dat woord...quote:Op woensdag 25 november 2015 10:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel wat gebruiken, maar deze zijn tantoe lelijk
zuchtquote:Op woensdag 25 november 2015 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je feyenoord bedoeld: nee, in mn hele leven nog nooit
dit geldt overigens voor bijna elke voetbalclub
goedzo. houden zoquote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 10:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zucht
[..]
goedzo. houden zo
Stomme club
ich nicht verstehen..quote:Op woensdag 25 november 2015 10:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zucht
[..]
goedzo. houden zo
Stomme club
jazeker, zit nu 'echt' op mn plekkie bij één van de grote 4 als het op computers aankomt in nederlandquote:Op woensdag 25 november 2015 10:24 schreef Uccie het volgende:
Heb je nu wel werk bij een leuke club, Jimbo
wil je zn nep go-pro dan?quote:Op woensdag 25 november 2015 10:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
moet je tegenwoordig 2x klikken op 'ik neem er een'
Kan wel in een keer via 1dagskoopjes
quote:Op woensdag 25 november 2015 10:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jazeker, zit nu 'echt' op mn plekkie bij één van de grote 4 als het op computers aankomt in nederland
stuk leuker werk en veel meer in mn interesse veld (en ik mag legaal iboodhunten)
Cadeautje van jou of mag ze zelf betalen?quote:Op woensdag 25 november 2015 10:30 schreef Jimbo het volgende:
whehehe 3 uur slipcursus even kopen voor mn schoonzusje
die heeft al 8(!!) ongelukken gehad in amper 2 jaar... echt een gevalletje "jij kan echt niet autorijden he pietertje:"
Tof wat doe je nu ?quote:Op woensdag 25 november 2015 10:30 schreef Uccie het volgende:
[..]ik ben in februari ook van baan veranderd, ge-wel-dig.
kerst zit er aan te komen..... dan kan ze me eens veilig naar huis brengenquote:Op woensdag 25 november 2015 10:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Cadeautje van jou of mag ze zelf betalen?
Ik was accountant en nu controller, lijkt allemaal op elkaar.quote:
nja leuk toch, nu heb je de touwtjes in handenquote:Op woensdag 25 november 2015 10:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was accountant en nu controller, lijkt allemaal op elkaar.
Haha nou niet echt, maar het is gewoon een veel minder stressvolle baan met hele leuke collega's.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nja leuk toch, nu heb je de touwtjes in handen
Waar kan je die voor gebruiken?quote:Op woensdag 25 november 2015 10:35 schreef Cassius het volgende:
Jeuj, 64 GB kaartje. Vorige keer 2 van 32 besteld
super chillquote:Op woensdag 25 november 2015 10:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haha nou niet echt, maar het is gewoon een veel minder stressvolle baan met hele leuke collega's.
Ik heb ze voor mijn dashcam aangeschaft.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar kan je die voor gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |