IT is een (mini)serie, geen film.quote:
3/6quote:Op woensdag 23 september 2015 13:33 schreef pipster het volgende:
1 Bring IT on
2 It Came from outerspace
quote:
Tussenstand FMT september 2015quote:Op woensdag 23 september 2015 14:00 schreef Dizer het volgende:
As IT is in heaven
IT Follows (laatst nog gezien.. bagger..)
nou vooruit danquote:Op woensdag 23 september 2015 15:37 schreef pipster het volgende:
Niet dat het voor de score uitmaakt, maar IT was stiekem wel goed, al denk ik niet dat Sas naar deze film refereerde... It (1927) - IMDb
1 acteur is goed.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2015 10:18 schreef pipster het volgende:
Jebus, das wel van even geleden dat ik die heb gezien, doch Pillip Seymour Hofman zat er ook in volgens mij.
Deze actrice heeft wel een liefde voor vampieren ;-)quote:Op donderdag 24 september 2015 12:55 schreef Dizer het volgende:
Hint voor een van de actrices:
Haar rol in een futuristische film is voor 90% komen te vervallen. In de trailer leek het alsof het een grote rol zou zijn, maar helaas hetheeft de edit niet gehaald. In haar rol zou ze in een donkere periode van haar leven zijn. Door haar teamgenoten wordt ze gered om bij te springen voor hulp. Haar andere teamgenoot is zwaar gewond en zij zou haar functie overnemen die een belangrijke rol heeft in het redden van de mensheid in de toekomst.
Je gaat lekker. Ook bij MUZquote:
Is dit Buffy the Vampire Slayer (de film dan)?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:55 schreef pipster het volgende:
Je gaat lekker. Ook bij MUZ
Zolang ze maar niks over Extreme vragen.
[ afbeelding ]
Welke film, en geef de namen van twee acteurs?
Het is, de actrice is Kristy Swansonquote:Op donderdag 24 september 2015 16:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dit Buffy the Vampire Slayer (de film dan)?
Ik ken haar naam niet, maar weet wel dat Luke Perry in zat en Rutger Hauer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |