Ik prefereer 'sterke afrikaanse vrouw', sup!quote:
sup my african americanquote:
hoi ukquote:
van goud ?quote:Op woensdag 25 november 2015 10:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ook echt die boxershorts, adviesprijs: 79,99 wtf
gozah, nog naar t cluppie geweest?quote:
welk cluppie?quote:Op woensdag 25 november 2015 10:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gozah, nog naar t cluppie geweest?
Ik denk nog steeds vaak aan jequote:
wel maar 12"quote:Op woensdag 25 november 2015 10:16 schreef mrPanerai het volgende:
Kut, die laptop wel leuk voor 195€
zuchtquote:
wat leuk om te horenquote:Op woensdag 25 november 2015 10:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds vaak aan jeIk ben namelijk nu bezig met een fotografie cursus dus veel met mijn door jou aangeraden camera.
tering ze zijn nog lelijk ook.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nah..
[ afbeelding ]
Ik kan er ook wel wat gebruiken, maar deze zijn tantoe lelijkquote:Op woensdag 25 november 2015 10:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tering ze zijn nog lelijk ook.
Zou een stel nieuwe onderbroeken niet vervelend vinden overigens, alleen dan wel de tommy's of iets
als je feyenoord bedoeld: nee, in mn hele leven nog nooitquote:
Ik heb hem daar ook niet gekochtquote:Op woensdag 25 november 2015 10:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat leuk om te horen!
Ik werk alleen niet meer daar, dat bedrijf was stom tegen me
maar je camera heb je wel!
Je kunt er wel gelijk in gaan wielrennen.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel wat gebruiken, maar deze zijn tantoe lelijk
ik zweer bij ziki boxers van de actionquote:Op woensdag 25 november 2015 10:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel wat gebruiken, maar deze zijn tantoe lelijk
Actionboxers zijn prima, 2/3 euro per stuk en goeie prints, chicks diggen ze ookquote:Op woensdag 25 november 2015 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zweer bij ziki boxers van de action
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |