Mjah, ik heb een stempeltje.. kom ik ook niet meer vanaf. Maar ik ben oud weetje, ik kan wel flippen maar ik zet zelf de rem erop en als het echt te gek wordt dan ga ik bellen. En dan gaat dat balletje rollen.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo boos ben ik gelukkig nog nooit geweest, mijn deuren zijn ook nog allemaal heel
KMar neemt dat gewoon over hoor als het moetquote:Op donderdag 10 september 2015 00:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier zou het nog wel een groter drama zijn, volgens mij is er ook nog maar 1 politiekantoor voor heel de gemeente. De marechaussee van het industrieterrein zullen ze niet zo snel sturen gok ik
Dat is vervelend.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:47 schreef Fokker89 het volgende:
Nouja ik dacht wel even dat het politie was die aan de deur stond, omdat ze maar bleef kloppen en bellen, en heb wel eens eerder zo'n geintje meegemaakt, toen was mijn moeder dus overleden.
Ja jij bent volgens mij gewoon een goede jongen. Maar een combinatie van woedeuitbarstingen en jouw voorliefde voor wapens en aanverwanten doet natuurlijk wel een hoop alarmbellen rinkelen. En ik kan natuurlijk niet in je hoofd kijken wat zich daar allemaal afspeelt, daar ben ik ook helemaal niet gekwalificeerd voor. Hoop alleen wel dat ze je FOK! account niet kennenquote:Op donderdag 10 september 2015 00:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik heb een stempeltje.. kom ik ook niet meer vanaf. Maar ik ben oud weetje, ik kan wel flippen maar ik zet zelf de rem erop en als het echt te gek wordt dan ga ik bellen. En dan gaat dat balletje rollen.
Nu is dat eigenlijk niet eens meer nodig, ik ben ook niet gevaarlijk maar kan wel zo overkomen en dan moeten hulpverleners zich aan het protocol houden. Ik heb bijvoorbeeld de afspraak dat ik niet meer over explosieven mag praten en zo of dreigementen .. want als ik dat wel ga doen, dan is mijn psychiater verplicht om de politie in te lichten. Die gaan dan weer kijken en die zien, oh dat is Yoki .. maar omdat we nu in andere tijden leven kunnen ze dat soort zaken niet negeren. Dus moet ik opletten met wat ik zeg.
Dat heeft natuurlijk allemaal wel een verleden, ik heb in het verleden ernstige dreigementen gedaan en dat blijft je achtervolgen, want in mijn geval werden ze nogal serieus genomen.
Maar het rare is, ik ben geen slechte jongen.. heb zo nu en dan zelfs voor de politie gewerkt en ze kennen me. Maar .. protocol. Dankzij het Tristan vd V.(want het is ook sinds die tijd).
Ondertussen heb ik geen wapens meer in huis, geen verlof, en nog steeds dikke vrienden met de politie en gemeente.. maar die stempel blijft.
Terwijl ik dus super goede hulpverlening heb, qua GGZ maar ook elke dag bezoek van het RIBW, ik wordt in de gaten gehouden en goed begeleid, heb een psycholoog.. de hele teringzooi. Omdat ik weer verder wil.
En dan is het krom, dat je als "normaal" mens rustig kan zeggen dat je iemand zijn nek wel om kan draaien of iemand zijn bloed wel kan zuipen.. Dat is een uitspraak, maar ik bedoel; hoe ziek moet je zijn om iemands bloed te zuipenEn als ik dan zeg dat ik de hele teringzooi op ga blazen dan gaan alle alarmbellen ineens af... Dat is toch raar? Dat is gewoon een krachtterm.
Ja die zitten hier volgens mij alleen maar hele dagen de douane maar een beetje te kuttenquote:Op donderdag 10 september 2015 00:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
KMar neemt dat gewoon over hoor als het moetDie hebben toch niets te doen
.
Ja dan is het wel een ander verhaal ja, weet ook niet of je kan zien wie er voor je deur staat bij jou.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:47 schreef Fokker89 het volgende:
Nouja ik dacht wel even dat het politie was die aan de deur stond, omdat ze maar bleef kloppen en bellen, en heb wel eens eerder zo'n geintje meegemaakt, toen was mijn moeder dus overleden.
Als ik de deur open doe wel.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zitten hier volgens mij alleen maar hele dagen de douane maar een beetje te kutten
[..]
Ja dan is het wel een ander verhaal ja, weet ook niet of je kan zien wie er voor je deur staat bij jou.
Schiet ook niet echt op danquote:
Fielaks?quote:Op donderdag 10 september 2015 00:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wie zou mij nou wat aan willen doen?
Ik snap ze volkomen, hoe vervelend dat ook voor jou is.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik heb een stempeltje.. kom ik ook niet meer vanaf. Maar ik ben oud weetje, ik kan wel flippen maar ik zet zelf de rem erop en als het echt te gek wordt dan ga ik bellen. En dan gaat dat balletje rollen.
Nu is dat eigenlijk niet eens meer nodig, ik ben ook niet gevaarlijk maar kan wel zo overkomen en dan moeten hulpverleners zich aan het protocol houden. Ik heb bijvoorbeeld de afspraak dat ik niet meer over explosieven mag praten en zo of dreigementen .. want als ik dat wel ga doen, dan is mijn psychiater verplicht om de politie in te lichten. Die gaan dan weer kijken en die zien, oh dat is Yoki .. maar omdat we nu in andere tijden leven kunnen ze dat soort zaken niet negeren. Dus moet ik opletten met wat ik zeg.
Dat heeft natuurlijk allemaal wel een verleden, ik heb in het verleden ernstige dreigementen gedaan en dat blijft je achtervolgen, want in mijn geval werden ze nogal serieus genomen.
Maar het rare is, ik ben geen slechte jongen.. heb zo nu en dan zelfs voor de politie gewerkt en ze kennen me. Maar .. protocol. Dankzij het Tristan vd V.(want het is ook sinds die tijd).
Ondertussen heb ik geen wapens meer in huis, geen verlof, en nog steeds dikke vrienden met de politie en gemeente.. maar die stempel blijft.
Terwijl ik dus super goede hulpverlening heb, qua GGZ maar ook elke dag bezoek van het RIBW, ik wordt in de gaten gehouden en goed begeleid, heb een psycholoog.. de hele teringzooi. Omdat ik weer verder wil.
En dan is het krom, dat je als "normaal" mens rustig kan zeggen dat je iemand zijn nek wel om kan draaien of iemand zijn bloed wel kan zuipen.. Dat is een uitspraak, maar ik bedoel; hoe ziek moet je zijn om iemands bloed te zuipenEn als ik dan zeg dat ik de hele teringzooi op ga blazen dan gaan alle alarmbellen ineens af... Dat is toch raar? Dat is gewoon een krachtterm.
Oh, dit account is nog nietsquote:Op donderdag 10 september 2015 00:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent volgens mij gewoon een goede jongen. Maar een combinatie van woedeuitbarstingen en jouw voorliefde voor wapens en aanverwanten doet natuurlijk wel een hoop alarmbellen rinkelen. En ik kan natuurlijk niet in je hoofd kijken wat zich daar allemaal afspeelt, daar ben ik ook helemaal niet gekwalificeerd voor. Hoop alleen wel dat ze je FOK! account niet kennen
Haha, ja.quote:
Hoef je niet zoveel moeite voor te doen om die een verdieping lager te krijgenquote:Op donderdag 10 september 2015 00:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je staat wel raar te kijken als hij daar ineens staat.
Ik ook inmiddels wel. Maar het is wel kut als je zogenaamd gelijkgesteld wordt met een of andere psycho.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap ze volkomen, hoe vervelend dat ook voor jou is.
Ja zoals ik al zei, ik kan niet in je hoofd kijkenquote:Op donderdag 10 september 2015 00:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, dit account is nog nietsMaar ik ben altijd open en eerlijk geweest en de jongens hier in de regio weten ook precies met wie ze te maken hebben. En ik heb mijn eigen discipline en verantwoordelijkheid heh.. ik bel altijd zelf en ik heb ook op eigen verzoek spullen op laten halen door de politie, en omdat we zulke goede vrienden zijn kan dat ook gewoon zonder gezeik... ben alleen mijn verlof kwijt en dat is terecht.
Als ik niet zelf bel of via hulpverlening en allemaal vrijwillig dan komt er meteen zo'n hele show, dat is nergens voor nodig. Maar dat zeg ik, de laatste keer was in april vorig jaar, en ik ben al zoveel veranderd. Qua deuren idem dito, ik ben 35 man ... het leven kan kut zijn maar er zijn zoveel meer mooiere dingen dan narigheid of negativiteit en dat wil ik plukken!
Gewoon alles achterlaten, what happened in the past is in the past en dan nu volgas vooruit
FUCKING AWESOME!!quote:Op donderdag 10 september 2015 01:04 schreef Fokker89 het volgende:
Nou Fylax, je hebt het AD wel gehaald, goed bezig jongen!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)xtreem-Jaloers.dhtml
Volgens mij heeft 'ie het al door jaquote:Op donderdag 10 september 2015 01:04 schreef Fokker89 het volgende:
Nou Fylax, je hebt het AD wel gehaald, goed bezig jongen!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)xtreem-Jaloers.dhtml
quote:Op donderdag 10 september 2015 01:11 schreef Fylax het volgende:
OMG ZO VET
DAT HEB IK GESCHREVEN
OHMYGOOOOOODDDDDDD
IK GA VIRAL
quote:Op donderdag 10 september 2015 01:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'ie het al door ja
[..]
Zowel voor als achter de schermenquote:Op donderdag 10 september 2015 01:15 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, dit wordt weer spammen in elke slowchat hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |