quote:Op woensdag 9 september 2015 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is dan ook minimaal, en zelfs dat is al meer dan genoeg.
Nee, die haalt kind op van de hockey, kost veel meer tijd dan een pizza in de oven schuivenquote:Op woensdag 9 september 2015 17:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Heb je geen man die dat voor je doet?
Zo goed nu ook weer niet, staat niet bij de eerste 20 voorlopig. Bart de Clercq nog voor 'm.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Aru dus inderdaad beter in de tijdrit dan velen verwachtten door die ene giro tijdrit
Ik heb zonet nog gezegd dat het een uitstekende tijdrijder is.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:11 schreef Cavaliers het volgende:
Terwijl Nairo niet schijnt te kunnen tijdrijden.
44 seconden verlies is vrij veel in 13.5 km, en dan moet het vlakke gedeelte nog komen.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Aru dus inderdaad beter in de tijdrit dan velen verwachtten door die ene giro tijdrit
Ik zou hier graag bewijs van zien.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zonet nog gezegd dat het een uitstekende tijdrijder is.
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:11 schreef Szura het volgende:
Michel en Jose hadden meer verwacht van VDB
Die Colombiaantjes vallen wat tegen.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:11 schreef Cavaliers het volgende:
Terwijl Nairo niet schijnt te kunnen tijdrijden.
Maastrichtquote:Op woensdag 9 september 2015 17:12 schreef Badr_Harry het volgende:
Waar is de huldiging aanstaande maandag?
De Clercq komt van Zottegem.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:12 schreef Badr_Harry het volgende:
Waar is de huldiging aanstaande maandag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |