Je hebt de stap gezet.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:25 schreef Simpel_joch het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben zelf een van die mensen, en ALTER-EGO is echt een aardig, lief persoon, dus voel je vrij om te posten. Ik weet dondersgoed dat het moeilijk is (ik heb zelf 0 zelfvertrouwen en een f'*cking laag zelfbeeld) Ik hoop dat meer mensen zich hier aansluiten en zich hier fijn zullen voelen
En je hoeft er niet eens de deur voor uit.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:31 schreef Simpel_joch het volgende:
Het lastigste is om jezelf ertoe te zetten een eerste reactie te plaatsen, daarna gaat het bijna vanzelf
Preciesquote:Op woensdag 9 september 2015 22:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En je hoeft er niet eens de deur voor uit.
Voor sommige is het lastig om daar midden in te vallen.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Er zijn ook al een aantal topics zoals deze:
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 56
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7
Dat is gewoon om iets leuks te doen met nieuwe mensen, dit topic is voor onzekere mensen, mensen die bang zijn om uit hun schulp te kruipenquote:Op woensdag 9 september 2015 22:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Er zijn ook al een aantal topics zoals deze:
R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 56
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7
Jij weet het beter te verwoorden dan ik.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:35 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Dat is gewoon om iets leuks te doen met nieuwe mensen, dit topic is voor onzekere mensen, mensen die bang zijn om uit hun schulp te kruipen
Achja, ik ben wel goed met woorden (niks capsones of zo hoor)quote:Op woensdag 9 september 2015 22:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij weet het beter te verwoorden dan ik.
Je mag je goede eigenschappen best benoemen.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:38 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Achja, ik ben wel goed met woorden (niks capsones of zo hoor)
Mooi. Denk ook wel dat dit topic een toevoeging kan zijn, met de juiste dosis sfeerquote:Op woensdag 9 september 2015 22:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat is niet de bedoeling.
We proberen alvast een beetje de juiste sfeer te creëren.
Daar zorg ik wel voor CC.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi. Denk ook wel dat dit topic een toevoeging kan zijn, met de juiste dosis sfeer.
Dit kan zeker een toevoeging zijnquote:Op woensdag 9 september 2015 22:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi. Denk ook wel dat dit topic een toevoeging kan zijn, met de juiste dosis sfeer.
Uhmm ja hoorquote:Op woensdag 9 september 2015 22:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wil je een klein beetje over jezelf vertellen?
Ik weet al het een en ander van je.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:49 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Uhmm ja hoorwat wil je weten?
Dat is een goeie van je.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:53 schreef LompeHork het volgende:
Misschien is het ook wel interessant om te posten waarom iemand moeite heeft met het maken van contacten? Als je de reden weet natuurlijk. Misschien dat andere mensen dan wel wat tips en dergelijke kunnen plaatsen.
Ik heet Davy, ik ben 18, mijn hobby's zijn schrijven, tekenen en hardlopen. Ik vind eigelijk alle muziek wel leuk, behalve metal en hardrock en zo. Ik heb morgen de introductie op mn nieuwe opleiding (Verpleegkunde), ik werk(te) bij een drogist (niet die met het rode logo, maar die met het blauwe logo;begint met een T)quote:Op woensdag 9 september 2015 22:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik weet al het een en ander van je.
Het gaat om de mensen die hier ook komen posten.
Je leeftijd, wat je voor hobby's hebt, wat voor muziek je leuk vindt, wat je doet in het dagelijkse leven..
Dat soort dingen.
Dus je bent aangenomen voor de opleiding?quote:Op woensdag 9 september 2015 22:55 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Ik heet Davy, ik ben 18, mijn hobby's zijn schrijven, tekenen en hardlopen. Ik vind eigelijk alle muziek wel leuk, behalve metal en hardrock en zo. Ik heb morgen de introductie op mn nieuwe opleiding (Verpleegkunde), ik werk(te) bij een drogist (niet die met het rode logo, maar die met het blauwe logo;begint met een T)
Haha ja ik ben aangenomenquote:Op woensdag 9 september 2015 22:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dus je bent aangenomen voor de opleiding?![]()
![]()
Dat had je me nog niet verteld.
Gefeliciteerd Davy.
Tekenen is ook mijn hobby. Leuk!
Wellicht kun je eens wat tekeningen in dit topic plaatsen:
Tekenen als therapie
Het geeft niks als je nog geen hele lappen tekst kunt typen hoor, kleine stapjes zijn ook stapjes, en heel veel kleine stapjes leiden tot één grote stapquote:
* ALTER-EGO trekt Leonos over de drempelquote:
Leuk dat je Verpleegkunde gaat doen, doe ik ookquote:Op woensdag 9 september 2015 22:55 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Ik heet Davy, ik ben 18, mijn hobby's zijn schrijven, tekenen en hardlopen. Ik vind eigelijk alle muziek wel leuk, behalve metal en hardrock en zo. Ik heb morgen de introductie op mn nieuwe opleiding (Verpleegkunde), ik werk(te) bij een drogist (niet die met het rode logo, maar die met het blauwe logo;begint met een T)
quote:Op woensdag 9 september 2015 23:02 schreef Susi het volgende:
[..]
Leuk dat je Verpleegkunde gaat doen, doe ik ook
Susi is ook binnen.
Leukquote:Op woensdag 9 september 2015 23:02 schreef Susi het volgende:
[..]
Susi is ook binnen.
Hai Susi.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:02 schreef Susi het volgende:
[..]
Susi is ook binnen.
Dat ik iemand zie die Verpleegkunde doet, net als ik ;-).quote:Op woensdag 9 september 2015 23:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hai Susi.
Wat trekt jou aan in dit topic?
Hele goede reden.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat ik iemand zie die Verpleegkunde doet, net als ik ;-).
Nah voor mij is het meer dat ik niet het contact kan zoeken, maar dat ik het niet vind. Ik ben gerust sociaal, maar ik vind niet snel een klik met mensen dat ik langer met hen wil optrekken.
I know that feeling, alleen bij mij is het echt verschikkelijk, het duurt bij mij ook best lang voor ik me vetrouwd voel bij iemand (ik ben op zich wel sociaal)quote:Op woensdag 9 september 2015 23:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat ik iemand zie die Verpleegkunde doet, net als ik ;-).
Nah voor mij is het meer dat ik niet het contact kan zoeken, maar dat ik het niet vind. Ik ben gerust sociaal, maar ik vind niet snel een klik met mensen dat ik langer met hen wil optrekken. Dat komt vanuit een basisonzekerheid en laag zelfbeeld.
Graag zelfs!quote:Op woensdag 9 september 2015 23:08 schreef Mandéra het volgende:
Mag je hier ook posten als je 4 jaar terug in het schuitje van OP zat maar jezelf er uit hebt weten te werken? Ik stel me namelijk graag op als motivator in dezen.
Meer dat ik mijzelf niet de moeite vind voor een ander om mee om te gaan.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hele goede reden.
Zag dat je al langer op Fok! post dus leek me niet dat je last van postangst had.
Raak je snel verveeld als je langer met iemand optrekt?
Of heb je weinig gemeen met ze?
Ow dat is ernstiger.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Meer dat ik mijzelf niet de moeite vind voor een ander om mee om te gaan.
't Is dan wel typisch dat we een enorm sociale studie hebbenquote:Op woensdag 9 september 2015 23:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ow dat is ernstiger.
Datzelfde gevoel heeft Simpel_joch ook... nog een overeenkomst naast verpleegkunde.
Ik ken je pas een paar minuten, maar ik vind je zeker de moeite waard om mee om te gaan hoor!quote:Op woensdag 9 september 2015 23:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Meer dat ik mijzelf niet de moeite vind voor een ander om mee om te gaan.
Wat een moedig verhaal.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:14 schreef -Bushok het volgende:
HoiMijn naam is Ellen, 23 jaar, getrouwd en moeder. Ik kan mij erg vinden in het niet aansluiten bij de rest, 1 op 1 kan ik hele goede,diepe en humoristische gesprekken hebben maar heb altijd ervaren dat wanneer dat in een groepsverband was dat ik buiten de boot viel. Ik kan prima sociaal zijn, meedenken en de clown uithangen maar op een of andere manier laten anderen mij niet helemaal toe. Dit heeft geresulteerd in meestal buitengesloten of niet uitgenodigd worden op schoolfeesten, bedrijfsuitjes georganiseerd door collega's of een aantal dingen in mijn kennissenkring. Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het een mooie ervaring om op die manier uniek te zijn maar soms kan dat ook eenzaam voelen.
Vanaf mijn 11e tot nu veel meegemaakt (veel heftige dingen) waar ik goed uitgekomen ben. Dit maakt mijn mening over dingen vaak neutraal of vraag ik verder voordat ik tot een oordeel kom (en soms komt dat oordeel niet eens) dit mis ik weleens bij leeftijdgenoten.
Momenteel ben ik druk bezig mijzelf te ontplooien, eindelijk de stap gezet om mijn rijbewijs te halen en alvast aan het aftasten wat studie nr 3 wordt. Verder doe ik aan krachttraining. Helaas ook werkloos maar dit geeft mij de mogelijkheid om fulltime mama te zijn. Ik probeer mijzelf zoveel mogelijk bezig te houden zodat ik niet weer in een depressie val. Lang verhaal, beetje bang voor de reacties en hopelijk komt het niet over als borstklopperij![]()
Liefs
Omdat jullie gevoelig en zorgzaam zijn.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:16 schreef Susi het volgende:
[..]
't Is dan wel typisch dat we een enorm sociale studie hebben
Hey Ellenquote:Op woensdag 9 september 2015 23:14 schreef -Bushok het volgende:
HoiMijn naam is Ellen, 23 jaar, getrouwd en moeder. Ik kan mij erg vinden in het niet aansluiten bij de rest, 1 op 1 kan ik hele goede,diepe en humoristische gesprekken hebben maar heb altijd ervaren dat wanneer dat in een groepsverband was dat ik buiten de boot viel. Ik kan prima sociaal zijn, meedenken en de clown uithangen maar op een of andere manier laten anderen mij niet helemaal toe. Dit heeft geresulteerd in meestal buitengesloten of niet uitgenodigd worden op schoolfeesten, bedrijfsuitjes georganiseerd door collega's of een aantal dingen in mijn kennissenkring. Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het een mooie ervaring om op die manier uniek te zijn maar soms kan dat ook eenzaam voelen.
Vanaf mijn 11e tot nu veel meegemaakt (veel heftige dingen) waar ik goed uitgekomen ben. Dit maakt mijn mening over dingen vaak neutraal of vraag ik verder voordat ik tot een oordeel kom (en soms komt dat oordeel niet eens) dit mis ik weleens bij leeftijdgenoten.
Momenteel ben ik druk bezig mijzelf te ontplooien, eindelijk de stap gezet om mijn rijbewijs te halen en alvast aan het aftasten wat studie nr 3 wordt. Verder doe ik aan krachttraining. Helaas ook werkloos maar dit geeft mij de mogelijkheid om fulltime mama te zijn. Ik probeer mijzelf zoveel mogelijk bezig te houden zodat ik niet weer in een depressie val. Lang verhaal, beetje bang voor de reacties en hopelijk komt het niet over als borstklopperij![]()
Liefs
Ik ben zo trots op je Davy.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:19 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Hey Ellen![]()
Welkom in dit topic! Maak je alsjeblieft geen zorgen over de reacties of over hoe mensen over je denken, je bent hier onder gelijkgestemden die soortgelijke dingen meemaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |