Femke is van mei 2013, en ik ben sinds vorige week aan het shoppen voor 92/98. Ik heb met name moeite met broekjes. Alle meisjesbroeken zijn tegenwoordig skinny, slimfit, of extra slim, of superduper slimfit... En Femke niet. En al zeker niet als er ook nog een luierkontje in moet. Ze zou dan wat billen betreft al in een slimfit 104 passen ofzo, maar de pijpen zijn dan zo lang dat de omslag weer terug komt boven haar knieën...

Laatste spijkerbroekje heb ik maar bij de jongensafdeling gescoord
Wij zijn ook niet zo van de sushi, maar ik vrees dat Femke er geen moeite mee zou hebben. Ons vuilnisbakkie eet nog steeds alles wat je haar voorzet. (Waarschijnlijk vandaar ook bovenstaand 'probleem'

)
quote:
Op vrijdag 11 september 2015 07:51 schreef Tally het volgende:En ze zit nu in de fase: laat me met rust. Blijf van me af. Ga toch weg. Ik ben het zat. Nee ik wil niet meer. En ga zo maar door

Klinkt als een vermoeiende fase...

?
quote:
Als het goed is, weet een CB-mevrouw daar wel mee om te gaan. Djenna zal de eerste peuter niet zijn die bij vreemden niet veel zegt.
Spirit, wat lief is dat he? Peuterliefde...

Femke heeft ook een vriendje op het kdv, JJ, en hij woont hier in de straat twee blokken verderop. Als we daar langs lopen of fietsen, wijst ze ook altijd even: "DJEEDJEE!!"
En de peuterliefde van Lars - inmiddels kleuterliefde - heeft hier woensdag nog gelunched