Dus is het waarquote:Op donderdag 10 september 2015 14:43 schreef RingBewoner het volgende:
Ik zag net foto's van het slachtoffer voorbij komen en dat zeg er wel echt uit.
Nou, die rode striemen krijg je niet zomaar. Dat hij dus is gewurgd of opgehangen lijkt mij duidelijk.quote:
Ja, maar door wie? Misschien heeft de jongen het zelf wel gedaan. Wurgseks o.i.d.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nou, die rode striemen krijg je niet zomaar. Dat hij dus is gewurgd of opgehangen lijkt mij duidelijk.
Dan zou er minstens een vraagteken achter moeten.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:52 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
TS citeert moeder (en Telegraaf). Kan toch?
Ja maar maakt dat die briezende en protesteerdende vrouwen maar eens duidelijk. Juffrouw moet hangen want moeders zegt dat.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:46 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dit ja, dan is toch wel duidelijk wat de juf al dan niet heeft gedaan zou je zeggen.
Wild aan het spelen, struikelen en met je nek in een stuk ijzerdraad dat om bosjes heen hangt, of zo. Kan allemaal makkelijk.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nou, die rode striemen krijg je niet zomaar. Dat hij dus is gewurgd of opgehangen lijkt mij duidelijk.
Geen idee door wie.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:57 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ja, maar door wie? Misschien heeft de jongen het zelf wel gedaan. Wurgseks o.i.d.
Je hebt de foto's gezien?quote:Op donderdag 10 september 2015 14:58 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wild aan het spelen, struikelen en met je nek in een stuk ijzerdraad dat om bosjes heen hangt, of zo. Kan allemaal makkelijk.
Clickbait!quote:Op donderdag 10 september 2015 14:57 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dan zou er minstens een vraagteken achter moeten.
Lerares was niet op school en kan derhalve nooit dat joch gewurgt hebben terwijl het in de tt staat als zijnde een feit.
Stemmingmakerij dus.
Dat bericht is duidelijk, maar waarom is er een filmpje van protesterende vrouwen in Bagdad bij geplaatst?quote:Op donderdag 10 september 2015 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:
foto van het jongetje in het AD.
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tje-opgehangen.dhtml
Of met het touwtje van zijn jas ergens achter blijven hangen , t jochie had ook een flinke schaafplek. Ik gok op gevallenquote:Op donderdag 10 september 2015 14:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja. Ik ben vroeger wel eens met mijn keel in vlaggetjes geflikkerd die daar hingen voor een feestje. Zag er een stuk erger uit.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Geen idee door wie.
[..]
Je hebt de foto's gezien?
En die vlaggetjes waren gemaakt van scheermesjes?quote:Op donderdag 10 september 2015 15:01 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ja. Ik ben vroeger wel eens met mijn keel in vlaggetjes geflikkerd die daar hingen voor een feestje. Zag er een stuk erger uit.
Experimenteren met springtouwen zou ook goed kunnen. Ik heb ook wel eens (op tijd) een stuk touw uit de handen van mijn kroost getrokken.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:00 schreef N.icka het volgende:
[..]
Of met het touwtje van zijn jas ergens achter blijven hangen , t jochie had ook een flinke schaafplek. Ik gok op gevallen
Harig ventje voor vijf jaar.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:
foto van het jongetje in het AD.
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tje-opgehangen.dhtml
Ik had vroeger gewoon beton onder de schommel.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:03 schreef 44rdbei het volgende:
En wij mochten niet eens slingertikketje spelen in de pauze omdat dat te gevaarlijk was.
quote:Op donderdag 10 september 2015 15:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En die vlaggetjes waren gemaakt van scheermesjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |