Als ik écht boos wordt dan wordt ik opgehaald ... Laatste keer was vorig jaar met Pasen, toen heb ik 24 uur opgesloten gezetenquote:Op donderdag 10 september 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben eigenlijk zelden boos. Laatste twee keer dat ik boos was ben ik wel gaan schreeuwen geloof ik. Een keer was tegen een stagiaire die lag te pitten onder werktijd en de andere keer nadat een vrachtwagen me had aangereden
Er zijn wel een paar van die straten hier ja.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n wijk waar met het WK gezellig de partytenten op straat staan?
Ik weet eigenlijk niet of ik een accent heb, dacht altijd van niet. Zal vast wel een beetje zo zijnquote:Op donderdag 10 september 2015 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb nooit echt heel plat gepraat, maar kom wel uit zo'n wijk.
Neem je toch een beetje over.
Jij weet dat wel, heb ik een typisch of plat accent? Het is net zoiets als dat jij normaal Nederlands kan praten maar ook heel boers, toch?quote:
Zo boos ben ik gelukkig nog nooit geweest, mijn deuren zijn ook nog allemaal heelquote:Op donderdag 10 september 2015 00:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik écht boos wordt dan wordt ik opgehaald ... Laatste keer was vorig jaar met Pasen, toen heb ik 24 uur opgesloten gezetenDat is allemaal protocol en preventief, ,maar het gaat stukken beter nu
. Ben weer aardig de oude en goed op weg.
Jouw accent is niet plat.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij weet dat wel, heb ik een typisch of plat accent? Het is net zoiets als dat jij normaal Nederlands kan praten maar ook heel boers, toch?
Klopt, maar zoals die jingle voor uccie die je toen maakte was gewoon heel erg ABNquote:Op donderdag 10 september 2015 00:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij weet dat wel, heb ik een typisch of plat accent? Het is net zoiets als dat jij normaal Nederlands kan praten maar ook heel boers, toch?
quote:
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 10 september 2015 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals die jingle voor uccie die je toen maakte was gewoon heel erg ABN
He jammer had me er al op verheugdquote:Op donderdag 10 september 2015 00:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel allemaal hoor, weet niet of ik er dan al klaar voor ben.
Waarom zei je niet dat ze bij de juiste flat stond dan?quote:Op donderdag 10 september 2015 00:30 schreef Fokker89 het volgende:
Ik had vannacht om 4 uur trouwens een mooie blonde meid aan de deur staan, Maar ze was bij de verkeerde flat, hier staan er 5 op een rij die allemaal hetzelfde zijn.
Omdat ze een Antilliaan zocht die in de flat tegenover mij woont, en ik kan mezelf niet voordoen als Antilliaan.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zei je niet dat ze bij de juiste flat stond dan?
Had je niet een extra zware W kunnen opzetten?quote:Op donderdag 10 september 2015 00:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat ze een Antilliaan zocht die in de flat tegenover mij woont, en ik kan mezelf niet voordoen als Antilliaan.
Ik liet mijn penis nog wel zien, maar nog geloofde ze het niet.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je niet een extra zware W kunnen opzetten?
Mwa, wees blij dat ze niet gelijk ging lachen. Maar waarom doe je überhaupt om 4 uur 's nachts je deur openquote:Op donderdag 10 september 2015 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik liet mijn penis nog wel zien, maar nog geloofde ze het niet.
Omdat ze maar bleef aanbellen en kloppenquote:Op donderdag 10 september 2015 00:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa, wees blij dat ze niet gelijk ging lachen. Maar waarom doe je überhaupt om 4 uur 's nachts je deur open
Politie bellenquote:Op donderdag 10 september 2015 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat ze maar bleef aanbellen en kloppen
Had je moeten zeggen dat je dacht dat ze je ging vermoorden, dan waren ze er zoquote:Op donderdag 10 september 2015 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die hebben ook wel wat beters te doen.
Nee dan duurt het nog een half uur, want er rijd hier 's nachts maar 1 auto rond, en de rest moet dan uit Lelystad komen.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je moeten zeggen dat je dacht dat ze je ging vermoorden, dan waren ze er zo
Ja hier zou het nog wel een groter drama zijn, volgens mij is er ook nog maar 1 politiekantoor voor heel de gemeente. De marechaussee van het industrieterrein zullen ze niet zo snel sturen gok ikquote:Op donderdag 10 september 2015 00:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee dan duurt het nog een half uur, want er rijd hier 's nachts maar 1 auto rond, en de rest moet dan uit Lelystad komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |