoer man.quote:Op vrijdag 11 september 2015 08:46 schreef Demon_Hunter het volgende:
Bestaat dat nog? Ik heb mn tv abbo echt al 2 jaar afgezegd ....
Omdat ik in het dagelijks leven een nietszeggende grijze muis ben.quote:Op vrijdag 11 september 2015 08:50 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Waarom reageer jij in elk topic?
Moet ik dat met een korrel zout nemen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 08:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat ik in het dagelijks leven een nietszeggende grijze muis ben.
Kun je nog beter naar de herhalingen van flodder kijkenquote:Op vrijdag 11 september 2015 09:15 schreef RedFever007 het volgende:
Wel lekker om naar de dames te kijkenGewoon op mute en gaan TS
Dat mag je helemaal zelf weten. Misschien is het ook wel zo dat ik in elk topic reageer dat jij ook opent.quote:Op vrijdag 11 september 2015 08:53 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Moet ik dat met een korrel zout nemen?
Ah, kijk, een newbie.quote:Op vrijdag 11 september 2015 08:45 schreef RingBewoner het volgende:
Waarom maak je een foto van je tv?
Best wel sneu dus.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Ah, kijk, een newbie.
Dat is nou iwanius, hij maakt fotos van z'n tv. Dat is wat hoe doet.
quote:
Dat is echt wel langer dan een seconde...quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:10 schreef Kreator het volgende:
MARGREET: "BEDANKT VOOR JE REPORTAGE HANS HAHAHAHHAAHHA"
MARGREET: "NOU, JEROEN, IK DENK DAT IK ZELF NIET GRAAG MET EEN RUBBERBOOT VAN TURKIJE NAAR KOS ZOU VAREN. DOE MIJ MAAR EEN CRUISESCHIP. HAHAHAHAHA"
JEROEN: "HAHAHAHAHAHAHA"
MARGREET: "MIJN DOCHTER HEEFT NOG EEN BETERE BOOT IN DE TUIN, VOOR IN HET ZWEMBAD. HAHAHHAHAHAHAHA"
JEROEN: "HAHAHAHAHAHAHA"
Mijn moeder was op bezoek en die had de afstandsbediening te pakken gekregen toen ik haar ketting uit de keuken iets lang liet vieren, zodat ze me mijn eten op zolder kon brengen. HAHAHAHHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 11 september 2015 11:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is echt wel langer dan een seconde...
die tatoeage ookquote:Op vrijdag 11 september 2015 11:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Net echt.
OT: TS en z'n fascinatie voor het TV wereldje is nogal triest.
Zeg maar gerust béide blondines. Ze hebben er daar twee die ik steeds door elkaar haal, en ze maken zich iig beiden schuldig aan dat gedrag.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:07 schreef Kreator het volgende:
Terechte klacht. Vooral die blonde doet dat erg. Die lacht ook altijd om extreem slechte grappen, ook die van haarzelf.
Gelukkig zie ik het alleen bij het zappen en dat duurt nooit langer dan een seconde.
[ afbeelding ]
Ik heb al bijna 6 jaar geen tv abonnement thuis. Er komt toch alleen maar onzin op.quote:Op vrijdag 11 september 2015 08:46 schreef Demon_Hunter het volgende:
Bestaat dat nog? Ik heb mn tv abbo echt al 2 jaar afgezegd ....
1 kan ik je zo op een presenteerblaadje geven en wel Margeet Beetsma en haar constante domme gegiechel.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:29 schreef female81 het volgende:
Zeg maar gerust béide blondines. Ze hebben er daar twee die ik steeds door elkaar haal, en ze maken zich iig beiden schuldig aan dat gedrag.
Nee, die andere heet Jetske Schrijver. Ik wist de namen wel, maar op het scherm zijn Jetske en Margreet amper van elkaar te onderscheiden. Milika was van Sbs6.quote:Op zondag 13 september 2015 23:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
1 kan ik je zo op een presenteerblaadje geven en wel Margeet Beetsma en haar constante domme gegiechel.
Die ander is herstellende van een hersenbloeding?en is al een tijdje ontslagen bij SBS6 en die heet Milika Peterzon.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:00 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 6 jaar geen tv abonnement thuis. Er komt toch alleen maar onzin op.
Yup, hier ook.quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:00 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 6 jaar geen tv abonnement thuis. Er komt toch alleen maar onzin op.
Ben als 12 jarige ofzo wel eens op Kees in bad gekomen. Die tepelquote:Op vrijdag 11 september 2015 09:18 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Kun je nog beter naar de herhalingen van flodder kijken
quote:Op maandag 14 september 2015 05:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Merel haar kapsel![]()
Merel met lang haar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |