5% van alle vluchtelingen uit Syrië e.d. komen naar Europa, 6% van deze 5% maakt 0,3% van het totaal komt naar Nederland. We hebben niks te zeuren over teveel asielzoekers en wie dat wel doet nodig ik uit om op eigen kosten naar Libanon te gaan, waar 1 op de 5 mensen vluchteling is.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:12 schreef GSbrder het volgende:
Originele OP:
Steeds meer immigranten, politici die horende doof en ziende blind zijn.
Onvrede onder de autochtone bevolking, morrende immigranten, Brusselse bemoeizucht, wereld die in brand staat.
Zullen Nederlanders ooit de barricades opgaan? Wat denken jullie?
Op korte termijn zie ik dat niet gebeuren, op lange termijn acht ik dit niet ondenkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld staat niet in brand, 'alleen' Oekraïne, het Midden-Oosten en een stiekem groot gedeelte van Afrika. Los hiervan zijn de lopende band-protesten in landen als Brazilië e.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom:
Nederlandse volksopstand lijkt me een vergezocht scenario, een oorlog of iets met terroristen lijkt me een grotere bedreiging voor onze parlementaire constitutionele monarchie.Have a heart that never hardens, and a temper that never tires, and a touch that never hurts.<br />-Charles Dickens
Onder het mom: jij hebt geen honger, in Afrika hebben ze hongerquote:Op vrijdag 18 september 2015 15:08 schreef LegendLegolas het volgende:
[..]
5% van alle vluchtelingen uit Syrië e.d. komen naar Europa, 6% van deze 5% maakt 0,3% van het totaal komt naar Nederland. We hebben niks te zeuren over teveel asielzoekers en wie dat wel doet nodig ik uit om op eigen kosten naar Libanon te gaan, waar 1 op de 5 mensen vluchteling is.
In Afrika hebben veel mensen inderdaad een stuk meer honger dan wij, maar ik zie niet hoe dat bijdraagt aan de discussiequote:Op vrijdag 18 september 2015 18:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Onder het mom: jij hebt geen honger, in Afrika hebben ze honger
Dat 'ergens anders hebben ze het erger, dus jij moet niet zeuren' een beetje een matig punt is.quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:02 schreef LegendLegolas het volgende:
[..]
In Afrika hebben veel mensen inderdaad een stuk meer honger dan wij, maar ik zie niet hoe dat bijdraagt aan de discussie
Vergeleken met de mensen daar hebben we inderdaad niet zo te klagenquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat 'ergens anders hebben ze het erger, dus jij moet niet zeuren' een beetje een matig punt is.
Hoeveel belasting zouden die mensen daar betalen, als ze geen honger hebben, dus werk hebben?quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat 'ergens anders hebben ze het erger, dus jij moet niet zeuren' een beetje een matig punt is.
Wat?quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoeveel belasting zouden die mensen daar betalen, als ze geen honger hebben, dus werk hebben?
Dan praat ik met jouw verder als je me daar antwoord op kunt geven, anders vind ik het maar dom met die vergelijking waar je mee komt.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoeveel belasting zouden die mensen daar betalen, als ze geen honger hebben, dus werk hebben?
Dan praat ik met jouw verder als je me daar antwoord op kunt geven, anders vind ik het maar dom met die vergelijking waar je mee komt.
quote:
Probeer een beetje aardig te zijn het is een mod!quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:16 schreef hugecooll het volgende:
Wat is er 'dom' aan die vergelijking?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:18 schreef LegendLegolas het volgende:
[..]
[..]
Probeer een beetje aardig te zijn het is een mod!all hail
quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:08 schreef LegendLegolas het volgende:
[..]
5% van alle vluchtelingen uit Syrië e.d. komen naar Europa, 6% van deze 5% maakt 0,3% van het totaal komt naar Nederland. We hebben niks te zeuren over teveel asielzoekers en wie dat wel doet nodig ik uit om op eigen kosten naar Libanon te gaan, waar 1 op de 5 mensen vluchteling is.
De politici zijn niet blind of doof, maar hebben geen idee hoe dit maatschappelijke probleem aan te pakken, ondanks die 0,3% hebben we letterlijk en figuurlijk beperkte ruimte.
De morrende immigranten morren vooral in Hongarije, dus dat ligt buiten onze backyard (nimby-effect).
Brussel probeert alleen onze politici te helpen, kan het geen bemoeizucht noemen, maar eerder een verzorgende/bezorgde ouder.
Onvrede onder de autochtone bevolking? Stemmen al jouw vrienden PVV?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld staat niet in brand, 'alleen' Oekraïne, het Midden-Oosten en een stiekem groot gedeelte van Afrika. Los hiervan zijn de lopende band-protesten in landen als Brazilië e.d.Wellicht ten overvloede: ik ben niet de maker van de OP. Ik citeer slechts een andere user. Wat mij betreft is elke vluchteling welkom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom:
Nederlandse volksopstand lijkt me een vergezocht scenario, een oorlog of iets met terroristen lijkt me een grotere bedreiging voor onze parlementaire constitutionele monarchie.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Mijn excuses meneer moderator, ik zal voortaan beter kijken voor ik quote meneer moderatorquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wellicht ten overvloede: ik ben niet de maker van de OP. Ik citeer slechts een andere user. Wat mij betreft is elke vluchteling welkom.
Geen probleem beste user. Kan iedereen gebeuren.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:35 schreef LegendLegolas het volgende:
[..]
Mijn excuses meneer moderator, ik zal voortaan beter kijken voor ik quote meneer moderator
Oorlogje spelen met Rusland -> Van Rivierdelta naar krater voor Dummiesquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Verbazingwekkend is dat de regering dit allemaal prima vindt.
Dus misschien wil men wel een burgeroorlog, lekker chaos creëren en daarna oorlogje spelen met Rusland ofzoZe zijn kneitergek in de regering echt niet meer normaal dit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |