abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 september 2015 @ 23:58:23 #101
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156067316
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:57 schreef mararangara het volgende:
Datzelfde vroeg ik me ook af hoor. Mijn vriend zei nog het zijn altijd alleen maar 'mooie mensen'
Ach, door je positiviteit vind ik je een mooi figuur op dit forum.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  Moderator maandag 14 september 2015 @ 00:13:36 #102
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156067636
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:57 schreef mararangara het volgende:
Datzelfde vroeg ik me ook af hoor. Mijn vriend zei nog het zijn altijd alleen maar 'mooie mensen'
Nou, zoals je hier hebt kunnen lezen zijn het juist niét altijd alleen maar mooie mensen.
Als die van woensdag ingestudeerd was dan hebben ze niet lang genoeg geoefend. ;)
Dus nee, het lijkt me niet dat de sessie Laura dan wél ingestudeerd was. Waarom zouden ze ook.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_156067746
Jezus wat een show!
De beste van de 4.

Setlist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_156068255
*O* Was heeeeeeeeeul tof! *O*

We hadden echt perfect zicht, de visuals waren erg gaaf, het geluid super en Bono & Co waren goed op dreef! En de dame die bij Mysterious ways het podium het op mocht pakte ook even goed haar kans, was erg leuk! :D (Ik had me alleen wel erg verheugd op Elevation, die ontbrak. Gelukkig wel veel andere goede nummers! O.a. Bullet vond ik wel errrrrrg lekker!)

Het publiek moest trouwens wel even op gang komen :? . Helemaal vooraan zag je iedereen wel lekker meespringen, en op het punt waar de band binnen kwam en later fans mochten staan bouwden de fans ook een feestje ^O^ maar mijn zusje en ik leken met nog twee andere dames (die we niet kenden) degenen te zijn die voor wat beweging moesten zorgen in ons vak. Nouja, dat deden we ook gewoon lekker hoor, geen probleem 8-)

En twee mensen achter ons vroegen steeds onvriendelijker aan mijn zusje of we konden gaan zitten want ze konden het (zelf zittend) niet goed zien. Nu hebben we tijdens een rustig nummertje wel even gezeten, maar verder kwamen we toch ook om lekker los te gaan. Erg vervelend dat je misschien niet meer goed kunt staan, maar koop dan een rolstoelticket oid. U2 is nu niet echt rustige luistermuziek dus je kunt verwachten dat mensen willen staan/dansen/springen. Toch? :@ Ze zijn zelfs vroegtijdig weg gegaan met een boze 'daar gaan ze weer'opmerking....

En nu ga ik nog lekker nagenietend mijn bed opzoeken!
pi_156069971
Het was een lange dag wachten , maar een dat was mijn plaatsje aan de barrier zeker waard!

GOD IS A BONO

[ Bericht 6% gewijzigd door CoExist op 14-09-2015 09:18:07 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_156070030
Bad en 40 als afsluiter. :o Nice!
pi_156070042
Ik kan inderdaad beamen dat het meisje van woensdag niet het mooiste meisje van de klas is, maar ze was wel enthousiast. Dus dat maakt het ook wel weer leuk.
pi_156070702
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:18 schreef CoExist het volgende:
Jezus wat een show!
De beste van de 4.

Setlist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck, wat een setlist!
  maandag 14 september 2015 @ 09:04:05 #109
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_156070724
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:18 schreef CoExist het volgende:
Jezus wat een show!
De beste van de 4.

Setlist:
SPOILER
Poeh! Mooi!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_156070811
Toch vond ik de setlist van woensdag het fijnst

SPOILER
pi_156070833
Maar goed, dat was 'em weer, U2 in Nederland! Heb er onwijs van genoten.

Toch merk ik wel dat ik wat ouder begin te worden en dat het allemaal niet meer zo spannend is als toen ik als 18-jarige naar de Elevation Tour ging. Terwijl dit concert daar met kop en schouders bovenuit stak, zowel qua performance als setlist.
pi_156071222
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 07:52 schreef Bronson het volgende:
Ik kan inderdaad beamen dat het meisje van woensdag niet het mooiste meisje van de klas is, maar ze was wel enthousiast. Dus dat maakt het ook wel weer leuk.
Misschien dat ik omdat ik meer bij het hoofdpodium stond ik het anders beoordeel, maar ik vond haar echt niet enthousiast. Die van dinsdag wel, net als die Laura.

En voor de goede orde: daar was mijn opmerking juist primair op gericht: dat ze het podium op mocht en dan een beetje mat blijft. Vind ik zonde.
pi_156071271
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 09:11 schreef Nielsch het volgende:
Maar goed, dat was 'em weer, U2 in Nederland! Heb er onwijs van genoten.

Toch merk ik wel dat ik wat ouder begin te worden en dat het allemaal niet meer zo spannend is als toen ik als 18-jarige naar de Elevation Tour ging. Terwijl dit concert daar met kop en schouders bovenuit stak, zowel qua performance als setlist.
Indoor is gewoon altijd intenser. Zoo TV in ahoy staat nog altijd helder op mijn netvlies.

Hoop dan ook niet dat ze komend jaar weer stadions gaan doen.
pi_156071277
Het was mooi O+ Al kon ik soms niet helemaal in de muziek komen omdat je zo om je heen blijft kijken, dus soms even de ogen dicht O+

Alex & Max :D
pi_156071845
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 09:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Misschien dat ik omdat ik meer bij het hoofdpodium stond ik het anders beoordeel, maar ik vond haar echt niet enthousiast. Die van dinsdag wel, net als die Laura.

En voor de goede orde: daar was mijn opmerking juist primair op gericht: dat ze het podium op mocht en dan een beetje mat blijft. Vind ik zonde.
Tja, het is nog al wat. Zo het podium opgetrokken worden en dan naast U2 staan!
Ik zou er ook de bibbers van krijgen. Je moet er maar net mee om kunnen gaan.
pi_156071986
De Dublin ticketsale is geen doorkomen aan.
Werd er vrijdag ook al 3x uit gelazerd met mijn U2.com pre sale code en 2x GA tickets in mijn winkel wagen. :(
pi_156072027
quote:
14s.gif Op zondag 13 september 2015 23:58 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ach, door je positiviteit vind ik je een mooi figuur op dit forum.
pi_156072117
Wat jammer dat het weer afgelopen is. Dat wordt weer een paar jaar wachten, hopelijk komen ze dan weer terug. Ik vond de Ziggo wel een stuk beter als de Arena.
pi_156072541
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 09:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het was mooi O+ Al kon ik soms niet helemaal in de muziek komen omdat je zo om je heen blijft kijken, dus soms even de ogen dicht O+

Alex & Max :D
Vorige keer in de arena zag ik ze nog zitten! :D
pi_156072563
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:44 schreef Candaasje het volgende:

We hadden echt perfect zicht, de visuals waren erg gaaf, het geluid super en Bono & Co waren goed op dreef! En de dame die bij Mysterious ways het podium het op mocht pakte ook even goed haar kans, was erg leuk! :D (Ik had me alleen wel erg verheugd op Elevation, die ontbrak. Gelukkig wel veel andere goede nummers! O.a. Bullet vond ik wel errrrrrg lekker!)

Het publiek moest trouwens wel even op gang komen :? . Helemaal vooraan zag je iedereen wel lekker meespringen, en op het punt waar de band binnen kwam en later fans mochten staan bouwden de fans ook een feestje ^O^ maar mijn zusje en ik leken met nog twee andere dames (die we niet kenden) degenen te zijn die voor wat beweging moesten zorgen in ons vak. Nouja, dat deden we ook gewoon lekker hoor, geen probleem 8-)

En twee mensen achter ons vroegen steeds onvriendelijker aan mijn zusje of we konden gaan zitten want ze konden het (zelf zittend) niet goed zien. Nu hebben we tijdens een rustig nummertje wel even gezeten, maar verder kwamen we toch ook om lekker los te gaan. Erg vervelend dat je misschien niet meer goed kunt staan, maar koop dan een rolstoelticket oid. U2 is nu niet echt rustige luistermuziek dus je kunt verwachten dat mensen willen staan/dansen/springen. Toch? :@ Ze zijn zelfs vroegtijdig weg gegaan met een boze 'daar gaan ze weer'opmerking....

Mooi verslag! Ik vind dat altijd een moeilijke kwestie. Ik wil eigenlijk altijd staan! Maar vraag me ook altijd af of ik mensen dan niet teveel stoor. :@
pi_156072893
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 10:24 schreef mararangara het volgende:
Wat jammer dat het weer afgelopen is. Dat wordt weer een paar jaar wachten, hopelijk komen ze dan weer terug. Ik vond de Ziggo wel een stuk beter als de Arena.
Wie weet volgend jaar een stadion tour...........
pi_156072947
Dat lullige verhoginkje aan de zijkant, was dat nou die Red Zone? Die mensen die er stonden hadden een geel rond ding om der nek hangen.
  Moderator maandag 14 september 2015 @ 11:08:29 #123
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156072993
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 10:46 schreef debby2015 het volgende:

[..]

Mooi verslag! Ik vind dat altijd een moeilijke kwestie. Ik wil eigenlijk altijd staan! Maar vraag me ook altijd af of ik mensen dan niet teveel stoor. :@
Zelf zou ik ook liever staan. Maar als je dat in een zitvak doet dan dwing je indirect het hele vak achter je om ook te gaan staan. En er zijn ook mensen die graag willen zitten. Daar hebben ze recht op, vind ik.
Misschien is het een idee om in het ziggodome een paar "toegeSTAAN" vakken te maken. Want de veldkaarten zijn altijd zo weg bij grote acts en dan blijven er veel mensen over die eigenlijk ook liever hadden gestaan.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator maandag 14 september 2015 @ 11:12:51 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156073079
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 11:03 schreef Luni het volgende:

[..]

Wie weet volgend jaar een stadion tour...........
Het zou wel afbreuk doen aan hun eigen verhaal van "terug naar de intimiteit". Eigenlijk zou het aan de complete show afbreuk doen. Want in de ziggodome zat niemand écht ver van de actie af. Dat is tweehoog achter in stadions zoals die lelijke bijlmer braadslee wel anders.
pi_156073212
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:44 schreef Candaasje het volgende:

Als je zit plekken koopt, kan je niet andere mensen tot last gaan zijn doordat ze ook moeten staan.
Je bent niet alleen op de wereld en staplekken zijn er niet voor niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')