Ahhh ik vond het nooit vervelend, maar iedereen noemt het drugs knotjes in mijn omgevingquote:
Dat zit in mijn buns niet hoorquote:Op woensdag 9 september 2015 17:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahhh ik vond het nooit vervelend, maar iedereen noemt het drugs knotjes in mijn omgevingKun je shit in stashen.
Wat wel?quote:
Poppers, condooms en glijmiddel...quote:
Een hele fles?quote:Op woensdag 9 september 2015 18:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Poppers, condooms en glijmiddel...
Sommige mannen moeten wel.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik hou zelf toch wel van mannen met iets meer haar op hun kop. Tondeuze haar is zo saai :/
Hoezo dat?quote:
Noo... no stayquote:Op woensdag 9 september 2015 18:29 schreef Steve het volgende:
Maar ik lees nu terug en het ging heel ergens anders over..
Ik sluip weer rustig weg.
Travelsize verpakkingenquote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 18:28 schreef Steve het volgende:
Niet iedere man heeft eeuwig haar op z'n hoofd.
haha slim.quote:
Ruilen voor bakkebaarden?quote:
Woa... Zo knap.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:13 schreef Peter het volgende:
Zit je nieuws over vluchtelingen te lezen, komt deze knappe politieman ineens in beeld.
Ik heb sinds kort het idee dat mijn voorhoofd hoger aan het worden is.quote:Op woensdag 9 september 2015 18:28 schreef Steve het volgende:
Niet iedere man heeft eeuwig haar op z'n hoofd.
Jij ook? Ik krijg het idee dat mijn kustlijn het ook gaat verliezen van de/het tij(d)quote:Op donderdag 10 september 2015 08:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort het idee dat mijn voorhoofd hoger aan het worden is.. Soit.
Wut wut wut wut?quote:Op donderdag 10 september 2015 08:27 schreef Gellarboy het volgende:
Goedemorgen in het topic van nationale rouw.
[ afbeelding ]
Stu is ontploft: https://instagram.com/p/2mEbIru8Sg/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |