abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156021158
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:42 schreef kreuk050 het volgende:
Yes yes yes! Wij gaan ook! net nog officiele kaarten kunnen kopen voor zondag :) via ticketmaster dus.

vak 211 rij 8, beetje goed? Had liever staanplaatsen maar beter iets dan niets..
Fantastische plaatsen. Niet mijn keus omdat ik graag wil staan, maar verder zit je er prima. De plekken aan de zijkant zijn sowieso de beste deze tour.
pi_156021400
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:14 schreef Alloch87 het volgende:

[..]

Ik ben afgelopen dinsdag om 12.00u in Amsterdam aangekomen. Maar ik had samen met mijn vriendin op 100m vanaf Ziggo Dome een hotel geboekt, dus voor ons is het een iets ander verhaal. Ik heb niks meegekregen van eventuele drukte in het verkeer. Waar moet je vandaan komen? Ik raad je aan voor 16u in Amsterdam aan te komen. Dan kan je nog op je gemakje je auto parkeren. Wij zijn rond 16.30u naar de FEBO gelopen en hebben daar wat gedronken en gegeten. Vervolgens zijn we rond 18u in de rij gaan staan (die tegen die tijd al erg lang was, zeker GA kaarten). De deur gaat ook pas echt om 18.30u open.

Het ligt er aan waar je wilt staan. Wij hebben er bewust voor gekozen om niet te dicht bij het podium te gaan staan, omdat je dan slecht zicht hebt op het scherm. Wij stonden dicht bij de main stage. Nadeel daarvan is dat je ze bijna niet kan zien (tenzij je lang genoeg bent) wanneer ze op de E-stage staan. Daar staan ze best veel, en die beelden worden nauwelijks op het scherm uitgezonden.

Ik ga binnenkort nog een keer, en dan ben ik van plan iets meer in het midden te gaan staan, of dichter bij de E-stage. Maar ik hoef nog steeds niet vooraan te staan. Als je dit ook wilt, dan hoef je echt niet persé vroeg te gaan. Wat dat betreft is er plek genoeg, en met een klein beetje brutaliteit kom je alsnog nog wel wat naar voren.

De vraag is dus, waar wil je het liefste staan. Wil je echt dicht bij het podium, dan zal je vroeg moeten gaan, dan zal je zeker 16u in de rij moeten staan.
Ik ben binnen een half uurtje in Amsterdam vanuit huis. We zijn met twee man sterk en niet al te klein (1,85) dus hoeven ook niet per se vooraan te staan. Ik wil vooral voorkomen dat we door een lakse houding uiteindelijk ergens achteraan eindigen. Ik denk dat we lekker om 14:30 die kant op gaan, en nog ff lekker daar na het parkeren wat te eten/drinken halen bij de FEBO. Staan we rond 15:30/16:00 in de rij en wachten we nog ff 2,5 uur voor we naar binnen kunnen. Het plan is duidelijk, bedankt. ;)
pi_156022153
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:29 schreef Hpzone het volgende:

[..]

Ik ben binnen een half uurtje in Amsterdam vanuit huis. We zijn met twee man sterk en niet al te klein (1,85) dus hoeven ook niet per se vooraan te staan. Ik wil vooral voorkomen dat we door een lakse houding uiteindelijk ergens achteraan eindigen. Ik denk dat we lekker om 14:30 die kant op gaan, en nog ff lekker daar na het parkeren wat te eten/drinken halen bij de FEBO. Staan we rond 15:30/16:00 in de rij en wachten we nog ff 2,5 uur voor we naar binnen kunnen. Het plan is duidelijk, bedankt. ;)
Ik wens je echt onwijs veel plezier! Laat me weten wat je er van vond!
pi_156030356
Morgen eindelijk naar U2, eerste keer 8-)

Twijfel nog hoe laat we bij de Ziggo Dome moeten aankomen. Heb zitplaatsen en een parkeerkaart voor P2. Als ik 18.45 aankom, staat er dan nog steeds een lange rij voor de deur, of is het dan redelijk snel te doen als de deuren eenmaal open zijn? Wil in ieder geval voor de start van de show binnen zijn, maar door die zitplaatsen dus geen gestress om een goede plek. Heb ook geen zin om 3 uur in de rij te staan wat ik hier soms lees.
.
pi_156030438
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:16 schreef Pizzabodem het volgende:
Morgen eindelijk naar U2, eerste keer 8-)

Twijfel nog hoe laat we bij de Ziggo Dome moeten aankomen. Heb zitplaatsen en een parkeerkaart voor P2. Als ik 18.45 aankom, staat er dan nog steeds een lange rij voor de deur, of is het dan redelijk snel te doen als de deuren eenmaal open zijn? Wil in ieder geval voor de start van de show binnen zijn, maar door die zitplaatsen dus geen gestress om een goede plek. Heb ook geen zin om 3 uur in de rij te staan wat ik hier soms lees.
Als je zitplaatsen hebt kun je makkelijk om half 8 bij de ZD aankomen en nog ruim voor aanvang van het concert op je stoel zitten. Heb ik woensdag ook gedaan. 19:37 gingen we in de (best wel lange) rij staan en 19:50 zaten we op onze plekken.
pi_156033280
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:29 schreef Hpzone het volgende:

[..]

Ik denk dat een beetje achteraan op het veld prima plekken zijn. Wil je anders ruilen met vak 211?
pi_156033295

[ Bericht 100% gewijzigd door kreuk050 op 12-09-2015 20:48:26 ]
pi_156039216
O my god wat een avond echt helemaal geweldig vond ik het. Benieuwd naar meer reacties van mensen die vandaag zijn geweest.
pi_156039406
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:08 schreef mararangara het volgende:
O my god wat een avond echt helemaal geweldig vond ik het. Benieuwd naar meer reacties van mensen die vandaag zijn geweest.
Ook net terug. Niet slecht! :)
Hoewel U2 meer een ding van de vriendin is.
Ik heb voor de liefhebbers een redelijk goede geluidsopname van het concert van vanavond.
Ben hem nu aan het uploaden naar google drive. Is een WAV van 1,4 Gb, 2 uur en 22 minuten.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_156039725
Ohhh die zou ik heel graag downloaden of iets!
pi_156039893
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:30 schreef mararangara het volgende:
Ohhh die zou ik heel graag downloaden of iets!
Hij is op de helft. Uploaden gaat traag.
Ben hem nu aan het luisteren en het klinkt beter dan ik het hoorde in de zaal zelf.
Het is opgenomen met een semi-professioneel recordertje vanaf de 1e ring, vak 101 dus naast het podium. Het recordertje heeft het trouwens niet helemaal overleefd. Ik had hem even op de grond gezet om drank (water..) te halen en toen is er iemand op gaan staan en daardoor is ie 8 stoelen naar links beland. Heb hem na het concert teruggevonden. Hij nam gewoon nog op maar er hing 1 microfoon los.

Omdat hij onder een stoel lag klinkt het verderop iets doffer maar nog steeds wel goed eigenlijk.

Het is volgens mij gewoon een legale opname. Heb het recordertje laten zien aan de beveiliging en die vonden het geen probleem.
pi_156039960
Dan lijkt het me zeker gewoon legaal. Wat een geluk dat hij het nog steeds deed. Ik durfde geen camera mee te nemen dus heb het met mijn telefoon moeten doen. Helaas veel wazige fotos maar zal eens kijken om wat goede hier te plaatsen (ben net nieuw hier dus moet het allemaal nog even doorkrijgen)
pi_156039981
pi_156040133
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:42 schreef mararangara het volgende:
Dan lijkt het me zeker gewoon legaal. Wat een geluk dat hij het nog steeds deed. Ik durfde geen camera mee te nemen dus heb het met mijn telefoon moeten doen. Helaas veel wazige fotos maar zal eens kijken om wat goede hier te plaatsen (ben net nieuw hier dus moet het allemaal nog even doorkrijgen)
Goede camera had ik ook bij me. We waren vroeg en ik ben het gaan vragen bij security.
Was allemaal geen enkel probleem. Daarna lekker gegeten bij VANZZ.
An evening well spent. Zoveel is zeker. Wel een gaatje in de begroting geslagen.
pi_156040335
Ahhh dat van die camera had ik moeten weten, had m hier klaar liggen maar durfde het niet aan....Wij zaten al vroeg in de rij voor het veld :-)
pi_156040371
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 01:06 schreef mararangara het volgende:
Ahhh dat van die camera had ik moeten weten, had m hier klaar liggen maar durfde het niet aan....Wij zaten al vroeg in de rij voor het veld :-)
Ik heb je een DM gestuurd met de link. Laat even weten of het werkt.
pi_156040449
Hij is m aan het binnenhalen ! Dank je wel!!!
pi_156040543
Helemaal gelukt supergaafbedankt!!!!!
pi_156040545
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 01:13 schreef mararangara het volgende:
Hij is m aan het binnenhalen ! Dank je wel!!!
Wij zitten hier ook nog steeds te luisteren. Het heeft wel wat, zo'n opname waar je zelf bij bent geweest.
pi_156040554
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 01:21 schreef mararangara het volgende:
Helemaal gelukt supergaafbedankt!!!!!
Veel plezier ermee. En maak het niet te laat. :D
pi_156040674
Gaat helemaal goed komen, en dat laatste kan ik niet beloven ;-)

pi_156041021
Wat was die griet bij Mysterious Ways lekker!
pi_156041088
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 01:54 schreef Luni het volgende:
Wat was die griet bij Mysterious Ways lekker!
Inderdaad! Ze deed lekker mee.

Zou dat gewoon een random dame uit het publiek zijn geweest of toch stiekem een promotiedame?

[ Bericht 9% gewijzigd door Bart2002 op 13-09-2015 08:13:48 ]
pi_156044272
Edit; foto's lukken niet...
pi_156044391
Zit weer in de rij sinds 09.30 uur.
#110.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')