Gemiddeld zo'n half jaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:12 schreef µ het volgende:
Heb nu twee nelkinladers, zien er goed uit. Nu hopen dat ze het lang volhouden, waren niet goedkoop.
Thanks, net de Blitzwolf micro USB kabel gepreordered voor 2.63 dollarquote:Op maandag 12 oktober 2015 08:53 schreef rene90 het volgende:
Die Blitzwolf apple kabels zijn in stock inmiddels, heb ook even een coupon geregeld voor de liefhebber.
http://www.banggood.com/A(...)S-iPad-p-987610.html
Coupon 12blitzw (voor 12% korting)
De weerstand van de kabel kan de laadstroom beperken. Dat is meestal het probleem.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:10 schreef JoPiDo het volgende:
Hoe kan de kabel beïnvloeden hoeveel ampère er wordt doorgegeven?! Wordt de kabel warm?
Volgens mij beïnvloed het apparaat op welke manier de batterij wordt opgeladen, zodat de accu langer meegaat. Het apparaat "trekt" minder ampère zodat de accu niet de volle laag krijgt.
Dan moet de kabel warm worden? En best wel warm als hij 5x0.5A=2.5watt opneemtquote:Op maandag 12 oktober 2015 14:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De weerstand van de kabel kan de laadstroom beperken. Dat is meestal het probleem.
Link?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:43 schreef tokko1 het volgende:
Ik zweer inmiddels bij Anker opladers, heb verschillende uit china gehadden die allemaal na een bepaalde periode de geest gaven. En nu dus een Anker (5 port 60W) via amazon.de en toppertje die houden we voorlopig wel
ik heb die blitzwolf nog steeds en werkt nog prima.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:43 schreef tokko1 het volgende:
Ik zweer inmiddels bij Anker opladers, heb verschillende uit china gehadden die allemaal na een bepaalde periode de geest gaven. En nu dus een Anker (5 port 60W) via amazon.de en toppertje die houden we voorlopig wel
Had het over de oplader daarbovenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:22 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Zegt'ie toch : amazon.de
Of ben je te lui om ff Anker 60W in het zoekbalkje te tikken?
Okay dan, heb ik dat ook ff voor je gedaan. Nog iets dat we voor je kunnen betekenen?
als je kabel een weerstand heeft dan wordt de spanning bij de telefoon lager waardoor hij minder laadvermogen heeft (spanningsverschil)quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:10 schreef JoPiDo het volgende:
Hoe kan de kabel beïnvloeden hoeveel ampère er wordt doorgegeven?! Wordt de kabel warm?
Volgens mij beïnvloed het apparaat op welke manier de batterij wordt opgeladen, zodat de accu langer meegaat. Het apparaat "trekt" minder ampère zodat de accu niet de volle laag krijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |