Kennelijk..quote:
Wij hadden dat ook gewonnen maar dan met idioot weinig en slechte keuzemogelijkheid, sund dat we deze keuzes niet haddenquote:Op woensdag 9 september 2015 21:40 schreef Poepoog het volgende:
Een gratis dvd naar keuze gewonnen bij de Postcodeloterij.
Voor den fokker mét dvd speler.
Dokter Tinus seizoen 3
Bloedverwanten seizoen 3
Smeris serie 1
Goedenavond Dames en Heren
Life
Great migrations
Wild Africa
The Honourable woman
Secret Brazil
Op en rond het spoor
Sail
Kikker en vriendjes box
Raveleijn
Chickflicks collection 2
Hartenstraat
Grand hotel seizoen 1
Category box 6,7&8
Ultimate action box
Mannenbox
Ultimate thriller box.
Mocht u hem willen graag posten in maximaal 150 tekens waarom Fok! moet blijven.
Winnaar kan naam en adres pmen en als het de PCL behaagt krijgt u de dvd(box) naar keuze opgestuurd.
Kloptquote:Op zaterdag 12 september 2015 23:52 schreef Geerd het volgende:
Ik had net zo een topic ook gewonnen hij is nooit overgekomen bij desbetreffende persoon.
Dacht al ff wie heeft mijn topic weer opengegooid
Als je hem kwijt wilt, zou ik voor mijn kinderen Freek wel willen hebben, ben alleen niet echt doelgroep.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:43 schreef Poepoog het volgende:
Voor de runner up heb ook nog een nieuwe Freek in het wild dvd seizoen 3 deel 1 en wild Africa 3 dvd geneuzel box.
Jahaa!! Lange winteravonden met Dokter Tinus!quote:Op woensdag 16 september 2015 23:20 schreef Poepoog het volgende:
Mark, die van Freek kan je zo krijgen.
Ireth, dm/pm maar hoor.
Je hebt PMquote:Op woensdag 16 september 2015 23:20 schreef Poepoog het volgende:
Ireth, dm/pm maar hoor.
Envelop vandaag in de bus, thnx!quote:Op woensdag 16 september 2015 23:20 schreef Poepoog het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |