Een logo met een zwart balkjequote:
En dat zou je zelf voor je kind kopen? Of heb je geen kinderen?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:20 schreef novaatje het volgende:
[..]
Ik ben zelf gek op zwart witte kleding en als ik de markt bekijk van de kinderkleding, dan schijnt het bijna taboe te zijn. Er is weinig zwart witte kleding voor kinderen te vinden.
Het worden zwarte of witte kledingstukken met daarop ontwerpen waarin zwart/witte (drukke) patronen in terug komen. Heel abstract, maar super strak en tof.
En het dan YY noemen.... uit te spreken "why why"....quote:Op maandag 14 september 2015 17:31 schreef Prixie het volgende:
Yin Yang
[ afbeelding ]
Ik vind Panda- kleertjes trouwens ook wel héél erg pakkend.
Ik zie het tafereel zo voor me.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat zou je zelf voor je kind kopen? Of heb je geen kinderen?
Overigens kan ik voor mijn 4-jarige gewoon zwarte en witte shirts en broeken kopen, maar laat ik die lekker hangen waar ze hangen omdat het er niet uitziet.
Ik denk dat kinderkleding vooral zo kleurig is omdat kinderen er nog mee weg kunnen komen dat soort kleuren te dragen.
Nou dat idd....quote:Op donderdag 17 september 2015 12:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie het tafereel zo voor me.
Wat zullen we vandaag aantrekken Soneal? Je trui met de tractor of je hippe zwarte trui met grafische prints!
Soneal:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |