abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156022756
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:22 schreef Molurus het volgende:
Of vind je dat als men hoofddoekjes niet wil verbieden we ook de SGP moeten toestaan om vrouwen te weigeren? Dat lijkt me echt heel krom.
Nope, snap je niet dat het op hetzelfde neerkomt?

Als je de ene religie toestaat vrouwen te onderdrukken, moet je niet tegen een andere religie zijn die hetzelfde doet. Maar ik snap inmiddels dat je dat NIET WILT ZIEN!!
pi_156022806
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:27 schreef Molurus het volgende:
Mensen knettergek noemen is wellicht een aardige manier om stemmen te trekken, maar dat maakt iemand nog geen goed politicus.
Mensen? Het gaat over een religie toch? De ideologie noemt hij knettergek. Maar als jij iedereen bij voorbaat moeten haten omdat hij/zij anders geloofd of niet geloofd doodnormaal vindt, is dat koew beperkende roze tunnelvisiebril, niet de mijne.
pi_156022813
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:08 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Nee, want zoals jij denkt, help je mee religie vrijheid aan banden te leggen. Denk jij daadwerkelijk dat Moslims zijn geintegreert?

Jouw manier van denken biedt de ruimte aan religie voor anti democratische waarden. Vrouwen die zich moeten bedekken vanuit religie hoort niet te kunnen binnen deze democratie. Maar met jouw hypocriete manier van denken moet je respect hebben voor die religie en moet het allemaal kunnen.

Jouw manier van denken gaat er nog voor zorgen dat er Sharia rechtbanken komen in Nederland!!
welnee... een sharia rechtbank is ongrondwettig in nederland, dat gebeurt nooit. net zoals ik protesteer tegen jouw inperkingen van vrijbheid, zal ik protesteren tegen inperkingen die moslims misschien willen. zo werkt dat in een vrij land. je moet vechten om die vrijheid te behouden. maar als je vrijheid gaat wegnemen om vrijheid te behouden, dan snap je het dus niet.
pi_156022850
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:14 schreef Elzies het volgende:

[..]

Waar ontneemt Wilders vrijheden van moslims en immigranten? Wat Wilders feitelijk zegt dat het eventjes genoeg is met de bouw van al die nieuwe moskeeën en de instroom van niet-Westerse immigranten. Vooral omdat we hier in Nederland de problemen niet op orde hebben.
we hadden het over het afnemen van het nederlands paspoort bij mensen met een dubbele nationaliteit.
pi_156022914
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:30 schreef pokkerdepok het volgende:
alle discriminatie is even erg, ook die van joden dus, en ook die van marokkanen of moslims.

En daar heb je er weer een, iemand die totaal niet nadenkt over wat hij/zij zegt. En absoluten denker.

Elke discriminatie is even erg, blablabla. Denk je uberhaupt wel eerst na voordat je iets zegt?

Discriminatie is een zeer ruim omvattende term. Dames en heren toiletten is ook een vorm van discriminatie, ook de inrichting er van.

Subtiliteit is aan jou niet besteed, of wel?

Jij vindt, vindt bij voorbaat totaal uitsluiten van een ras even erg als de Nederlandse nationaliteit afpakken van mensen met een dubbel paspoort bij ernstige misdragingen hetzelfde???
pi_156022936
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:21 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Nope, links net zo. Doe roept moord en brand als Fatima geen hoofddoek op mag op dr werk, maar houdt de bek dicht als Wilma geen lijsttrekker van de SGP mag zijn
dit is niet waar. links vind dat al sinds het begin der partijen belachelijk, en heeft dat regelmatig uitgedragen.
pi_156022978
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:25 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Als Wilders dit zou zeggen over Islam, zou je dan begrip tonen voor Wilders?

Geef eens antwoord hierop!!
dat zegt hij toch constant... hij doet maar. hij mag zeggen en denken wat hij wil. vrij land.
pi_156023082
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:33 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

_O- Wij van WC eend adviseren Wc eend, ken je die?

Het andere linkje

[..]

Gaat over EXTREMISTEN. Lees nog extremer dan de al zeer extreme middenmoot die al erg extreem te noemen zijn an sich als je kijkt naar wat voor totalitair en discriminerend boek men volgt!!!

15 tot 25% Extremistische moslims, is een algemeen aangenomen en onderzocht beeld van Islam.

En dit betreft extreme extremisten!!!
je hebt het niet gelezen.
00006625% of the Muslim population are "extremist". ze halen cijfers van CNN aan, en baseren daarop een getal. die 15 tot 25 % klopt dus niet.

jij bent bang voor anderhalve aardappel en een peer.
pi_156023161
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:41 schreef pokkerdepok het volgende:
welnee... een sharia rechtbank is ongrondwettig in nederland
En waarom zou dat het weerhouden? In GB weerhoudt het het namelijk ook niet. Mein kampf is in Nederland verboden op basis van haat en discriminatie, maar op dezelfde gronden religieuze boeken niet verboden!!!

Zie je de hypocrisie een beetje? Jouw manier van denken maakt dit soort hypocrisie mogelijk, en die hypocrisie gebaseerd op knuffelbeleid kent geen grenzen. Waarom zou het shariarechtbanken niet mogelijk maken? Die arme Moslims moeten toch ook hun geloof goed kunnen beleven hier??
pi_156023171
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:46 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

En daar heb je er weer een, iemand die totaal niet nadenkt over wat hij/zij zegt. En absoluten denker.

Elke discriminatie is even erg, blablabla. Denk je uberhaupt wel eerst na voordat je iets zegt?

Discriminatie is een zeer ruim omvattende term. Dames en heren toiletten is ook een vorm van discriminatie, ook de inrichting er van.

Subtiliteit is aan jou niet besteed, of wel?

Jij vindt, vindt bij voorbaat totaal uitsluiten van een ras even erg als de Nederlandse nationaliteit afpakken van mensen met een dubbel paspoort bij ernstige misdragingen hetzelfde???
discriminatie is discriminatie. nogal simpel.

jij denkt duidelijk in gradaties van discriminatie.
waarschijnlijk om je eigen, goedgekeurde vormen van discriminatie, goed te praten.

jaja, ik denk erover na. iets meer dan jij zelfs.
pi_156023172
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:43 schreef pokkerdepok het volgende:
we hadden het over het afnemen van het nederlands paspoort bij mensen met een dubbele nationaliteit.
Maar jij snapt niet dat dat er een onderdeel van is?
pi_156023247
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:49 schreef pokkerdepok het volgende:
dat zegt hij toch constant... hij doet maar. hij mag zeggen en denken wat hij wil. vrij land.
Maar jij vindt dat toch discriminatie?

Maar even het volgende wat jij dan weer zegt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 11:00 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Waarom? Voel jij je meer dan deze mensen? Heb jij misschien ietsje meer haar op je hoofd of 6 vingers aan één hand? Heb jij misschien méér gepresteerd in je leven?

Waar jij op reageert
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:57 schreef pokkerdepok het volgende:
ik kan er niks mee. ze respecteren mijn zienswijze niet. ik vind ze knettergek.
EN je ziet niet hoe enorm hypocriet je bent???? |:( |:(
pi_156023263
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:00 schreef pokkerdepok het volgende:
discriminatie is discriminatie. nogal simpel.
Hmm, volgens mij ben jij het die nogal simpel is |:(
pi_156023271
Groot verschil: Mohammed heeft ook intelligente fans. Wilders uitsluitend laagbegaafde.

Inhoudelijk zijn de verschillen natuurlijk zo vreselijk talrijk dat er bijna geen vergelijking te maken valt natuurlijk. Hoe dan ook, ik denk dat je beter Wilders dan Mohammed als buurman kunt hebben.
pi_156023281
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:59 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

En waarom zou dat het weerhouden?
ik snap dat je dat zegt, aangezien je geliefde wilders het ook niet zo nauw neemt met e grondwet. en ook hem gaat het niet lukken daaraan te tornen.
quote:
In GB weerhoudt het het namelijk ook niet. Mein kampf is in Nederland verboden op basis van haat en discriminatie, maar op dezelfde gronden religieuze boeken niet verboden!!!

Zie je de hypocrisie een beetje? Jouw manier van denken maakt dit soort hypocrisie mogelijk, en die hypocrisie gebaseerd op knuffelbeleid kent geen grenzen. Waarom zou het shariarechtbanken niet mogelijk maken? Die arme Moslims moeten toch ook hun geloof goed kunnen beleven hier??
de 'sharia rechtbanken' in GB zijn niets meer dan een privaat initiatief, waar gelovigen het advies kunnen vragen van een groepje gelovige mannen, over conflictjes in de huiselijke kring of een burenruzie over de heg. het heeft geen enkele wettelijke basis, noch straffen die volgens echte sharia wetgeiving in moslimlanden zouden worden uitevoerd. het is in feiten ent zoiets als naar de pastoor gaan om te vragen een ruzietje op te lossen tussen twee mensen.

voor echte sharia rechtbanken is ook in GB absoluut geen wettelijke basis, en die zal er ook nooit komen. er is maar een orgaan dat mag wegen en bestraffen, en dat is onze justitie. geen discussie over mogelijk.
pi_156023301
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:00 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Maar jij snapt niet dat dat er een onderdeel van is?
hoe bedoel je?
pi_156023328
quote:
jij denkt duidelijk in gradaties van discriminatie.
waarschijnlijk om je eigen, goedgekeurde vormen van discriminatie, goed te praten.
Nope, subtiliteit heet dat!!

Maar ik begin serieus te denken dat je iemand bent die links een slechte naam probeert te bezorgen door je voor te doen als een "linkse trol". Want als je echt serieus staat achter je uitspraken in dit topic en hoe je je gedraagt hier, dan moet je dus echt heel dom/naief/simpel/hypocriet zijn.

Ik twijfel nu echt of je serieus bent of dat je aan het trollen bent
pi_156023331
Pedofiele roversprofeet vs een politicus met maffe ideeen. Lijkt me niet een zo'n hele moeilijke.
pi_156023359
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:05 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Maar jij vindt dat toch discriminatie?

Maar even het volgende wat jij dan weer zegt.

[..]

Waar jij op reageert

[..]

EN je ziet niet hoe enorm hypocriet je bent???? |:( |:(
ik zeg en waarop ik dan weer reageer? :?

wat begrijp je nou niet?
wilders idee om paspoorten af te nemen is discriminerend beleid.
een mening hebben over iets, dat mag in nederland.
een hekel hebben aan iets ook.
die mensen vervolgens deporteren, dat mag niet.

duidelijk toch...
pi_156023396
quote:
jaja, ik denk erover na. iets meer dan jij zelfs.
O ja tuurlijk. Dit soort uitspraken is echt zo verschrikkelijk sneu en simpel he.

|:( |:( |:( Misschien denk je er wel degelijk meer over na dan mij, maar duurt het voor jou veel langer om tot inzichten te komen. heb je daarom meer tijd nodig bij het denken?

Hoe weet je trouwens dat je er meer over na denkt dan ik? Heb je het laten meten of zo?

Gekke=ie
pi_156023541
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:06 schreef pokkerdepok het volgende:
de 'sharia rechtbanken' in GB zijn niets meer dan een privaat initiatief, waar gelovigen het advies kunnen vragen van een groepje gelovige mannen, over conflictjes in de huiselijke kring of een burenruzie over de heg. het heeft geen enkele wettelijke basis
Ze zijn grondwettelijk niet bindend, maar dat is nou net waar de Koran schijt aan heeft. Voor Moslims zijn ze wel bindend, want de Koran gaat boven alles!!
pi_156023567
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:07 schreef pokkerdepok het volgende:
hoe bedoel je?
Van het weer een beetje op orde brengen?
pi_156023658
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:11 schreef pokkerdepok het volgende:
ik zeg en waarop ik dan weer reageer? :?

wat begrijp je nou niet?
een mening hebben over iets, dat mag in nederland.
een hekel hebben aan iets ook.

duidelijk toch...
Dan snap je het inderdaad niet.

quote:

wat begrijp je nou niet?
Jij ziet niet in dat het toelaten van dubbele nationaliteit voor sommigen al discriminatie an sich is?
:') :') Door dat ongedaan te maken zou Wilders enkel ze dezelfde rechten geven als aan ieder ander.

De wet biedt namelijk de mogelijkheid om de NL nationaliteit af te pakken wanneer iemand niet stateloos wordt bij ernstige misdragingen. Dat is geen discriminatie, dat is het nadeel van de andere nationaliteit nieet opwillen geven omdat twee paspoorten voordelen geeft. Maar men wil niet de nadelen.

Dat is geen discriminatie, hoe je het ook wilt zien. Het is geen discriminatie. Dat je dat niet begrijpt zegt erg veel over de sterkte van je roze b |:( ril
pi_156023673
quote:
Wie heeft het over deporteren? Ga je nu net als al ie andere sneue figuren de holocauste erbij halen en is dit het eerste opzetje?
pi_156023725
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:05 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

Hmm, volgens mij ben jij het die nogal simpel is |:(
sterke reactie, lol..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')