Zo werkt het dus niet. Zelfvertrouwen groeit juist door dingen te ondernemen, het werkt niet door te denken: "Als ik zelfvertrouwen heb dan...!!!" Nee het werkt precies andersom.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ook gebrek aan zelfvertrouwen helaas, kans op dat advies verkeerd uitpakt. Wanneer je dat niet hebt durf je veel meer.

Ik snap eigenlijk ook niet waarom mensen nog op hem in gaan.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Dan zou een moderator, verstandig doen om hem te bannen, puur voor zijn best wil.

Ik neig er steeds naar, puur omdat ik hem nu nog zie als een kleuter die alleen nog maar "ja maar heeft"quote:Op donderdag 10 september 2015 10:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet waarom mensen nog op hem in gaan.

Een opstapje naar een beter leven is het krijgen van een sociaal leven.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet als DE oplossing, maar wel een opstapje naar een leuk en beter leven. Ik kan prima mijn eigen leven indelen, maar ik voel weinig verbondenheid met de mensen om me heen.

Ja. Ja. Ja. Maarrr met een vriendin aan je zijde is dat wel stukken makkelijker hoor. Iemand die je waardeert, er helemaal voor jou is en waarmee je samen het leven opbouwt.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:24 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Een opstapje naar een beter leven is het krijgen van een sociaal leven.
 .
.

Overly attached boyfriend material in deze reeksquote:Op donderdag 10 september 2015 12:33 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ja. Ja. Ja. Maarrr met een vriendin aan je zijde is dat wel stukken makkelijker hoor. Iemand die je waardeert, er helemaal voor jou is en waarmee je samen het leven opbouwt..

Die andere was leuker... maar ja ik snap dat beeld wel.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Overly attached boyfriend material in deze reeks
[ afbeelding ]

Ik was destijds een kansloos vriendloos mokkel en had een relatie met mijn mannelijke evenbeeld. Geloof mij, dat is een hel. Was nog steeds met zijn eigen wereldje bezig, angsten voor niks en daar zat je dan... Ik zat dagen niks te doen, mede omdat hij mij dat gat introk waar hij in zat.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:33 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ja. Ja. Ja. Maarrr met een vriendin aan je zijde is dat wel stukken makkelijker hoor. Iemand die je waardeert, er helemaal voor jou is en waarmee je samen het leven opbouwt..

Het zou niet mogelijk geweest moeten zijn dat je aan een relatie kwamquote:Op donderdag 10 september 2015 12:55 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik was destijds een kansloos vriendloos mokkel en had een relatie met mijn mannelijke evenbeeld. Geloof mij, dat is een hel. Was nog steeds met zijn eigen wereldje bezig, angsten voor niks en daar zat je dan... Ik zat dagen niks te doen, mede omdat hij mij dat gat introk waar hij in zat.
Toen het uit ging ging het allebei heel goed met ons

Tuurlijk wel, twee ongelukkige mensen die bij gebrek aan beter bij elkaar komen. Krijg je hartstikke leuke relaties van.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zou niet mogelijk geweest moeten zijn dat je aan een relatie kwam

Mij als persoon uiteraard. Daar moet je het uiteindelijk toch mee doen, niet mijn vrienden of wat dan ook. Die zijn er niet bij 's avonds op de bank of in bed..quote:Op donderdag 10 september 2015 13:54 schreef syndroom het volgende:
Ik snap Deezer even niet. Hij wil een vriendin, een relatie. Echter heeft hij geen vrienden of sociale kring, hoe wil hij dan een goede indruk achter laten zonder kansloos over te komen? Iemand die het mij kan vertellen?
Wat moeten vrouwen in hem zien?

Het zegt toch wel iets over jou als persoon als je vrienden hebt: Je doet dingen, je staat vaak positiever in het leven en de meid weet dat je geen social awkward nerd bentquote:Op donderdag 10 september 2015 13:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mij als persoon uiteraard. Daar moet je het uiteindelijk toch mee doen, niet mijn vrienden of wat dan ook. Die zijn er niet bij 's avonds op de bank of in bed..

Die zin klopt niet.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zou niet mogelijk geweest moeten zijn dat je aan een relatie kwam

Die mensen hebben hun leven waarschijnlijk beter op orde waardoor die relatie ook daadwerkelijk leuk is.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die andere was leuker... maar ja ik snap dat beeld wel.
Zo wil je niet worden, maar dat ligt ook aan de persoon zelf. Zoals hierboven al, er zijn genoeg menen die weinig of geen vrienden hebben en wel een leuke relatie hebben.

Oh ja, shit. Ik had een wat voorspelbaardere PI moeten gebruiken.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Overly attached boyfriend material in deze reeks
[ afbeelding ]
 .
.

Ik kan me herinneren dat jij nogal een wensenlijst hebt waar je vriendin aan moet voldoen. Die leuke vrouwen hebben over het algemeen een nog langere wensenlijst.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die andere was leuker... maar ja ik snap dat beeld wel.
Zo wil je niet worden, maar dat ligt ook aan de persoon zelf. Zoals hierboven al, er zijn genoeg menen die weinig of geen vrienden hebben en wel een leuke relatie hebben.

Welke wensenlijst?quote:Op donderdag 10 september 2015 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat jij nogal een wensenlijst hebt waar je vriendin aan moet voldoen. Die leuke vrouwen hebben over het algemeen een nog langere wensenlijst.

quote:Op donderdag 10 september 2015 14:06 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Het zegt toch wel iets over jou als persoon als je vrienden hebt: Je doet dingen, je staat vaak positiever in het leven en de meid weet dat je geen social awkward nerd bent
Dat bedoel ik. Hij heeft geen vrienden en geen vriendengroep. Hoe kijken vrouwen hiernaar?quote:Op donderdag 10 september 2015 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat jij nogal een wensenlijst hebt waar je vriendin aan moet voldoen. Die leuke vrouwen hebben over het algemeen een nog langere wensenlijst.

Is al vaker besproken. Geen vrienden is een teken dat er iets mis is / kan zijn en zeker in het begin van de datefase kan dat reden zijn om er mee te stoppen.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:33 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik. Hij heeft geen vrienden en geen vriendengroep. Hoe kijken vrouwen hiernaar?
Ninja edit, bad edit.quote:Deezer voelt zich als een kat in het nauw, wetende dat de volgende levensfase alweer voor de deur staat maar dat zijn ervaringen met relaties nog erg summier is.

Let vaak niet eens op PI'squote:Op donderdag 10 september 2015 14:15 schreef Detroit het volgende:
[..]
Oh ja, shit. Ik had een wat voorspelbaardere PI moeten gebruiken..

Die van Deezert uiteraardquote:Op donderdag 10 september 2015 14:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die van Deezert of de 6 kantjes van de gemiddelde vrouw?

Niet zo lastig hoor: zelfde niveau qua praten/interesses/leeffase, betrouwbaar, zelfverzekerd, humor, lief, oprecht... ben ik nog wat vergeten jongens?quote:Op donderdag 10 september 2015 18:07 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Die van Deezert uiteraard
Die van de vrouw kennen we allemaal wel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |