Ditquote:
tv heet datquote:Op woensdag 9 september 2015 17:02 schreef heywoodu het volgende:
Hoe weten jullie dat zo vroeg dan
Op de live ticket is Chaves nog de vorige die doorkwam
Nou wij kijken dus televisie.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:02 schreef heywoodu het volgende:
NOSgoden.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:02 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou wij kijken dus televisie.
Oei okequote:Op woensdag 9 september 2015 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ze moeten nog tot zondag.
Ja ik kijk Eurosport en daar kwam het in beeld, maar toen stonden er hier al honderdmiljoen postsquote:Op woensdag 9 september 2015 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou wij kijken dus televisie.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 9 september 2015 17:03 schreef TLC het volgende:
Tom hoort eigenlijk ook gewoon op het podium in Madrid te staan, ongeachte op welke plaats.
Hij is gewoon een van de 3 beste renners deze Vuelta.
Dat gaat ook voor 100% zeker wel lukken, als er geen valpartij is.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:03 schreef TLC het volgende:
Tom hoort eigenlijk ook gewoon op het podium in Madrid te staan, ongeachte op welke plaats.
Hij is gewoon een van de 3 beste renners deze Vuelta.
Live sport kijk je natuurlijk bij de NOS. Ik neem aan dat we net voor het einde een stichting Socutera filmpje krijgen.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik kijk Eurosport en daar kwam het in beeld, maar toen stonden er hier al honderdmiljoen posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |