Inderdaad. Soms ben ik er gewoon klaar mee en wil ik weg... Maar nee want:quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:06 schreef LadyBlack het volgende:
Die druk = tegendruk is zo waar, en ik vind m ook zo lastig soms...
Maar het is wel echt zo dat wat eigen verantwoordelijkheid helpt om je kind mee te krijgen in jouw plan.
Ik word soms alleen helemal tureluurs van het bedenken van een taak of uitdaging als ik eigenlijk gewoon *NU* weg wil / moet
Hang in therequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:09 schreef L-E het volgende:
Slechtenachtenmoedersunited!
Onze nachten zijn de hel op aarde, bijna. We zijn heel erg moe. Daar laat ik het maar bij
Hij zegt tenminste nog: Nènè doen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:16 schreef L-E het volgende:
Helf doen is ook hier de meest gebezigde uitspraak.
Oh jaquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:06 schreef LadyBlack het volgende:
Die druk = tegendruk is zo waar, en ik vind m ook zo lastig soms...
Maar het is wel echt zo dat wat eigen verantwoordelijkheid helpt om je kind mee te krijgen in jouw plan.
Ik word soms alleen helemal tureluurs van het bedenken van een taak of uitdaging als ik eigenlijk gewoon *NU* weg wil / moet
Deze post had ik ook even nodig.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:10 schreef Clubsoda het volgende:
Ach gos, wat een knulletje en wat een toffe taartEn mooi hoe je vriend her oplost. Ik ben er voor je, meer heb je als kind niet nodig
Nog even snel mobiel over het treuzelen. Wat ik merk: druk=tegendruk. Hoe harder ik sleur en probeer tempo te maken, hoe minder er gebeurt. Is ook goed te snappen, mijn haast betekent dat ik zijn wens (lekker spelen) afwijst en dan gaat hij zijn uiterste best doen om gezien te worden in zijn behoefte om te blijven spelen. En ik harder trekken etc. Als je haast hebt en wegmoet zou ik kijken of je het met een omweg kan oplossen. Het helpt enorm als ik M verantwoordelijk maak voor ons vertrek; "we gaan zo weg, wat denk je wat we nog moeten doen voor we de deur uit kunnen?" of "het regent, welke schoenen kunnen we dan ook alweer het beste aandoen?" Zo krijg ik hem toch op mijn spoor zonder zijn behoefte af te wijzen. Als je geen haast heb zou ik hem lekker drie uur over een boterham laten doen en er naast gaan zitten met een kopje koffie. Zenn....![]()
Misschien kun je wel afspraken maken met hem. Kookwekker zetten en afspreken dat hij nu even alleen gaat spelen terwijl mama koffie drinkt. Daarna ben je er weer voor hem. En voor de tv planten op momenten dat je er zo doorheen zit vind ik ook legitiem hoor.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:09 schreef L-E het volgende:
Slechtenachtenmoedersunited!
Onze nachten zijn de hel op aarde, bijna. We zijn heel erg moe. Daar laat ik het maar bij
Pestkopje hahahaquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:55 schreef Omentielvo het volgende:
Hier werkt haasten ook niet. Van wakker worden tot de deur uitgaan kost hier drie kwartier tot een uur. En ik houd daar ook rekening mee.
Gisteren moest ik trouwens zo lachen. Riley kan erg treuzelen op de trap. Dus gisteren zei ik dat tegen haar. Ging zij bij elke tree een dansje maken terwijl ze 'teuzelen, teuzelen, teuzelen' zong
Hoe oud is de jouwe nu?quote:Op woensdag 23 september 2015 01:06 schreef Hilzillah het volgende:
Hoi! Ik lees veel maar heb zelf nooit zoveel te melden. Behalve mijn verbazing nu. Wat zeggen jullie kindjes veelMijnesie heeft niet zo'n grote woordenschat. Volgens het consternatie bureau valt het wel mee maar daar geloof ik niet zo in.
Hij schreeuwt trouwens wel heel cute 'appelboom' en 'ijsbeer'. Ja, schreeuwen is in dit geval cute
Mijnes ging pas praten de dag nadat ik bij het CB mijn zorgen hierover had uitgesproken, en een aantekeningetje "over 3 maanden terugkomen, want spraakachterstand" had gekregen...quote:Op woensdag 23 september 2015 01:06 schreef Hilzillah het volgende:
Hoi! Ik lees veel maar heb zelf nooit zoveel te melden. Behalve mijn verbazing nu. Wat zeggen jullie kindjes veelMijnesie heeft niet zo'n grote woordenschat. Volgens het consternatie bureau valt het wel mee maar daar geloof ik niet zo in.
Hij schreeuwt trouwens wel heel cute 'appelboom' en 'ijsbeer'. Ja, schreeuwen is in dit geval cute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |