abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2015 @ 20:12:18 #1
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_155981910
Originele OP:

Steeds meer immigranten, politici die horende doof en ziende blind zijn.
Onvrede onder de autochtone bevolking, morrende immigranten, Brusselse bemoeizucht, wereld die in brand staat.

Zullen Nederlanders ooit de barricades opgaan? Wat denken jullie?
Op korte termijn zie ik dat niet gebeuren, op lange termijn acht ik dit niet ondenkbaar.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_155982126
Ik merk allemaal niks van die dingen die je opnoemt, dus ik blijf lekker thuis.
pi_155982320
Ik merk niets van de oorlog in Syrië.
Maar het immigratieprobleem en het leed dat de muticulturele samenleving heet, dat moeten we toch allemaal zien. Of je bent er zelf bij betrokken, of je kijkt toe langs de lijn, maar het probleem is er.

Neem de financiële onzekerheden, stijgende kosten van levensonderhoud er ook nog maar bij.
Het is idd niet ondenkbaar dat dit in de toekomst fout gaat als het op deze lijn doorgaat.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_155982363
Uiteindelijk wel. Meer dan de helft van de Christenen worden in asielzoekercentra met de dood bedreigd etc. Europa importeert de haat, het racisme en het geweld waar deze mensen aan gewend zijn geraakt en dat blijkt vooral geweld van moslims tegen christenen te zijn.

Uiteindelijk pikt het volk het niet meer. Belangrijkste reden: overheid en reguliere media willen niet dat de islam in een negatief daglicht wordt gesteld, en kiezen er daarom nog altijd voor de problemen te negeren.
  donderdag 10 september 2015 @ 21:03:26 #5
332676 OkkieTrooy
Het leven is geen krentenbol
pi_155983510
Tegen de tijd dat het volk hier op de barricaden gaat staan is het al veel en veel te laat
Waar de schakeling rookt, loopt de meeste stroom.
pi_156198769
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:12 schreef GSbrder het volgende:
Originele OP:

Steeds meer immigranten, politici die horende doof en ziende blind zijn.
Onvrede onder de autochtone bevolking, morrende immigranten, Brusselse bemoeizucht, wereld die in brand staat.

Zullen Nederlanders ooit de barricades opgaan? Wat denken jullie?
Op korte termijn zie ik dat niet gebeuren, op lange termijn acht ik dit niet ondenkbaar.
5% van alle vluchtelingen uit Syrië e.d. komen naar Europa, 6% van deze 5% maakt 0,3% van het totaal komt naar Nederland. We hebben niks te zeuren over teveel asielzoekers en wie dat wel doet nodig ik uit om op eigen kosten naar Libanon te gaan, waar 1 op de 5 mensen vluchteling is.

De politici zijn niet blind of doof, maar hebben geen idee hoe dit maatschappelijke probleem aan te pakken, ondanks die 0,3% hebben we letterlijk en figuurlijk beperkte ruimte.

De morrende immigranten morren vooral in Hongarije, dus dat ligt buiten onze backyard (nimby-effect).

Brussel probeert alleen onze politici te helpen, kan het geen bemoeizucht noemen, maar eerder een verzorgende/bezorgde ouder.

Onvrede onder de autochtone bevolking? Stemmen al jouw vrienden PVV?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wereld staat niet in brand, 'alleen' Oekraïne, het Midden-Oosten en een stiekem groot gedeelte van Afrika. Los hiervan zijn de lopende band-protesten in landen als Brazilië e.d.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom:
Nederlandse volksopstand lijkt me een vergezocht scenario, een oorlog of iets met terroristen lijkt me een grotere bedreiging voor onze parlementaire constitutionele monarchie.
Have a heart that never hardens, and a temper that never tires, and a touch that never hurts.<br />-Charles Dickens
  vrijdag 18 september 2015 @ 18:52:17 #7
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_156203442
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:08 schreef LegendLegolas het volgende:

[..]

5% van alle vluchtelingen uit Syrië e.d. komen naar Europa, 6% van deze 5% maakt 0,3% van het totaal komt naar Nederland. We hebben niks te zeuren over teveel asielzoekers en wie dat wel doet nodig ik uit om op eigen kosten naar Libanon te gaan, waar 1 op de 5 mensen vluchteling is.
Onder het mom: jij hebt geen honger, in Afrika hebben ze honger
pi_156203702
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 18:52 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Onder het mom: jij hebt geen honger, in Afrika hebben ze honger
In Afrika hebben veel mensen inderdaad een stuk meer honger dan wij, maar ik zie niet hoe dat bijdraagt aan de discussie :P
Have a heart that never hardens, and a temper that never tires, and a touch that never hurts.<br />-Charles Dickens
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:11:25 #9
179075 hugecooll
pi_156203962
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:02 schreef LegendLegolas het volgende:

[..]

In Afrika hebben veel mensen inderdaad een stuk meer honger dan wij, maar ik zie niet hoe dat bijdraagt aan de discussie :P
Dat 'ergens anders hebben ze het erger, dus jij moet niet zeuren' een beetje een matig punt is.
pi_156204018
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:11 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dat 'ergens anders hebben ze het erger, dus jij moet niet zeuren' een beetje een matig punt is.
Vergeleken met de mensen daar hebben we inderdaad niet zo te klagen
pi_156204098
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:11 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Hoeveel belasting zouden die mensen daar betalen, als ze geen honger hebben, dus werk hebben?

Dan praat ik met jouw verder als je me daar antwoord op kunt geven, anders vind ik het maar dom met die vergelijking waar je mee komt.
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:16:13 #12
179075 hugecooll
pi_156204119
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:15 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hoeveel belasting zouden die mensen daar betalen, als ze geen honger hebben, dus werk hebben?

Dan praat ik met jouw verder als je me daar antwoord op kunt geven, anders vind ik het maar dom met die vergelijking waar je mee komt.
Wat?
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:16:28 #13
179075 hugecooll
pi_156204132
Wat is er 'dom' aan die vergelijking? :')
pi_156204197
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:15 schreef john2406 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:16 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Wat?
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:16 schreef hugecooll het volgende:
Wat is er 'dom' aan die vergelijking? :')
Probeer een beetje aardig te zijn het is een mod! _O_ all hail
  vrijdag 18 september 2015 @ 19:19:00 #15
179075 hugecooll
pi_156204218
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:18 schreef LegendLegolas het volgende:

[..]

[..]

Probeer een beetje aardig te zijn het is een mod! _O_ all hail
*;
pi_156204655
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 september 2015 19:19 schreef hugecooll het volgende:

[..]

*;
8)7 + *O* = *; = oO<
Have a heart that never hardens, and a temper that never tires, and a touch that never hurts.&lt;br /&gt;-Charles Dickens
pi_156206153
Ik ben pissig genoeg over veel dingen in Nederland maar ik heb een leuk huis, een leuke baan en genoeg geld leuke dingen te doen.

Een succesvolle opstand zou mij waarschijnlijk meer kosten dan opleveren. Dus nee ik heb het net als veel andere Nederlanders gewoonweg te goed :)
  vrijdag 18 september 2015 @ 20:33:34 #18
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_156206388
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 15:08 schreef LegendLegolas het volgende:

[..]

De politici zijn niet blind of doof, maar hebben geen idee hoe dit maatschappelijke probleem aan te pakken, ondanks die 0,3% hebben we letterlijk en figuurlijk beperkte ruimte.

De morrende immigranten morren vooral in Hongarije, dus dat ligt buiten onze backyard (nimby-effect).

Brussel probeert alleen onze politici te helpen, kan het geen bemoeizucht noemen, maar eerder een verzorgende/bezorgde ouder.

Onvrede onder de autochtone bevolking? Stemmen al jouw vrienden PVV?
SPOILER
De wereld staat niet in brand, 'alleen' Oekraïne, het Midden-Oosten en een stiekem groot gedeelte van Afrika. Los hiervan zijn de lopende band-protesten in landen als Brazilië e.d.

SPOILER
Kortom:
Nederlandse volksopstand lijkt me een vergezocht scenario, een oorlog of iets met terroristen lijkt me een grotere bedreiging voor onze parlementaire constitutionele monarchie.
Wellicht ten overvloede: ik ben niet de maker van de OP. Ik citeer slechts een andere user. Wat mij betreft is elke vluchteling welkom.
pi_156206445
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:33 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Wellicht ten overvloede: ik ben niet de maker van de OP. Ik citeer slechts een andere user. Wat mij betreft is elke vluchteling welkom.
Mijn excuses meneer moderator, ik zal voortaan beter kijken voor ik quote meneer moderator O-)
Have a heart that never hardens, and a temper that never tires, and a touch that never hurts.&lt;br /&gt;-Charles Dickens
  vrijdag 18 september 2015 @ 20:36:52 #20
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_156206491
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 20:35 schreef LegendLegolas het volgende:

[..]

Mijn excuses meneer moderator, ik zal voortaan beter kijken voor ik quote meneer moderator O-)
Geen probleem beste user. Kan iedereen gebeuren.
pi_156211237
alles is mogelijk.
pi_156211544
Verbazingwekkend is dat de regering dit allemaal prima vindt.
Dus misschien wil men wel een burgeroorlog, lekker chaos creëren en daarna oorlogje spelen met Rusland ofzo :{w Ze zijn kneitergek in de regering echt niet meer normaal dit oO/
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_156212203
Zal zo'n vaart wel niet lopen though.
pi_156225448
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 23:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Verbazingwekkend is dat de regering dit allemaal prima vindt.
Dus misschien wil men wel een burgeroorlog, lekker chaos creëren en daarna oorlogje spelen met Rusland ofzo :{w Ze zijn kneitergek in de regering echt niet meer normaal dit oO/
Oorlogje spelen met Rusland -> Van Rivierdelta naar krater voor Dummies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')