Ah okquote:Op woensdag 9 september 2015 16:30 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ik zou zelf wat meer willen leren over flirten/signalen opvangen. Ik kom uit een relatie dus ben al een tijdje niet actief op dit gebied. Lastig lastig..
[..]
Op die leeftijd ben ik nog niet beland.
Heb goede verhalen gehoord over GHB en rohypnol.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dates lukken al niet eens mang.
Ben wel begin twintig maar nog in het studentenleven. Wat zijn goede flirtacties en op welke signalen moet ik letten? Ik ben wat dat betreft echt blind maar ik wil wel leren om het meer in de gaten te hebben.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah okDoe rustig aan. Je hebt nog alle tijd. Wees vooral je happy zelf en probeer te flirten. Flirt ze niet terug? Jammer dan, op naar de volgende.
Ik versta hier uit dat je 19 jaar bent, met een relatie van een jaar ofzo (wat dus is afgelopen)quote:Op woensdag 9 september 2015 16:30 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ik zou zelf wat meer willen leren over flirten/signalen opvangen. Ik kom uit een relatie dus ben al een tijdje niet actief op dit gebied. Lastig lastig..
[..]
Op die leeftijd ben ik nog niet beland.
quote:Op woensdag 9 september 2015 16:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb goede verhalen gehoord over GHB en rohypnol.
Aandacht geven. 'Open' uitstraling hebben. Kleine aanrakingen, maak haar aan het lachen(!). Probeer zelfverzekerd over te komen en zie niet iedere vrouw als potentiële moeder van je kinderen. Laat merken dat je haar wilt leren kennen, dat je haar interessant vindt.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:34 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ben wel begin twintig maar nog in het studentenleven. Wat zijn goede flirtacties en op welke signalen moet ik letten? Ik ben wat dat betreft echt blind maar ik wil wel leren om het meer in de gaten te hebben.
Dat is denk ik het grootste issue voor de meeste users die hier posten. Die zien dat juist niet of te laat. Mijzelf incluis overigens.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf. Haar maniertjes, als zij je ook aanraakt na een leuke date. Jouw aankijkt en laat blijken dat ze zich op haar gemak voelt bij je.
Jij hebt nooit gedate? Daar geloof ik niets van kaneelquote:Op woensdag 9 september 2015 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja kijk, zover kom ik dus al niet.
Dan is alleen voor pro's toch?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Iemand op de bek pakken in de kroeg is iets wat tieners doen. Probeer eerst maar een vrouw in de kroeg zover te krijgen om eens iets met z'n tweeën te gaan drinken op een rustiger tijdstip/rustigere locatie
Jij voelt je te volwassen om eens lekker ordinair te tongen in de kroeg?quote:Op woensdag 9 september 2015 16:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Iemand op de bek pakken in de kroeg is iets wat tieners doen. Probeer eerst maar een vrouw in de kroeg zover te krijgen om eens iets met z'n tweeën te gaan drinken op een rustiger tijdstip/rustigere locatie
http://m.wikihow.com/Read-Women's-Body-Language-for-Flirtingquote:Op woensdag 9 september 2015 16:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is denk ik het grootste issue voor de meeste users die hier posten. Die zien dat juist niet of te laat. Mijzelf incluis overigens.
Ik weleens iets over crack:quote:Op woensdag 9 september 2015 16:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb goede verhalen gehoord over GHB en rohypnol.
De afgelopen 10 jaar 1 keer geloof ik.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:54 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt nooit gedate? Daar geloof ik niets van kaneel
Ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij voelt je te volwassen om eens lekker ordinair te tongen in de kroeg?
Your lossquote:
ja kijk dat laatste is wel belangrijk natuurlijk. Gewoon een beetje tongen in de kroeg is behoorlijk puberaal .quote:Op woensdag 9 september 2015 17:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Your loss
lekker man, beetje schuren, drankje erbij en lekker tongen. Daarna mee naar huis. Hatseflats.
Je bent ook wel een daap als je het daarbij laat.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:06 schreef Casiotone het volgende:
[..]
ja kijk dat laatste is wel belangrijk natuurlijk. Gewoon een beetje tongen in de kroeg is behoorlijk puberaal .
*bookmarked*quote:Op woensdag 9 september 2015 17:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
http://m.wikihow.com/Read-Women's-Body-Language-for-Flirting
Zoiets. Als je een stappenplan nodig hebt.
Oh? Ik ken al twee van jouw dates persoonlijk. Zo slecht doe je het niet hoor kaneelquote:Op woensdag 9 september 2015 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De afgelopen 10 jaar 1 keer geloof ik.
Oh, werkt dat zo? Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Your loss
lekker man, beetje schuren, drankje erbij en lekker tongen. Daarna mee naar huis. Hatseflats.
Yats jonge pull je nou een Faxie'tje?quote:Op woensdag 9 september 2015 17:09 schreef yats het volgende:
[..]
*bookmarked*
Oh wacht, ik ben nog op t werk
[..]
Oh? Ik ken al twee van jouw dates persoonlijk. Zo slecht doe je het niet hoor kaneel
[..]
Oh, werkt dat zo? Weer wat geleerd.
Wat dacht je van single moeders van rond de 40... die hebben nog ervaring ook.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:11 schreef syndroom het volgende:
Studentenleven is de beste tijd van je leven zeggen ze. Samen uitgaan, drinken, feesten en neuken. Wel kut dat ik die periode van mijn leven seksloos heb doorgebracht. Ik wil niet in de Deezertje stand vallen maar is dit niet de periode waar eigenlijk alles nog net kan en sociaal geaccepteerd wordt?
Ook onder 40ers gebeurd dit vaak zat. Je moet alleen niet tussen de 16jarige koters gaan staan in de kroeg maar tenten zoeken met publiek van je eigen leeftijd.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:11 schreef syndroom het volgende:
Studentenleven is de beste tijd van je leven zeggen ze. Samen uitgaan, drinken, feesten en neuken. Wel kut dat ik die periode van mijn leven seksloos heb doorgebracht. Ik wil niet in de Deezertje stand vallen maar is dit niet de periode waar eigenlijk alles nog net kan en sociaal geaccepteerd wordt?
Ik kan mezelf voorstellen dat wanneer je 40 bent en fulltime werkt, dat dergelijk gedrag niet meer geaccepteerd is.
Je hebt me door?quote:Op woensdag 9 september 2015 17:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Yats jonge pull je nou een Faxie'tje?
Ik betwijfel dat ten zeerste, al herinner ik me net wel een 2de date, maar die ken jij niet persoonlijk.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:09 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Ik ken al twee van jouw dates persoonlijk. Zo slecht doe je het niet hoor kaneel
Nee begin twintig. Zit in het studentenleven dus eerst op een date is niet van toepassing bedoel ik.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:34 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik versta hier uit dat je 19 jaar bent, met een relatie van een jaar ofzo (wat dus is afgelopen)
Thanksquote:Op woensdag 9 september 2015 16:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Aandacht geven. 'Open' uitstraling hebben. Kleine aanrakingen, maak haar aan het lachen(!). Probeer zelfverzekerd over te komen en zie niet iedere vrouw als potentiële moeder van je kinderen. Laat merken dat je haar wilt leren kennen, dat je haar interessant vindt.
Jezus gast, dat is dus wel standje Deezertje waar je in zit.quote:Op woensdag 9 september 2015 17:11 schreef syndroom het volgende:
Ik kan mezelf voorstellen dat wanneer je 40 bent en fulltime werkt, dat dergelijk gedrag niet meer geaccepteerd is.
DIT zijn tips.quote:Op woensdag 9 september 2015 16:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Aandacht geven. 'Open' uitstraling hebben. Kleine aanrakingen, maak haar aan het lachen(!). Probeer zelfverzekerd over te komen en zie niet iedere vrouw als potentiële moeder van je kinderen. Laat merken dat je haar wilt leren kennen, dat je haar interessant vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |