Prima stad verder, maar gewoon geen leuke jongens.quote:
Bezetquote:Op vrijdag 11 september 2015 13:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Prima stad verder, maar gewoon geen leuke jongens.
Klinkt heel erg cliché, maar waar zijn alle leuke jongens?
Ik hoef niet eens gay te stappen, maar open een willekeurige dating app zoals Grindr of wat dan ook. Als ik zoek vind ik misschien een interessant persoon. De kans dat die weer op mij wilt reageren uberhaubt is dan weer zodanig klein dat de kans om iemand te ontmoeten in mijn omgeving nihil wordt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bezet
Maar je hebt wel een punt. Als je gay wilt stappen in DB is er weinig te doen, daarvoor moet je echt naar andere steden.
Wellicht is de stad niet alleen het probleem maar ook je eigen eisenpakketquote:Op vrijdag 11 september 2015 13:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens gay te stappen, maar open een willekeurige dating app zoals Grindr of wat dan ook. Als ik zoek vind ik misschien een interessant persoon. De kans dat die weer op mij wilt reageren uberhaubt is dan weer zodanig klein dat de kans om iemand te ontmoeten in mijn omgeving nihil wordt.
In Eindhoven toch ook niet echt?quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bezet
Maar je hebt wel een punt. Als je gay wilt stappen in DB is er weinig te doen, daarvoor moet je echt naar andere steden.
Nee volgens mij ligt het daar ook wel aardig op zijn gat. Volgens mij is het in heel Brabant niet veel soeps, denk dat je dan echt naar de Randstad moet.quote:
En zelfs daar vind ik t niet zo bijzonder meer. Maar wel meer aanwezig idd, dat wel.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee volgens mij ligt het daar ook wel aardig op zijn gat. Volgens mij is het in heel Brabant niet veel soeps, denk dat je dan echt naar de Randstad moet.
Den Bosch is qua evenementen echt niet geweldig nee, maar toch hou ik wel heel erg van de bourgoundische sfeer die er hangt in de oude binnenstad, wat dat betreft zijn EIndhoven en Tilburg veel sterieler, al trekt Eindhoven aardig bij de laatste jaren.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:53 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vind het best een leuk stadje (mijn schoonouders wonen er), maar het is wel eindeloos burgerlijk en er lijkt geen fúck te beleven. Ja, Jazz in Duketown. Woo-hoo, zuipen met hetero's.
Jup, helaas zijn er ook andere datingsites waar ik absoluut geen succes mee heb weten te behalen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wellicht is de stad niet alleen het probleem maar ook je eigen eisenpakket
Als je op zoek bent naar een potentiële relatie is het wellicht handiger om op een echte datingsite te gaan dan alleen te gokken op Grindr, want dat is volgens mij primair voor de vluchtige contacten...
Maar volgens mij hebben anderen deze boodschap al eerder verkondigd
Hier in Den Bosch is het een stel 50+ wijven met af en toe wat ander volk. De gemiddelde leeftijd is gewoon 50 oid.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zelfs daar vind ik t niet zo bijzonder meer. Maar wel meer aanwezig idd, dat wel.
In Eindhoven is t meestal zo dat iedereen naar Stratums Eind gaat (langste kroegstraat van Europa, ftw!) en dan pas zo richting t einde in de gaybar eindigt. Maar ja, daar kan een gaybar natuurlijk niet echt op draaien. En dus hebben we er niet veel meer. Eigenlijk voor jeugd maar 1 echte, de rest zijn van die ouwe lullen bruine kroegjes met homo's die nog op de barricaden stonden en geen grindr hebben.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Den Bosch is qua evenementen echt niet geweldig nee, maar toch hou ik wel heel erg van de bourgoundische sfeer die er hangt in de oude binnenstad, wat dat betreft zijn EIndhoven en Tilburg veel sterieler, al trekt Eindhoven aardig bij de laatste jaren.
Precies. Is allemaal niks.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:53 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vind het best een leuk stadje (mijn schoonouders wonen er), maar het is wel eindeloos burgerlijk en er lijkt geen fúck te beleven. Ja, Jazz in Duketown. Woo-hoo, zuipen met hetero's.
In Eindhoven zitten meer studenten toch, of niet?quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:02 schreef TheVulture het volgende:
Den Bosch is qua evenementen echt niet geweldig nee, maar toch hou ik wel heel erg van de bourgoundische sfeer die er hangt in de oude binnenstad, wat dat betreft zijn EIndhoven en Tilburg veel sterieler, al trekt Eindhoven aardig bij de laatste jaren.
Dat heeft ons de afgelopen decennia ook niet zoveel gebracht, vrees ik.quote:
Piemels crossedquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat heeft ons de afgelopen decennia ook niet zoveel gebracht, vrees ik..
Fingers crossed?
Klopt, maar Tilburg is ook een studentenstad, meer dan Den Bosch, ook al hebben die tegenwoordig wel een paar goede Hoge Scholen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
In Eindhoven zitten meer studenten toch, of niet?
Dat vind ik altijd wel leuk, veel jong publiek.
Dat is sowieso altijd een goed idee!quote:
Geen uni = geen studentenstad helaas vaak.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt, maar Tilburg is ook een studentenstad, meer dan Den Bosch, ook al hebben die tegenwoordig wel een paar goede Hoge Scholen.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat is sowieso altijd een goed idee!
Ja... Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mijn eerste vriendje ooit via Solomio leren kennen, bestaat dat uberhaupt nog?
Haha. Niet mijn type jongen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:10 schreef wonderer het volgende:
Er zit toch ergens een musical-opleiding daar? Tilburg of Eindhoven... vind je vast veel leuke jonge homo's
Want ze zijn allemaal hetzelfde?quote:
Want alle musical-mannen zijn hetzelfde?quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha. Niet mijn type jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |