SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 10 september 2015 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mooie TT.Ik dacht dat iedereen telkens liep te mauwen dat ze geen vaste OP wilden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis ook nooit goed.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dank voor het aanbod, maar nee, het is bepaald niet mijn favo taart.quote:
Ik hoop dat het marsepein is en niet van die andere plastic meuk.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank voor het aanbod, maar nee, het is bepaald niet mijn favo taart.
quote:Op donderdag 10 september 2015 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je laat je alleen maar zien als je kunt zeiken en stoken
Ik heb liever:quote:Op donderdag 10 september 2015 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het marsepein is en niet van die andere plastic meuk.
Mokka?! Ik lust alle taart, behalve mokkaquote:Op donderdag 10 september 2015 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb liever:
[ afbeelding ]
Christoffeltaart, chocolade. Jammie.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mokka?! Ik lust alle taart, behalve mokka
Chocoladetaart ben ik niet dol op, hazelnoot welquote:Op donderdag 10 september 2015 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Christoffeltaart, chocolade. Jammie.
Heel gek, ik kreeg meestal gewoon een schop onder mijn kont.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:12 schreef chufi het volgende:
Ik kreeg vroeger altijd de chocoladeglazuur taart (gewone cake, met chocolaagje)
maar natuurlijk, sukkel!quote:Op donderdag 10 september 2015 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je laat je alleen maar zien als je kunt zeiken en stoken
Ook op je verjaardag?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heel gek, ik kreeg meestal gewoon een schop onder mijn kont.
Dat zei je er niet bij.quote:
Ik wel natuurlijk en mn moeder was een dag later jarig, dus lekker gebak kwam altijd wel op ....quote:Op donderdag 10 september 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij.
Maar goed, ik was nu eenmaal geen lieverdje.
Ben midden in de winter jarig, daar word je ook al niet echt vrolijk van.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wel natuurlijk en mn moeder was een dag later jarig, dus lekker gebak kwam altijd wel op ....
Hier een week na pakjes avond en dan nog hopen op een leuk kadootje ....quote:Op donderdag 10 september 2015 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben midden in de winter jarig, daar word je ook al niet echt vrolijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |