abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 mei 2016 @ 19:22:33 #201
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162599319
Oh lord, ik vind David de Kabouter geweldig, maar dat gaat te ver man _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 29 mei 2016 @ 19:26:40 #202
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162599448
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Suiker :D

Ik kan het geboortekaartje deze keer niet vinden. Vorige keer was het echt in een keer raak en daar kaartje klopte ook helemaal. Nu vind ik alleen net-nietjes.
Meh, lastig lijkt me dat...

Vorige keer heb ik zelf een pentekening gemaakt. Voor de tweede had ik minder inspiratie, maar mijn man had een duidelijk idee en toen hij dat uitlegde, viel bij mij ook ineens het kwartje O+. Nu alleen nog "even" maken :P.
KuikenGuppy
pi_162599705
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:26 schreef Burdie het volgende:

[..]

Meh, lastig lijkt me dat...

Vorige keer heb ik zelf een pentekening gemaakt. Voor de tweede had ik minder inspiratie, maar mijn man had een duidelijk idee en toen hij dat uitlegde, viel bij mij ook ineens het kwartje O+. Nu alleen nog "even" maken :P.
Heb je een foto?

Ik ben ook weer aan het kijken. Zoveel leuks, en zoveel lelliks... :D
  zondag 29 mei 2016 @ 20:19:47 #204
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162601083
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KuikenGuppy
pi_162601125
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 19:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Suiker :D

Ik kan het geboortekaartje deze keer niet vinden. Vorige keer was het echt in een keer raak en daar kaartje klopte ook helemaal. Nu vind ik alleen net-nietjes.
Wat zoek je ongeveer?
pi_162601238
Heeft de maker van je vorige kaartje niet iets heel leuks anders?

Wij zijn gisteren begonnen met het kaartje en ik word er echt helemaal warm van O+
Hij past op een bepaalde manier bij het vorige kaartje, dat vind ik ook wel erg leuk, maar hij is toch helemaal anders.
pi_162602233
Die van Otje was van Pimpelmees, dezelfde die L-E ook had. De andere kaartjes zijn het net niet. (Ik heb de hele OP al doorgekeken)
pi_162602411
Oh die zijn lief ja O+ Maar die heeft best een assortiment toch? Zit er niks bij? (of twee die je kunt combineren misschien, als je een aardig mailtje stuurt ;) )
  vrijdag 10 juni 2016 @ 22:31:54 #209
426379 elamanilo
elämänilo
pi_162904212
Onze:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar puntjes waardoor ik minder bevredigd ben dan bij het kaartje van onze oudste, maar dat zie je op de foto niet ;) Het papier is anders en deze is geprint ipv gepresst.. Verder ben ik wel blij met m'n ontwerp O+ Net als vorige keer zelf met de kroontjespen getekend!
pi_162904323
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 22:31 schreef elamanilo het volgende:
Onze:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar puntjes waardoor ik minder bevredigd ben dan bij het kaartje van onze oudste, maar dat zie je op de foto niet ;) Het papier is anders en deze is geprint ipv gepresst.. Verder ben ik wel blij met m'n ontwerp O+ Net als vorige keer zelf met de kroontjespen getekend!
Hij is gewoon mooi O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_162904420
Net als die van N is deze ook weer prachtig Ela! O+
  vrijdag 10 juni 2016 @ 22:37:33 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162904432
Mooi zeg Ela! Goeie penskills jij!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 10 juni 2016 @ 22:45:34 #213
426379 elamanilo
elämänilo
pi_162904767
Molo, ik heb elke zin op een apart papier getekend en daarna weer ingescand (om een digitale versie te maken voor de druk). Van de kaart heb ik twee varianten, jongens en meisjes, en 4 verschillende namen gemaakt. En een heleboel cijfers zodat we elke datum konden maken! :D
  vrijdag 10 juni 2016 @ 22:52:25 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162905104
Slim! :D
En goed gelukt _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 26 juni 2016 @ 15:35:22 #215
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163312443
Eindelijk kan ik ons geboortekaartje delen hier O+

Ik wilde iets met Rupsje Nooitgenoeg maar kon niks vinden dus heb het idee bij mijn tante neergelegd en die heeft dit ontworpen O+ Was op slag verliefd O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163312538
quote:
17s.gif Op zondag 26 juni 2016 15:35 schreef Chanty het volgende:
Eindelijk kan ik ons geboortekaartje delen hier O+

Ik wilde iets met Rupsje Nooitgenoeg maar kon niks vinden dus heb het idee bij mijn tante neergelegd en die heeft dit ontworpen O+ Was op slag verliefd O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi! De songtekst vind ik ook erg mooi!
  zondag 26 juni 2016 @ 16:22:08 #217
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163313653
Ja hé en zo voelde t ook gewoon op het moment dat ze eruit kwam en op mijn buik werd gelegd O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163327265
Fantastisch kaartje en die tekst is O+
Hij staat ook op S.arah haar kaartje. O+
S. 2014
J. 2016
pi_163327416
quote:
17s.gif Op zondag 26 juni 2016 15:35 schreef Chanty het volgende:
Eindelijk kan ik ons geboortekaartje delen hier O+

Ik wilde iets met Rupsje Nooitgenoeg maar kon niks vinden dus heb het idee bij mijn tante neergelegd en die heeft dit ontworpen O+ Was op slag verliefd O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooh ik vind 'm prachtig O+ !
Ik wil een derde kind. En dan dit kaartje.
pi_165621821
Dit topic ligt al een tijdje stil! toch even een berichtje, hopelijk kunnen jullie helpen! ben met het geboortekaartje bezig, wil het toch wel gaan bestellen nu (38+3 vandaag).

Het kaartje is niet al te groot, bestaat uit 2 rondjes op elkaar dus ook geen 'binnenkant voorkant' zegmaar.

voorop komen alleen de naam en daar onder geboortedatum.

dan op de voorkant van het tweede (grotere) rondje:

Een redelijk standaard aankondiging, in de trant van 'blij en gelukkig met geboorte van'..
Naam
geboortedatum
tijd - gewicht - lengte

vervolgens onze namen en het adres/telefoonnummer

en dan is er nog een beetje ruimte voor een zinnetje. in het voorbeeldkaartje staat daar dat men moet bellen voor langskomen maar dat willen wij niet, een mooie zin zou nog wel leuk zijn.

nu hadden wij bedacht om daar neer te zetten 'Zij maakt het verschil', omdat we dat een mooi lied vinden en een mooie tekst.

Maar nu vroeg ik me af, is dat niet gek, zo onderaan het kaartje? Is het meer een aankondigingszin misschien, ik voel zelf van niet?

ik vind het echt lastig!
  woensdag 28 september 2016 @ 12:21:16 #221
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_165621916
Ik zou idd die zin niet ipv bellen en langskomen doen, maar ergens anders 'los' op het kaartje. Kan dat? Kan het niet achterop het eerste rondje zeg maar?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_165621919
Jij voelt zelf van niet, dan heb je je antwoord toch? Lekker doen wat jullie willen :)
Wij zijn nog aan het stoeien met de papiersoort, welke kleur, glimmertje of niet.. hoog tijd om een proefdruk en een waaiertje aan te vragen :Y En enveloppen te bestellen zodat ik kan gaan schrijven! Adressen heb ik inmiddels allemaal al wel verzameld gelukkig.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_165622050
hmm ik dacht gequote te hebben maar blijkbaar niet helemaal gelukt. als antwoord op Nouk:

Nee, dat kan niet, maar zou ook wel gek zijn, de rondjes zitten op elkaar met zo'n split dingetje zegmaar. dus je ziet de onderkant van de voorkant nooit tenzij je het kaartje met de witte onderkant boven houdt..

zo'n zinnetje als bellen/langskomen willen we sowieso niet, niemand van onze vrienden/familie gaat zo maar op de stoep staan (behalve mijn eigen moeder misschien _O- ) dus dan zou het onderin juist weer een beetje 'kaal' worden, denk ik, als we daar helemaal niks neerzetten.
  woensdag 28 september 2016 @ 12:47:10 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165622317
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:15 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Dit topic ligt al een tijdje stil! toch even een berichtje, hopelijk kunnen jullie helpen! ben met het geboortekaartje bezig, wil het toch wel gaan bestellen nu (38+3 vandaag).

Het kaartje is niet al te groot, bestaat uit 2 rondjes op elkaar dus ook geen 'binnenkant voorkant' zegmaar.

voorop komen alleen de naam en daar onder geboortedatum.

dan op de voorkant van het tweede (grotere) rondje:

Een redelijk standaard aankondiging, in de trant van 'blij en gelukkig met geboorte van'..
Naam
geboortedatum
tijd - gewicht - lengte

vervolgens onze namen en het adres/telefoonnummer

en dan is er nog een beetje ruimte voor een zinnetje. in het voorbeeldkaartje staat daar dat men moet bellen voor langskomen maar dat willen wij niet, een mooie zin zou nog wel leuk zijn.

nu hadden wij bedacht om daar neer te zetten 'Zij maakt het verschil', omdat we dat een mooi lied vinden en een mooie tekst.

Maar nu vroeg ik me af, is dat niet gek, zo onderaan het kaartje? Is het meer een aankondigingszin misschien, ik voel zelf van niet?

ik vind het echt lastig!
Even out-of-the-box... Moet de geboortedatum er twee keer op? En zijn tijdstip en gewicht relevant? Anders kan je misschien doen:

Voorkant:
Naam
Geboortedatum

Binnenkant:
Zij maakt het verschil
Naam
De trotse ouders: (oid)
Jullie namen
Adres
Klaar.
KuikenGuppy
pi_165622425
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 12:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Even out-of-the-box... Moet de geboortedatum er twee keer op? En zijn tijdstip en gewicht relevant? Anders kan je misschien doen:

Voorkant:
Naam
Geboortedatum

Binnenkant:
Zij maakt het verschil
Naam
De trotse ouders: (oid)
Jullie namen
Adres
Klaar.
geboortedatum zou inderdaad niet 2x hoeven, zo staat het op het voorbeeld en hebben we eigenlijk aangehouden. gewicht/lengte/tijd vind ik zelf wel leuk om er op te houden.

in jouw voorstel is Zij maakt het verschil wel weer echt een aankondiging.. en voor mij voelt het dan weer niet echt als een aankondiging. misschien meer als een los zinnetje zoals Nouk zegt, en zou je het eerder apart zetten op bv de binnenkant van de voorkant, maar bij ons kan dat dus niet..

pff wat ingewikkeld haha!

ik heb het nu even omgedraaid, kijken of dat logischer is..

dus dan:
blij/gelukkig geboorte
naam
geboortedatum
tijd-gewicht-lengte

zij maakt het verschil


onze namen
adres
tel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')