quote:Op donderdag 10 september 2015 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ah leuk, ze gaan over wielrennen praten.
Ze doen het prima.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:48 schreef Zipportal het volgende:
Deze mensen over wielrennen.![]()
[ afbeelding ]
Kan hij beter aan anderen over laten ja, bij P&W was het al helemaal klachtwaardigquote:
Thijs VDBquote:Op donderdag 10 september 2015 23:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan hij beter aan anderen over laten ja, bij P&W was het al helemaal klachtwaardig
Voor het GGZ weekbladquote:Op donderdag 10 september 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Zipportal tv-recensent zijn voor een of ander kutkrantje?
Die weet nog wel het een en ander van sport inderdaad. Als journalist moet je ook gewoon goed weten wat je beter niet kunt doen imoquote:
Alle info voor de vluchtelingen.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Zipportal tv-recensent zijn voor een of ander kutkrantje?
Dat moet je aan z'n vriendin vragen.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:54 schreef marcodej het volgende:
Tom komt toch helemaal niet zo snel?
Heeft toch ook helemaal geen nut?quote:Op donderdag 10 september 2015 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Matthijs durfde niet zulke vragen te stellen toen Schippers te gast was.
Alleen bij wielrennen is er doping, onthoud!quote:Op donderdag 10 september 2015 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Matthijs durfde niet zulke vragen te stellen toen Schippers te gast was.
Er is niks mis met een kritische noot. Durf te vragen.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Heeft toch ook helemaal geen nut?
Ja, was geweldig hoe hij dat Koningslied fileerde. Ik volg hem op Twitter. Hij post soms wel grappige dingen.quote:
Snap ik, maar had je dan echt een origineel antwoord verwacht?quote:Op donderdag 10 september 2015 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er is niks mis met een kritische noot. Durf te vragen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:08 schreef Tagliano het volgende:
Godverdomme in een dierentuin gaat het er beter aan toe
Ach, dat wordt er toch niet beter op.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Frits mag die groef op zijn voorhoofd wel eens vullen.
Ik vraag me af wat er binnen in dat ravijn groeit.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ach, dat wordt er toch niet beter op.
Pauw heeft ook een litteken op zijn borst, bij zijn blouse, vraag me af wat voor operatie hij gehad heeft.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er binnen in dat ravijn groeit.
De Marianna Trench is minder diep.
Ze hebben wel een nieuw loopmeisje voor Jan gevonden.quote:
Nieuw hart, net als in Crank, daarom moet hij zoveel krikken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pauw heeft ook een litteken op zijn borst, bij zijn blouse, vraag me af wat voor operatie hij gehad heeft.
Wat is daarmee?quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zooooo die tanden bij stijlhaarmevrouw....
Typisch Van Houten.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zooooo die tanden bij stijlhaarmevrouw....
Godver, ja.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ella Vogelaar met Rutger, dat was pas ongemakkelijk.
Het origineel Curb Your Enthusiasm van Larry David is nog veel leuker.quote:
Heerlijk inderdaad!quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:29 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het origineel Curb Your Enthusiasm van Larry David is nog veel leuker.
quote:
Rutgerduivel.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Spindokter"
"Spindokter"
O, zoals?quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:34 schreef Grunge. het volgende:
Goedele is zo overrated. Heeft vaak haar (sex)facts niet eens straight.
Nee, dat is te hoog gegrepen.quote:
Over SM kan ik me weleens herinneren, over waarom vrouwen seks willen, noem het maar. Bekende kop, niet meer en niet minder. Heel generaliserend.quote:
Over seks praten is bijna per definitie generaliserend lijkt mij? Heel individueel wat iemand wil of fijn vindt. Misschien dat je wat voorlichting kan geven over soa's ofzo maar verder is het al snel heel algemeenquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Over SM kan ik me weleens herinneren, over waarom vrouwen seks willen, noem het maar. Bekende kop, niet meer en niet minder. Heel generaliserend.
Stiekem weet hij het ook welquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Pauw heeft wel 20 kinderen, hij weet het alleen nog niet.
Buitenechtelijke kinderen zijn wel heel erg bcbg, ik wil er ook wel een paar.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Pauw heeft wel 20 kinderen, hij weet het alleen nog niet.
Mja. Ik begrijp wat je bedoelt. Misschien ligt het ook aan mezelf en een afwijkende persoonlijkheid/mening maar ik vind het dan niet zo leuk hoe zij 'vrouwen zijn ZO' blijft doordrukken. Er zijn zat vrouwen die seks om de seks hebben en mannen die het liever niet doen zonder gevoelens. En zij blijft dat stigma maar in stand houden, zoals de rest van de media. Nodig eens iemand anders uit denk ik dan. Niet steeds dezelfde. Marijke Vonk of zo.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over seks praten is bijna per definitie generaliserend lijkt mij? Heel individueel wat iemand wil of fijn vindt. Misschien dat je wat voorlichting kan geven over soa's ofzo maar verder is het al snel heel algemeen
Over dat punt ben ik het ook wel met je eensquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:41 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mja. Ik begrijp wat je bedoelt. Misschien ligt het ook aan mezelf en een afwijkende persoonlijkheid/mening maar ik vind het dan niet zo leuk hoe zij 'vrouwen zijn ZO' blijft doordrukken. Er zijn zat vrouwen die seks om de seks hebben en mannen die het liever niet doen zonder gevoelens. En zij blijft dat stigma maar in stand houden, zoals de rest van de media. Nodig eens iemand anders uit denk ik dan. Niet steeds dezelfde. Marijke Vonk of zo.
Precies.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Er komen steeds meer ouderen en er is steeds meer mogelijk in de zorg, dus stijgen de kosten.
Klopt, het lijkt me niet dat 80 euro per maand kostendekkend is.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De zorgverzekering in Nederland is ook eigenlijk veel te goedkoop.
Ik betaal hier in Ch rond de 550 of zo.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, het lijkt me niet dat 80 euro per maand kostendekkend is.
In Ch is alles duurder he.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik betaal hier in Ch rond de 550 of zo.
Per maand
![]()
Yup...quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:49 schreef marcodej het volgende:
Van die stem krijg je toch een slappe?
Maar toch, wat is in Nederland de maandelijkse premie? 100? 110?quote:
Dan heb ik nog wel een leuk gifje!quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Yup...
Overigens gaat Katinka zo zingen, wedden?
Is ook niet de enige financiering hier in Nederland volgens mij. Gaat ook nog het een en ander via premies die samenlopen met belastingquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Maar toch, wat is in Nederland de maandelijkse premie? 100? 110?
Het is hier niet 5 maal zo duur.
Oh die met Daantje bij Knevel en van den Brink zeker...quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een leuk gifje!
Ik werk in Ch, 550 is al mijn premie met korting... Anders komt er nog 100+ chf bij.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is ook niet de enige financiering hier in Nederland volgens mij. Gaat ook nog het een en ander via premies die samenlopen met belasting
Al betaal je die natuurlijk niet als je niet werkt
Is wel behoorlijk veel jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik werk in Ch, 550 is al mijn premie met korting... Anders komt er nog 100+ chf bij.
Vgls mij 100 euro ofzo...quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Maar toch, wat is in Nederland de maandelijkse premie? 100? 110?
Het leven is hier niet 5 maal zo duur. (Het salaris helaas ook niet)
Ze is geinsemineerd, er was niemand die het aandurfde.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:52 schreef Grunge. het volgende:
Is de vader van Katinka's toekomstige kind haar vaste vriend, vraag ik me af.
Fuck.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vgls mij 100 euro ofzo...
Ik betaal 60 euro met maximaal eigen risico en collectiviteit via werkgever.
Ik gok op one night stand + Katinka zo van 'ik houd het maar, ik ben 34'.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:56 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ze is geinsemineerd, er was niemand die het aandurfde.
Goede tip.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:57 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik gok op one night stand + Katinka zo van 'ik houd het maar, ik ben 34'.
Daarom altijd oppassen, mannen!
Huh, wat heb ik gemist? Freek moest ergens anders anders zijn op dat moment?quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:58 schreef luxerobots het volgende:
Freek vergeet wel 's wat, nou en!
Hij had een optreden ergens, was het compleet vergetenquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:59 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Huh, wat heb ik gemist? Freek moest ergens anders anders zijn op dat moment?
Ja, er zaten mensen te wachten en hij was ergens op een rode loper.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:59 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Huh, wat heb ik gemist? Freek moest ergens anders anders zijn op dat moment?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij had een optreden ergens, was het compleet vergeten
Oh! Haha.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, er zaten mensen te wachten en hij was ergens op een rode loper.
Dat moet ik missenquote:Op zaterdag 12 september 2015 00:00 schreef marcodej het volgende:
Even een nachtje slapen en dan is het tijd voor sporthistorie!
Maar jij zei dat je het niet kon zienquote:Op zaterdag 12 september 2015 00:00 schreef marcodej het volgende:
Even een nachtje slapen en dan is het tijd voor sporthistorie!
Eens. Nooit grappig. En dom bovendien.quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:01 schreef Specularium het volgende:
Oh oh oh, wat heb ik een hekel aan het Unieke Talent.
Ik heb goede hoop een een tvtje daar.quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij zei dat je het niet kon zien.
Waar is daar? In de kerk?quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop een een tvtje daar.
quote:Presentator Jeroen Pauw is genomineerd voor de Sonja Barend Award. Vorig jaar won hij deze prijs voor het interview met Fleur Agema, dit keer is hij genomineerd voor het interview met Frans Timmermans over de MH17. Andere genomineerden zijn onder meer oud-winnaars Matthijs van Nieuwkerk, Twan Huys en Mariëlle Tweebeeke.
Het interview in Pauw vond plaats aan de vooravond van Timmermans’ benoeming tot Eurocommissaris. Het gesprek ging over het nut van de strijd tegen IS en de rol van Europa, zijn verhoor door het Europees parlement (gebruik je een spiekbriefje?) en de ramp met de MH17. Het citaat met het zuurstofmasker werd nieuws, waarvoor Timmermans zich later excuseerde. Voor het interview ontving Pauw begin dit jaar een TV-beeld.
Alle genomineerden:
Matthijs van Nieuwkerk (interview: René Gude, De Wereld Draait Door)
Jeroen Pauw (interview: Frans Timmermans, Pauw)
Hanneke Groenteman (interview Seth Gaaikema, Sterren op het doek)
Frénk van der Linden (interview: Tommy Wieringa, Mijn moeder en ik)
Theo Maassen (interview: Myrthe van der Meer, 24 uur met...)
Twan Huys (interview: Arnon Grunberg, College tour)
Arie Boomsma (interview: Erik Jan Harmens, De wandeling)
Tijs van den Brink (interview: Arjen Lubach, Adieu God?)
Paul Witteman (interview: Edith Schippers, Buitenhof)
Eva Jinek (interview: Frans van Steenis, Jinek)
Mariëlle Tweebeeke (interview: Ton Heerts, Nieuwsuur)
Humberto Tan (interview: Niels Blank, RTL Late night)
http://pauw.vara.nl/nieuw(...)e-sonja-barend-award
Thomas Dekker en Iwan Spenkenbrink komen ook even buurtenquote:Op maandag 14 september 2015 15:36 schreef Mike het volgende:
Vandaag:
Herman Brusselmans over zijn nieuwe boek
Herman Pleij over Prinsjesdag
quote:Op maandag 14 september 2015 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Ted Henkie kon ook beter nuchter blijven.
Nee. Ze is wél voorzitterskandidaat bij de SP. En ze schijnt talloze sonnetten van Shakespeare uit het blote hoofd te kennen.quote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef luxerobots het volgende:
Is Gesthuizen de zus van Haersma-Buma?
valt wel mee toch reed in het voorjaar nog bijna het uurrecord op de baan?quote:Op maandag 14 september 2015 22:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus, wat is Thomas Dekker dik geworden.
Het past wel, alleen hebben we te weinig knaken voor gezondheidszorg, werkloosheid, huurhuizen etc.quote:Op maandag 14 september 2015 23:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Er passen toch niet meer mensen in Nederland?
Met zijn lange weelderige lokken, slanke heupen en intelligente complexie.quote:
Klopt. Maar hij heeft natuurlijk wel gelijk.quote:
Ik snap de rol van de SP hierin niet zo goed.quote:Op maandag 14 september 2015 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij heeft natuurlijk wel gelijk.
Links kan in deze discussie alleen maar relativeren en nergens een probleem in zien.
knor... knor....quote:Op maandag 14 september 2015 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Links kan in deze discussie alleen maar relativeren en nergens een probleem in zien.
Net als bij de andere linkse partijen vinden ze de vluchtelingen belangrijker dan hun achterban.quote:Op maandag 14 september 2015 23:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik snap de rol van de SP hierin niet zo goed.
De SP is namelijk net als de VVD voor meer opvang in de regio normaal gesproken.
Dit lijkt op vliegen afvangen.
Perfecte samenvatting van hoe oorlogsvluchtelingen uiteindelijk economische vluchtelingen worden.quote:
Ik hoor de beste man ook geen echte oplossing aandragen. Een beetje 'opvangen in de regio' roepen is ook niet echt constructief.quote:Op maandag 14 september 2015 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zijn haar zit voor zijn ogen, vertroebeld zijn blik, vermagerd de inhoud.quote:Op maandag 14 september 2015 23:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Jammer dat Herman Brusselmans tegenwoordig alleen nog maar pulp schrijft.
Tot pakweg 2003 schreef hij nog goede boeken met inhoud.
Ik denk eerder dat de alcohol en z'n depressie is uitgewerkt.quote:Op maandag 14 september 2015 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zijn haar zit voor zijn ogen, vertroebeld zijn blik, vermagerd de inhoud.
Depressies creëren goede boeken, ooit Infinite Jest van DFW gelezen?quote:Op maandag 14 september 2015 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de alcohol en z'n depressie is uitgewerkt.
Maar dat maakte zijn boeken juist zo interessant.
Maar hij is nog wel bij de levenden.quote:Op maandag 14 september 2015 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de alcohol en z'n depressie is uitgewerkt.
Maar dat maakte zijn boeken juist zo interessant.
Helemaal mee eens, dat boek ken ik nog niet. Zal 't eens opzoeken.quote:Op maandag 14 september 2015 23:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Depressies creëren goede boeken, ooit Infinite Jest van DFW gelezen?
If not: aanrader en martelwerktuig.
Die Suijkerbuijk was ook al zo'n rare, op inhoud had hij een punt, maar wat een rare.quote:Op maandag 14 september 2015 23:35 schreef Be-Smart het volgende:
Azmani-> Ik denk dat VVD'ers een gen hebben die anderen gewoon niet hebben. Je gaat er raar van uitzien, raar van bewegen, raar van praten en normaal nadenken is met het gen gewoon uitgesloten.
Vooral inhoudelijk armoedig. Dit soort types doen me weer terug verlangen naar de tijd van Bolkestein.quote:Op maandag 14 september 2015 23:35 schreef Be-Smart het volgende:
Azmani-> Ik denk dat VVD'ers een gen hebben die anderen gewoon niet hebben. Je gaat er raar van uitzien, raar van bewegen, raar van praten en normaal nadenken is met het gen gewoon uitgesloten.
Kijk de interviews van Bolkestein maar eens terug, zo sterk op inhoud was hij niet. De jaren '90 waren sowieso anders.quote:Op maandag 14 september 2015 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral inhoudelijk armoedig. Dit soort types doen me weer terug verlangen naar de tijd van Bolkestein.
Wellicht is mijn beeld wat vertekend, maar ik heb van hem toch regelmatig opiniestukken gelezen die een heel stuk interessanter en onderbouwder waren dan dit soort zinloze soundbites. Maar goed, wellicht is dat ook het gevolg van steeds lichtvoetigere media.quote:Op maandag 14 september 2015 23:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kijk de interviews van Bolkestein maar eens terug, zo sterk op inhoud was hij niet. De jaren '90 waren sowieso anders.
Verbranden op de Damquote:Op maandag 14 september 2015 23:40 schreef svann het volgende:
In het museum die koets, niets meer aan doen.
Willy gewoon in zijn verlengde Audi laten komen.quote:Op maandag 14 september 2015 23:40 schreef svann het volgende:
In het museum die koets, niets meer aan doen.
quote:Op maandag 14 september 2015 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht is mijn beeld wat vertekend, maar ik heb van hem toch regelmatig opiniestukken gelezen die een heel stuk interessanter en onderbouwder waren dan dit soort zinloze soundbites. Maar goed, wellicht is dat ook het gevolg van steeds lichtvoetigere media.
Tja je kan een v12 in je Ford capri leggen maar de limiet verandert niet.quote:Op maandag 14 september 2015 23:49 schreef marcodej het volgende:
Alles kon bij Rabo, ze waren bijkans nog erger dan US Postal, maar het scoren bleef toch achter.
quote:Lodewijk Asscher & Cécile Narinx blikken terug op Prinsjesdag
Het gaat eindelijk beter met de Nederlandse economie. Dat maakte koning Willem-Alexander vandaag duidelijk tijdens het voorlezen van de Troonrede. Maar het is nog geen tijd om achterover te leunen. De groeiende stroom vluchtelingen, de oorlog in Oekraïne en de hoge werkloosheid baren de politiek nog steeds zorgen. Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, Lodewijk Asscher, schuift vanavond aan en deelt zijn visie op de troonrede en de miljoenennota. Hoe zou hij de werkloosheid aanpakken en wat voor plannen heeft hij met de kinderopvang? Met Cécile Narinx kijkt Pauw naar de meest opvallende jurken van de dag.
quote:Marten Fortuyn vangt 100 vluchtelingen op
Marten Fortuyn, de broer van wijlen Pim Fortuyn, wil 100 vluchtelingen opvangen door hen een bungalow aan te bieden in vakantiepark Panjevaart. Voor de huur betaalt de gepensioneerde zakenman maandelijks 8000 euro. Waarom hij zich geroepen voelt, vertelt hij vanavond in Pauw.
quote:André Manuel over het Prinsjescabaret
Het is inmiddels een ware traditie geworden: het Prinsjescabaret. Op de vooravond én avond van de 201ste Prinsjesdag zetten André Manuel, Peter Pannekoek, Lebbis en Jan Jaap van der Wal het Nederlandse politieke landschap in het perspectief vanuit hun eigen realiteit. André Manuel schuift vanavond aan en geeft zijn visie op Prinsjesdag, de troonrede en het kabinet. Manuel won vorige week de Poelifinario, de belangrijkste cabaretprijs, voor zijn programma Het Geval Apart.
quote:Geert Langendorff over zijn boek 'Different Cook'
Vanavond gaat de Champions League van start met de wedstrijd tussen PSV en Manchester United. Bij die laatste club zijn alle ogen als vanouds gericht op trainer Louis van Gaal. Met zijn markante optredens en zijn steenkolenengels is hij bij de Engelse fans uitgegroeid tot een ware cultheld. Schrijver en sportjournalist Geert Langendorff volgde Van Gaal vanaf zijn allereerste wedstrijd. Hij schreef daar het boek ‘Different Cook’ over. Vanavond schuift hij aan bij Pauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |