Je hebt een fanquote:Op vrijdag 11 september 2015 08:11 schreef Gellarboy het volgende:
KRISTEL HEEFT NET MIJN TWEET GELIKET!!!!!.
Eentje van een paar dagen geleden, zonder hashtags er in. Soms gaat ze echt door mijn timeline..
Zeer terecht uiteraard..
Ik wilde iets zeggen over schattig pijpsmoeltje, maar ik doe t niet. Ik streep t door.quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Tijd voor de volgende schaamteloze X-post...
[ afbeelding ]
Voelde me raar vanavond.
Dat ben jij. Dat zeg jij gewoon. Zo ben jij.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:33 schreef Gellarboy het volgende:
Olifant komt uit de porseleinkast.
Je had een Jett Rebel-buiquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Tijd voor de volgende schaamteloze X-post...
[ afbeelding ]
Voelde me raar vanavond.
Het was wel koud om 1:00, maar daarvoor prima te doen. Zat gewoon buitenquote:Op vrijdag 11 september 2015 08:10 schreef Gellarboy het volgende:
Het was toch heerlijk weer gisteren?
Damn. Niet doen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:12 schreef wonderer het volgende:
Mijn ex-schoonmoeder heeft me een berichtje gestuurd voor mijn verjaardag. Wil graag vragen hoe het met mijn ex is maar ik durf niet
quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen over schattig pijpsmoeltje, maar ik doe t niet. Ik streep t door.
Hey, een pug trui!
Wauw.quote:
Zeg! Dat had ik doorgestreept. Dat horde je niet te lezen!quote:
quote:
Juist ja.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg! Dat had ik doorgestreept. Dat horde je niet te lezen!
Neem Groningen. Veel leukerquote:Op vrijdag 11 september 2015 11:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik wil echt weg uit Den Bosch. Er zijn hier gewoon tè weinig leuke leeftijdsgenoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |