Deze ook, was op zich snel uit, maar dat hele gebouw stond vol met oldtimers, die konden pas maanden later daar worden weggehaald door asbest(veel van die auto's waren na de brand nog vrijwel onbeschadigd.) Dus na al die maanden konden de eigenaren alles wegflikkeren.quote:
Nope,quote:Op donderdag 10 september 2015 19:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh, ik las verkeerd. Ik dacht dat ze buizen (zoals het riool) aan elkaar moesten schroeven
quote:Op donderdag 10 september 2015 19:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hahaha. Hierom moest ik wel lachen
quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:20 schreef d4v1d het volgende:
harder dan jouw voorouders ooit gewerkt hebben.
Oh dat doen ze verdomde handigquote:
Jawel hoor, maar dat zie je niet in dit filmpje. Maar het geeft wel een indruk hoe dat dan in zijn werk gaat.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh dat doen ze verdomde handig
Maar dat ding is niet op aan (niet op volle kracht?) geweest?
Liggen ze in je tuin?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:57 schreef YokiKater het volgende:
Kutkoters met stepjes en pleurisherrie, kan je niets aan doen. Totdat ze keihard op je raam gaan kloppen .. nu zijn ze weg..
HALLOquote:
Nee, ik heb me keurig ingehouden. Ik ging naar buiten en zei met een woest hoofd "wat moet je?"quote:
Onaardige kerel die Yokiquote:Op donderdag 10 september 2015 20:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik heb me keurig ingehouden. Ik ging naar buiten en zei met een woest hoofd "wat moet je?"
-oh nee niks, sorry ik deed het niet express
"nee, je deed het zeker per ongeluk?"
.................
"Gaat nergens over heh?"
-nee.
"Ok" en toen ben ik naar binnen gegaan.
Er speelde nog wel iets in mijn hoofd van wat als ik nu per ongeluk op je hoofd ga slaan of zo maar dat heb ik maar niet gezegd.
wowowowquote:Op donderdag 10 september 2015 20:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet ik even op jouw ramen komen kloppen, met je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |