Ik ben zelf gek op zwart witte kleding en als ik de markt bekijk van de kinderkleding, dan schijnt het bijna taboe te zijn. Er is weinig zwart witte kleding voor kinderen te vinden.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:09 schreef Fera het volgende:
Wat is je visie? Waarom alleen zwart/wit?
Klinkt wel leuk. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:20 schreef novaatje het volgende:
[..]
Ik ben zelf gek op zwart witte kleding en als ik de markt bekijk van de kinderkleding, dan schijnt het bijna taboe te zijn. Er is weinig zwart witte kleding voor kinderen te vinden.
Het worden zwarte of witte kledingstukken met daarop ontwerpen waarin zwart/witte (drukke) patronen in terug komen. Heel abstract, maar super strak en tof.
Klopt inderdaad! Het mag niet..quote:Op donderdag 10 september 2015 22:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
Iets zegt me dat je je kledinglijn niet zomaar Jip en Janneke mag noemen. Daar rust vast een copyright oid op.
quote:Op donderdag 10 september 2015 22:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
Iets zegt me dat je je kledinglijn niet zomaar Jip en Janneke mag noemen. Daar rust vast een copyright oid op.
Kinderkledingtechnisch gezien misschien niet verkeerd, maar zelf zou ik een wat meer origineler naam willen dan een afgeleide van...quote:Op donderdag 10 september 2015 22:15 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]![]()
Echt?
Stopt daar heel je fantasie?
![]()
Ik weet er zo wel 10 varianten op te bedenken die daar natuurlijk vlot omheen fietsen, en er genoeg op lijken om geen enkele twijfel mogelijk te maken.
quote:Op donderdag 10 september 2015 22:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Kinderkledingtechnisch gezien misschien niet verkeerd, maar zelf zou ik een wat meer origineler naam willen dan een afgeleide van...
+1quote:Op donderdag 10 september 2015 21:50 schreef FritzWepper het volgende:
Pitsi!
Dat betekent 'zebra' in het Sesotho, Afrikaanse taal die in o.a. Zuid-Afrika en Lesotho wordt gesproken.
+1quote:Op donderdag 10 september 2015 21:50 schreef FritzWepper het volgende:
Pitsi!
Dat betekent 'zebra' in het Sesotho, Afrikaanse taal die in o.a. Zuid-Afrika en Lesotho wordt gesproken.
Ik zou je graag een pb willen sturen, maar daar moet je minimaal 10 berichten voor hebben gestuurd en dan ook nog eens 10 dagen lid zijn. En aangezien ik net een paar uur lid ben en dit mijn 4e (?) bericht wordt, kan ik dat helaas nog niet doen..quote:TS mag me PM'en als hij/zij vastloopt, dan voorkom je dat je domeinnaam voor je neus wordt weggekaapt.
Simpel en lekker Hollands! Misschien iets tequote:Op donderdag 10 september 2015 22:34 schreef Postbus100 het volgende:
Of een typische, korte kindernaam die zowel voor jongens als meisjes gebruikt kan doen. Bijvoorbeeld Joep! Onderschrift: kinderkleding. En dan het logo zwart-wit maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |