Dit wordt een banquote:Op donderdag 10 september 2015 16:29 schreef Amarantha het volgende:
Yvonne is de vrouwelijke variant van Danny.
Ze zijn allebei admin hier dus ik zie geen reden tot een ban.quote:
Dat admins wel eens fouten maken, maar niet alles wat ze doen is fout.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste zijn wel terecht ja.
Wat wil je hiermee zeggen dan?
Oh, kennen ze elkaar irl?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn allebei admin hier dus ik zie geen reden tot een ban.
Ligt eraan welke admins. Ik heb niks tegen Yvonne opzich.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat admins wel eens fouten maken, maar niet alles wat ze doen is fout.
Yvonne en Danny denk ik wel ja. Tong en Yvonne ook volgens mij. Of niet? Geen idee dat laatste eigenlijk.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:31 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Oh, kennen ze elkaar irl?
En de andere admin?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan welke admins. Ik heb niks tegen Yvonne opzich.
Admins houden volgens mij in het echt ook wel meets met z`n alle jaquote:Op donderdag 10 september 2015 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yvonne en Danny denk ik wel ja. Tong en Yvonne ook volgens mij. Of niet? Geen idee dat laatste eigenlijk.
Ah, daarom heeft ie het dus over haarquote:Op donderdag 10 september 2015 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yvonne en Danny denk ik wel ja. Tong en Yvonne ook volgens mij. Of niet? Geen idee dat laatste eigenlijk.
tong had een relatie met een of andere oude adminquote:Op donderdag 10 september 2015 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De andere admin niet hequote:
En daarin praten ze over ons.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Admins houden volgens mij in het echt ook wel meets met z`n alle ja
Beetje probleemgevallen users besprekenquote:Op donderdag 10 september 2015 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Admins houden volgens mij in het echt ook wel meets met z`n alle ja
Ben ik al een tijdje niet meer.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje probleemgevallen users bespreken
de volgende ban ga ik door de shredderquote:Op donderdag 10 september 2015 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ik al een tijdje niet meer.
Banloos since `15
Ik heb Yvonne wel eens gezien op een meet.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik 'kende' alleen Danny en Yvonne
Hoezo?quote:Op donderdag 10 september 2015 16:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de volgende ban ga ik door de shredder
Awkwardquote:Op donderdag 10 september 2015 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Yvonne wel eens gezien op een meet.
Ik was met twi, en zij zag hem en riep loeihard: "TWI!!" en begroette mij niet eens
Toen ging ik bij andere users zitten die ik wel kende.
Misschien had je zijn legendarische tweet als reactie terug moeten sturenquote:Op donderdag 10 september 2015 16:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kreeg ooit een bedreiging in dm van yvonne toen ik 100en keren mijn barney filmpje in het WK darts topic ging posten.
Apart dat Yvonne sporthelden niet kan waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |