Geen idee, maar ik zwaai ook weleens naar iemand in de stad.quote:Op donderdag 10 september 2015 03:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb ik je nr dan al?
*kijkt naar inbox*
So?quote:Op donderdag 10 september 2015 03:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zwaai ook weleens naar iemand in de stad.
Komt wel dichtbij zo.![]()
Dit is echt de schaamte voorbij! Hoe haal je het in je hoofd! De arrogantie, vreselijk. Voor een keer, een weekendje ofzo, kun je altijd DM'en.quote:
Dat!quote:Op donderdag 10 september 2015 03:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is echt de schaamte voorbij! Hoe haal je het in je hoofd! De arrogantie, vreselijk. Voor een keer, een weekendje ofzo, kun je altijd DM'en.
Ja daag, zoek het lekker uit. Newbie!quote:Op donderdag 10 september 2015 03:52 schreef zhe-devilll het volgende:
Dm nog nooit van gehoord hé????????![]()
![]()
Dat is mijn vraag schatje!quote:
Vraag het aan hem.quote:Op donderdag 10 september 2015 03:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat is mijn vraag schatje!
quote:Op donderdag 10 september 2015 03:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja daag, zoek het lekker uit. Newbie!
Newbie?quote:Op donderdag 10 september 2015 03:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:
Hoe strak ben je nog?quote:Op donderdag 10 september 2015 03:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat is mijn vraag schatje!
LoL.quote:Op donderdag 10 september 2015 03:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet ik dit zelf voelen ofzo?quote:
quote:
Post dan maar een pic dan.quote:Op donderdag 10 september 2015 03:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Moet ik dit zelf voelen ofzo?
Oké fuck is het so easy?quote:Op donderdag 10 september 2015 03:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ben je zo flieft dat je niet meer weet hoe je moet bellen om een afspraak te maken?
Nee oké!quote:Op donderdag 10 september 2015 03:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wij gaan het ook niet voor je doen.
Zonder k?quote:
Zou wel even wachten tot een wat betere tijd. 4 uur in de nacht kan wat vreemd overkomen.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 04:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou wel even wachten tot een wat betere tijd. 4 uur in de nacht kan wat vreemd overkomen.
Hoewel het wel lekker aansluit bij dit topic
Maar jij bent gewoon wakker dus ze kan bellen!!quote:Op donderdag 10 september 2015 04:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou wel even wachten tot een wat betere tijd. 4 uur in de nacht kan wat vreemd overkomen.
Hoewel het wel lekker aansluit bij dit topic
Jammer ik heb zijn nr niet!quote:Op donderdag 10 september 2015 04:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar jij bent gewoon wakker dus ze kan bellen!!
Ik deed alsof hij die man was, maar ben nu wel benieuwd naar de afloop.quote:Op donderdag 10 september 2015 04:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jammer ik heb zijn nr niet!
Je deed alsof?quote:Op donderdag 10 september 2015 04:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik deed alsof hij die man was, maar ben nu wel benieuwd naar de afloop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |