Oh wacht, dan misschien een beetje. Deed hij dat nog toen jullie de poezel hebben gehaald? Hij geeft geen les meer inmiddels, maar is TL van 45 docenten. Sinds 3 jaar denk ik?quote:Op donderdag 10 september 2015 20:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, op basis van geen-idee kreeg ik die indruk laatst.. Hij doet toch wat ik ook doe?
Dan zal hij daar net na die zomer mee begonnen zijn denk ik, want voor zover ik wist gaf hij les ja.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:28 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Oh wacht, dan misschien een beetje. Deed hij dat nog toen jullie de poezel hebben gehaald? Hij geeft geen les meer inmiddels, maar is TL van 45 docenten. Sinds 3 jaar denk ik?
Nee, dat was/is niet te combineren met zo'n groot team, dus dat doet hij nu helemaal niet meer.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan zal hij daar net na die zomer mee begonnen zijn denk ik, want voor zover ik wist gaf hij les ja.. Nu helemaal niet meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:11 schreef Skoap het volgende:
Finn is gisteren met 35 weken en 6 dagen geboren. (Ik had ook al bijna 1 week gebroken vliezen) na 1 dag op de neonatologie is hij nu weer bij mij op de kamer. Er is een kleine kans dat hij morgen weer terug moet omdat hij geel wordt. We liggen nog in het ziekenhuis, als hij niet geel wordt hoop ik dat wij snel naar huis mogen.Nogmaals gefeliciteerd! Welkom hier. Ik hoop dat Finn niet op een zonnebank hoeft en dat jullie snel naar huis mogen. Hoe drinkt hij? Dat was in het begin bij Sjaak niet goed, die was te moe om te drinken en daarom moesten we een week in het ziekenhuis blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2015 22:19 schreef ingee het volgende:
Skoap, hoera!
Ohhh ik vind het echt nog een ukkie hoor, met die te grote kleertjes.
Gevalletje, hier ook meer rust 's nachts nu we de winterslaapzak tevoorschijn gehaald hebben.Mauwen is zeiken in het BrabantsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |