Mee eens.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:48 schreef Elzies het volgende:
[..]
Iedereen maakt zich weleens schuldig aan een bepaalde vorm van discriminatie. (wie zonder zonde is werpe de eerste steen) Maar voor de camera oproepen tot dodelijk geweld is mijnsinziens toch een stap verder, zoals we zagen bij die beelden uit de Schilderswijk. Of van geradicaliseerde Nederlandse Jihadisten uit Syriė en Irak, waar ze gelijkgestemden oproepen tot gewelddadige acties tegen het land waarin ze zijn geboren en opgegroeid.
Natuurlijk kunnen we een denkbeeldig hekje plaatsen om al die desbetreffende geradicaliseerde moslims en hun sympathisanten, vergeet niet dat ze afkomstig zijn uit dezelfde gezinnen met een vergelijkbare islamitische achtergrond en die we dan gemakshalve maar gematigd noemen.
Nee, dit probleem reikt veel verder dan alleen kansarm zijn, niet mee kunnen in de samenleving, etc. Hier ligt een religieus fanatisme aan ten grondslag die in staat blijkt ogenschijnlijk normale mensen te indoctrineren tot onmenselijke daden. Dat religieuze ideologische fanatisme staat niet buiten de islam, het vormt juist een deel van diezelfde islam.
Turkije neemt al meer dan een miljoen vluchtelingen op. De omstandigheden voor de vluchtelingen daar zijn dan ook niet meer erg leefbaar.quote:
Het land is ook ontzettend groot, is het niet ? En wat met Iran, dat is toch ook een vredelievend moslimland ?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Turkije neemt al meer dan een miljoen vluchtelingen op. De omstandigheden voor de vluchtelingen daar zijn dan ook niet meer erg leefbaar.
Ander voorstel?
Moen eens een voorbeeld bij Islam?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:16 schreef pokkerdepok het volgende:
het punt is, dat religie zich ook aanpast aan de wet. islam ook.
Waar gaan die oorlogen over?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:16 schreef pokkerdepok het volgende:
je begon over gelukszoekers. die zitten nauwelijks tussen de islamitische/syrische/irakese vluchtelingen. de gelukszoekers komen meer uit afrika. mensen uit allerlei afrikaanse landen die zeggen dat ze uit oorlogslanden als ethiopie komen.
Waar is de grond om Mein Kampf te verbieden? Die redenen gelden voor Koran net zo. daar zit an sich al de discriminatie!!quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:26 schreef pokkerdepok het volgende:
jij, jij beargumenteerd dat het verbod van mein kampf belachelijk is, maar dat de koraan verboden moet zijn, net als mein kampf.
die redenatie snap ik niet zo goed.
Iran, Egypte, Turkmenistan Georgie, Rusland, Armenie, Saudi Arabie(o nee, die laat ze er niet in),Turkije, Bulgarije, Hongarije, Griekenland.quote:
Waarom wilde die man met zn gezin niet inTurkije blijven? Kids dood, vrouw dood, die was op de vlucht voor oorlog? 4 jaar al veilig in Turkije was niet veilig genoeg? Nee Zweden, ff gebitje halen en dan naar Canada!quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Turkije neemt al meer dan een miljoen vluchtelingen op.
Das nonsense', pff optimaal? Ja daar ga je al. Iedereen wil met voorkeur naar die gekke landen waar ze zakken met geld krijgen en waar de generaal van het leger Pardon heet!!!quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
De omstandigheden voor de vluchtelingen daar zijn dan ook niet meer erg leefbaar.
Ander voorstel?
Volgens Pokkerdepokke(lijer):P is alle discriminatie precies hetzelfde en even erg!!quote:
Maar wel op zeer discriminerende manier, De Koerden aan de grens in Kobani waar Isis voor de stonden kwamen er niet in, he? Turkije neemt alleen diegene die ze het beste uitkomt!!!quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Turkije neemt al meer dan een miljoen vluchtelingen op
Maar hoe kan ik daar niet bang voor zijn als ik overal bang voor ben?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:23 schreef pokkerdepok het volgende:
ik zei toch duidelijk 'onze eigen extremisten.' maar dat zag je zeker niet?
quote:"Beware! Whoever is cruel and hard on a non-Muslim minority, curtails their rights, burdens them with more than they can bear, or takes anything from them against their free will; I (Prophet Muhammad) will complain against the person on the Day of Judgment." (Abu Dawood)
Jammer alleen dat de kans groot is dat Mohammed nogal erg inde war was en stemmen in zn hoofd had. En dat die God niet bestaat. Dus ik zou het niet te serieus nemen als ik jou was!!quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:26 schreef Triggershot het volgende:
Mohammed
quote:
"Beware! Whoever is cruel and hard on a non-Muslim minority, curtails their rights, burdens them with more than they can bear, or takes anything from them against their free will; I (Prophet Muhammad) will complain against the person on the Day of Judgment." (Abu Dawood)
Ik herhaal de vraag nog maar eens:quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:50 schreef HongKongPhoey het volgende:
Die geloven dus allemaal exact hetzelfde? Waarom zijn er dan verschillende benamingen voor?
Binnen Islam? Die moeten allemaal de Koran als absolute autoriteit erkennen en de Koran als volmaakt woord van god aannemen!!!quote:Op zondag 13 september 2015 00:29 schreef GrumpyFish het volgende:
Ik herhaal de vraag nog maar eens:
Die geloven dus allemaal exact hetzelfde? Waarom zijn er dan verschillende benamingen voor?
Ik herhaal m nog maar een keer:quote:Op zondag 13 september 2015 00:32 schreef HongKongPhoey het volgende:
ie geloven dus allemaal exact hetzelfde? Waarom zijn er dan verschillende benamingen voor?
drammertquote:Op zondag 13 september 2015 00:33 schreef GrumpyFish het volgende:
Ik herhaal m nog maar een keer:
quote:Op zondag 13 september 2015 00:32 schreef HongKongPhoey het volgende:
Binnen Islam? Die moeten allemaal de Koran als absolute autoriteit erkennen en de Koran als volmaakt woord van god aannemen!!!
Moet je ook niet proberen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:34 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Volgens Pokkerdepokke(lijer):P is alle discriminatie precies hetzelfde en even erg!!
En ook dubbele nationaliteiten de NL nationaliteit afpakken is discriminatie!!!
Maar ik snap het niet naturrlijk!!
quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:10 schreef HongKongPhoey het volgende:
Het is binnen Islam vaak nog steeds normaal gedrag om meisjes jong uit te huwelijken!!
Het is maar wat je normaal vindt hoor!!! Jij vindt het kunnen?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:18 schreef pokkerdepok het volgende:
nee ik ben niet voor pedos, bedankt voor de insinuatie, zucht.
hidus doen dit ook nog steeds, grote delen van afrika ook. het is niet per se iets islamitisch. je kan zelfs stellen,dat dit soort regels die in de islam werden opgesteld, gewoon eerste pogingen waren om nog veel ergere uitwassen te voorkomen.
de torah stelt ook dat 9 jaar een goede huwelijksleeftijd is (en voor sex). het was in die tijd doodnormaal.
[/quote]quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:22 schreef HongKongPhoey het volgende:
Dus als het nu ergens nog steeds "normaal" gevonden wordt is het toch ok dan?
Ik denk dat het in grote delen van de wereld ook toen niet normaal was om iemand van 6 jaar uit te huwelijken.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:41 schreef HongKongPhoey het volgende:
Moeten we anders in Nederland de regels gaan aanpassen? Pedosexualiteit is strafbaar, maar als je Moslim bent dan is het toegestaan?
weetje? Ik wil wel even op verder, ik vind het erg gemakkelijk van je dat je zegt; "Weet je wat, laat maar, lolquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:30 schreef HongKongPhoey het volgende:
Is het discriminatie als Wilders zegt "mensen met een dubbel paspoort die zich misdragen, moet het NL paspoort afgepakt worden!")?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:30 schreef pokkerdepok het volgende:
ik vind het wel discriminerend, aangezien er voor een groep binnen nederland andere regels zouden gaan gelden dan voor de rest. dan kan ie nog beter gaan voor het verbieden van dubbele nationaliteit. als ie dan toch wat wil bereiken..
en trouwens, ook zorgelijk voor alle nederlanders. want als het nederlanderschap zo wordt aangetast dat wilders het kan afpakken van diegenen die nog een nationaliteit hebben, wat is de waarde dan nog voor diegenen die dat niet hebben? en bestaat er niet zoiets als geboorterecht, een universeel mensenrecht, dat je mag zijn waar je geboren bent?
/3/25#156009761]vrijdag 11 september 2015 21:30[/url] schreef HongKongPhoey het volgende:[/b]quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2248872
[quote][b]Op zaterdag 12 september 2015 12:07 schreef HongKongPhoey het volgende:
Het grappige is, dat men het blijkbaar niet erg vindt dat mensen gediscrimineerd worden uit bepaalde landen met meer rechten(wat wel weer negatief is voor mensen uit andere landen die geen dubbele nationaliteit mogen hebben).
Over alle voordelen hoor je ze niet zeiken, maar zodra je zegt, het heeft ook nadelen want door het dubbele paspoort kan je de NL identiteit afpakken omdat je dan niet stateloos wordt. Dan gaat iedereen moord en brand schreeuwen.
Wel de lusten, maar niet de lasten. En die hypocrisie viert hoogtij in Nederland, aangemoedig door linkse rakkers(die vaak zelf enorm rechts meeprofiteren van hun hypocrisie en er vaak flink hun zakken mee vullen of het simpelweg gebruiken om hun "image" een boost te geven).
Vooral meelullen maar niet nadenken mensen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |