abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155982371
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

[ Bericht 10% gewijzigd door IsabellaMariaAnna op 10-09-2015 22:15:56 ]
pi_155982379
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:25 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, op basis van geen-idee kreeg ik die indruk laatst. :+. Hij doet toch wat ik ook doe?
Oh wacht, dan misschien een beetje. Deed hij dat nog toen jullie de poezel hebben gehaald? Hij geeft geen les meer inmiddels, maar is TL van 45 docenten. Sinds 3 jaar denk ik?
pi_155982391
Ik wil nog jompelen voor Razz *O* supernieuws!!!
pi_155982499
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:28 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Oh wacht, dan misschien een beetje. Deed hij dat nog toen jullie de poezel hebben gehaald? Hij geeft geen les meer inmiddels, maar is TL van 45 docenten. Sinds 3 jaar denk ik?
Dan zal hij daar net na die zomer mee begonnen zijn denk ik, want voor zover ik wist gaf hij les ja. :Y. Nu helemaal niet meer?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_155982583
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:32 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dan zal hij daar net na die zomer mee begonnen zijn denk ik, want voor zover ik wist gaf hij les ja. :Y. Nu helemaal niet meer?
Nee, dat was/is niet te combineren met zo'n groot team, dus dat doet hij nu helemaal niet meer.
  donderdag 10 september 2015 @ 20:46:47 #6
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155982981
Razz! Wat ween super nieuws! Je hebt gewoon een speknek joh! (Enig idee hoe dat kan, zo'n verdikte nekplooi zonder dat het met een afwijking te maken heeft?

Ik ben ipv naar de stad maar naar het strand gegaan. Zo fijn! L heeft de hele tijd in de draagdoek geslapen. Maar ik zag ook spelende kindjes in het zand, Ohhhhh ik kijk zo uit naar volgend jaar zomer... Lekker op m'n vrije dag naar het strand fietsen (7 minuten) en een kleedje neerleggen en L dan spelen in het zand!! O+ Ik hoop dat dat geen illusie is.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155983420
*O* Spekjespluisje! *O*
pi_155983775
:W

Finn is gisteren met 35 weken en 6 dagen geboren. (Ik had ook al bijna 1 week gebroken vliezen) na 1 dag op de neonatologie is hij nu weer bij mij op de kamer. Er is een kleine kans dat hij morgen weer terug moet omdat hij geel wordt. We liggen nog in het ziekenhuis, als hij niet geel wordt hoop ik dat wij snel naar huis mogen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155983951
Aww skoap O+ welkom!
pi_155984009
Welkom Skoap! Hopelijk mogen jullie snel naar huis!
pi_155984031
Welkom Skoap!! Hij lijkt best groot zo :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155984052
Welkom skoap! Wat een liefje!
Kwak
pi_155984107
Hm, ik gooide mijn theemok van de bank op de tegelvloer, een meter naast M, slaapt gewoon verder :D
pi_155984218
Skoap, welkom!

Razz, wat geweldig nieuws!

Hier net krijsen in de slaap, pijn van prikje. Paracetamol maar gegeven.
pi_155984788
Welkom Skoap! Gefeliciteerd. :)
pi_155984791
Oh Skoap, wat een plaatje! Ik ben verliefd en wat een prachtige naam.
Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en dat jullie maar snel weer thuis mogen zijn.
Welkom !

Razz,
Jompel ende joechei, wat een HEERLIJK nieuws.
Gezond pluizemannetje <3

Mariposas,
natuurlijk ga jij volgend jaar heerlijk naar het strand. Ik ga ook elke week even naar de biesbosch om te wandelen - zaaaaalig.

ima,
Bizar he. Soms worden ze wakker, omdat je met je ogen knippert en de andere keer slapen ze door de meest ijselijke geluiden heen.

Ik heb echt een zalige dag gehad. Op mijn werk allemaal veren in mn reet gekregen.
Leerlingen blij. Ik blij.
Ro ophalen bij kdv.. zie ik een meeeega grijns op haar smoeltje. Wat vind zij die leidsters lief (en wat is dat een heerlijk gevoel...wetende dat het zo goed gaat).
Vanavond heeft ze goed mee gegeten en daarna zeker 10 minuten liggen schateren van het lachen, omdat ik naar haar keek. Blijkbaar is mijn hoofd erg lachwekkend om te zien.
En nu.. nu ligt ze heerlijk te slapen. Zo maar. .gewoon zonder strijd.. in haar wiegje en instant zzzz.
Het leven is goed!

Al ga ik morgen wel naar de huisarts / ziekenhuis voor mijn fissuur die maar niet over gaat.. Nog steeds tanden-op-elkaar/ tranen-wegslikkende pijn bij ontlasting..
pi_155985150
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:11 schreef Skoap het volgende:
:W

Finn is gisteren met 35 weken en 6 dagen geboren. (Ik had ook al bijna 1 week gebroken vliezen) na 1 dag op de neonatologie is hij nu weer bij mij op de kamer. Er is een kleine kans dat hij morgen weer terug moet omdat hij geel wordt. We liggen nog in het ziekenhuis, als hij niet geel wordt hoop ik dat wij snel naar huis mogen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals gefeliciteerd! Welkom hier. Ik hoop dat Finn niet op een zonnebank hoeft en dat jullie snel naar huis mogen. Hoe drinkt hij? Dat was in het begin bij Sjaak niet goed, die was te moe om te drinken en daarom moesten we een week in het ziekenhuis blijven.
pi_155985591
Bedankt voor het warme welkom! Mijn hersens werken op dit moment nog niet echt mee, dus meelezen is nog even een uitdaging :D

@mevrouw cactus: hij drinkt als een malle gelukkig!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155985757
Nogmaals O+ voor babyFinn!
Hoop dat ie niet weer naar de neo hoeft! Q was ook even wat geel, gelukkig hielp in z'n wiegje bij het raam staan al voldoende.

Hmm.. Slapen gaat hier nog altijd slecht. Eergister voor de lol eens geturft hoe vaak we naar em toe zijn gegaan vanaf het moment dat ie S avonds ging slapen tot volgende ochtend echt wakker worden. 16x -O- eerste 6x voor wij gingen slapen.
Het is hier 21 graden en Q heeft het altijd snel warm, dus steeds in korte mauwenromper met broekje en truitje laten slapen. Dekentje heeft ie al even niet meer, want binnen 10sec weggetrappeld en hij draait nu vaak in z'n bedje. Nou is het in zijn kamertje wel wat frisser en vond z'n handjes en beentjes bij het verschonen gister iets koud. Had nog een dikke slaapzak zonder mauwen liggen die ik gekregen had, maar leek me nog te warm. Omdat ie wat koud voelde nu toch maar geprobeerd met een lange mauwenromper. Hij ligt sinds 19.30u en heb nog geen piepje gehoord :o Had ie het dan toch koud de laatste tijd? ;(

Verder gaat alles z'n gangetje, gister weer voor het eerst buikdansles gehad :) Fijn om weer te kunnen doen. Lees hier en daar steeds wat bij maar wil nog altijd niet echt lukken!
pi_155986179
Skoap, hoera!
Ohhh ik vind het echt nog een ukkie hoor, met die te grote kleertjes. O+

Gevalletje, hier ook meer rust 's nachts nu we de winterslaapzak tevoorschijn gehaald hebben.

SPOILER
pi_155986306
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:40 schreef faptist het volgende:
Het leven is goed!
Zo klinkt het wel ja! O+
Fijn! *O*
pi_155987361
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:19 schreef ingee het volgende:
Skoap, hoera!
Ohhh ik vind het echt nog een ukkie hoor, met die te grote kleertjes. O+

Gevalletje, hier ook meer rust 's nachts nu we de winterslaapzak tevoorschijn gehaald hebben.

SPOILER
Mauwen is zeiken in het Brabants :D
pi_155987661
Razz, fantastisch nieuws *O* :D vast een gezonde pluis O+

Hier alles goed :W Merk dat ik hier steeds minder post, maar zie dat maar als een goed teken :+ dan gaat 't goed hier. S. Is zo leuk O+ O+ met alles wat ze doet bedenk ik me; mijn god, wat ben ik verliefd op jou. Vertel het haar ook elke avond voor ze naar bed gaat, nooit gedacht dat ik zo zoetsappig zou worden ;( :P

Oh en skoap, welkom! Wat een mini heb je O+ hoop dat jullie snel naar huis mogen :*
  vrijdag 11 september 2015 @ 07:26:14 #24
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_155991124
Gefeliciteerd skoap!
Wat een mooi mannetje met een mooie naam *O*

Hoop dat jullie snel naar huis mogen
pi_155991189
Wat is hij mooi Skoap O+

Fap, ik heb er ook heel erge last van gehad en heb van de arts een zalf meegekregen. Na een paar dagen smeren was het over! Hopelijk os bij jou zo een simpele oplossing ook voldoende om je er van af te helpen!

Lastig he gevalletje dit wisselende weer. Ik twijfel ook vaak tussen zomer- of winterslaapzak.

Razz ik jompel hier gewoon nog een keer voor je *O* *O* zo fijn die goede uitslag!

Ik ben ziek en de hele dag thuis met dochter en zoon..gaat een lange dag worden :')
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')