Ja, maar het is nu ook maat S-M. Zitten erg kleine eitjes in.quote:Op maandag 14 september 2015 17:48 schreef Copycat het volgende:
Biologische eieren zijn volgens mij juist goedkoper geworden. Betaalde vandaag 1,35 voor 6. Was volgens mij 1,49.
Verhip!quote:Op maandag 14 september 2015 17:54 schreef Eleiko het volgende:
Ja, maar het is nu ook maat S-M. Zitten erg kleine eitjes in.
Jup! En gewoon uit Nederland...quote:Op maandag 14 september 2015 17:40 schreef PureEvil het volgende:
En in Duitsland kost een doos 0,99.
Hier anders niet. Te smerig die mandjesquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:27 schreef wiijntje het volgende:
Bij de lokale AH schijnt men wel tijd te hebben om die dingen regelmatig schoon te maken.
Die Green tea Vanilla is erg lekker. Lord Nelsonquote:Op maandag 14 september 2015 17:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor 'zakjesthee' vind ik die Fairtrade prima te doen!
Een boer krijgt misschien 7 of 8 cent voor een bruin scharrelei. Eigenlijk wel interessant hoe dat dan in 1980 was.quote:Op maandag 14 september 2015 17:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nou ja, weet je... In 1980 kostte een ei tussen de 20 en 25 cent per stuk.
We zijn nu 35 jaar verder en een ei kost nog steeds het zelfde.
Daar heb ik altijd de zwarte thee en de citroenthee van. Zal die vanille ook eens poberen.quote:Op maandag 14 september 2015 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Green tea Vanilla is erg lekker. Lord Nelson
bronquote:Lidl verkozen tot beste supermarktketen
Lidl is dinsdagmiddag verkozen tot beste supermarktketen van Nederland. De van oorsprong Duitse discounter won de prijs bij de door ABN Amro gesponsorde verkiezing Retailer of the Year 2015/2016.
Deze verkiezing wordt gehouden onder consumenten in dertig categorieën. De andere genomineerden in de categorie supermarkt waren Deen, Jan Linders, Jumbo en Hoogvliet. Via een bericht op Facebook bedankt Lidl alle klanten die op de formule hebben gestemd.
Overall
Nu de dertig categoriewinnaars bekend zijn, kunnen consumenten de komende periode opnieuw hun stem uitbrengen. Tussen aanstaande donderdag en dinsdag 28 oktober bepalen zij wie tijdens de afsluitende bijeenkomst op 29 oktober wordt verkozen tot overall winnaar.
Action
Vorig jaar werd Action verkozen tot beste retailer van Nederland. Hoogvliet was toen de beste supermarktformule.
Kop nooit vers brood bij de Lidl, is dat überhaupt beetje te nassen? Lijkt me nl. helemaal niets.quote:
De Earl grey en de rooibos orange zijn ook erg lekker.quote:Op maandag 14 september 2015 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar heb ik altijd de zwarte thee en de citroenthee van. Zal die vanille ook eens poberen.
Ze hebben diverse soorten dus er valt niet zo veel over te zeggen, maar vrijwel al het spupermarktbrood komt uit de zelfde fabrieksbakkerijen.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kop nooit vers brood bij de Lidl, is dat überhaupt beetje te nassen? Lijkt me nl. helemaal niets.
Munt/kaneel is ook topquote:Op donderdag 17 september 2015 13:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
De Earl grey en de rooibos orange zijn ook erg lekker.
Lekkerder dan Pickwick vind ik.
Ja, ik hoop dus dat er ook nog Duitse week komt. Misschien is het wel veranderd en krijgen we nooit meer obatzer smeerprutquote:Op donderdag 17 september 2015 16:52 schreef JaneDoe het volgende:
*note to myself: alpen week =/= duitse week
dacht even van dat obatzer smeersel te kunnen inslaan
Vanmorgen gekocht!quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:34 schreef soapie het volgende:
[..]
Shit die heb ik gemist, of is het er nog??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |