Precies.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als het een trigger is zit er wel meer mis in je hoofd dan alleen een gebrek aan seks.

dat is ook niet de volledige verklaring, maar het kan wel degelijk meespelen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Money, sex and power make the world go 'round.
Overens vind ik gebrek aan seks als verklaring voor verkrachting maar magertjes.

Als je zo denkt wel ja. Ik was ook een laatbloeier, maar met dat soort gedachten belemmer je jezelf alleen maar. Je kan 't ook als voordeel zien dat zij meer ervaring heeft, betekent immers dat ze een beetje weet wat ze moet doen in bed.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
maar dan kom je weer je eigen topic: als je pas op je 25ste begint en je partner is al sinds haar 16e actief kan ze mss al minder behoefte hebben aan bepaalde dingen of juist hoge verwachtingen hebben. Dus die behoefte tot presteren wordt dan alleen maar groter als je zo denkt.

Dat geldt voor jou denk ik net zo goed, alleen ben jij weliswaar geen maagd meer zul je wel moeten dealen met een niveauverschil in relatie. Daarmee bedoel ik dat vrouwen hiermee vaker wat vroeger beginnen, hebben soms tussen hun 15-20 al meerdere (langere)relaties gehad, en hebben misschien zelfs al een tijdje samengewoond. Dat samen zorgt ervoor dat ze al verder is qua ervaring en bagage heeft terwijl jij nog zo groen als gras bent.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
maar dan kom je weer je eigen topic: als je pas op je 25ste begint en je partner is al sinds haar 16e actief kan ze mss al minder behoefte hebben aan bepaalde dingen of juist hoge verwachtingen hebben. Dus die behoefte tot presteren wordt dan alleen maar groter als je zo denkt.

Van mannen waarvan je het niet verwacht, die ineens 'exploderen' en uit frustratie besluiten een vrouw te verkrachten. Evolutionair gezien is verkrachting wel een middel om jezelf voor te kunnen planten als er geen andere optie voorhanden is.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Money, sex and power make the world go 'round.
Overens vind ik gebrek aan seks als verklaring voor verkrachting maar magertjes.

Als het inderdaad de onsuccesvolle, wanhopige types zijn die zulke dingen doen, dan denk ik niet dat het helemaal mensen zijn waarvan je het niet verwacht. Het evolutie argument vind ik ook een slechte. Voor zover ik weet het het meer te maken met macht en gebrek aan empathie. Ben het wel eens met de nuancering van JB.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:07 schreef syndroom het volgende:
[..]
Van mannen waarvan je het niet verwacht, die ineens 'exploderen' en uit frustratie besluiten een vrouw te verkrachten. Evolutionair gezien is verkrachting wel een middel om jezelf voor te kunnen planten als er geen andere optie voorhanden is.

Ach, dit hele topic gaat over het algemeen off-topic. Kan dit er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verder is dit natuurlijk enorm off-topic.

Je zult wel goed met het verschil in ervaring om moeten gaan, want als je al meerdere relaties hebt gehad (met de nodige positieve of negatieve ervaringen), verder bent in de ontwikkeling heb je wel bepaalde ervaringen die vormend zijn in je toekomstige relaties. Daarom raad ik Deezer ook aan om een meid te zoeken die ongeveer op een zelfde niveau zit als hem.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:04 schreef ElDinosaur het volgende:
En?
Is dit nu echt iets waar je jezelf nu zorgen over moet maken?

Slaat echt helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:13 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je zult wel goed met het verschil in ervaring om moeten gaan, want als je al meerdere relaties hebt gehad (met de nodige positieve of negatieve ervaringen), verder bent in de ontwikkeling heb je wel bepaalde ervaringen die vormend zijn in je toekomstige relaties. Daarom raad ik Deezer ook aan om een meid te zoeken die ongeveer op een zelfde niveau zit als hem.

Dan heb je nog de type vrouwen die wekelijks gaat feesten en eigenlijk alleen maar aan ONS doet. Soms zijn het meiden die geen behoefte hebben aan een relatie, of het gebruiken als pijnstiller na liefdesverdriet. Al denk ik niet dat ik op dit soort types zou vallen, liefst zou ik iemand hebben die op een zelfde niveau zit maar ik denk dat dit moeilijk zal gaan. Niet veel meiden van 25 zijn onervaren.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Slaat echt helemaal nergens op.
Richt je nou maar eerst op de zaken die er nu toe doen. Ga je daarna maar eens zorgen maken over de 'rugzak' van je toekomstige vriendin.

En?quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:22 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dan heb je nog de type vrouwen die wekelijks gaat feesten en eigenlijk alleen maar aan ONS doet. Soms zijn het meiden die geen behoefte hebben aan een relatie, of het gebruiken als pijnstiller na liefdesverdriet. Al denk ik niet dat ik op dit soort types zou vallen, liefst zou ik iemand hebben die op een zelfde niveau zit maar ik denk dat dit moeilijk zal gaan. Niet veel meiden van 25 zijn onervaren.

Wordt nog wat als er uiteindelijk een keer gedate gaat worden. Ik zie de posts nu al voor me.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:25 schreef Cue_ het volgende:
Dat eeuwige geanalyseer.. ga der gewoon eens op uit en zie wat je tegenkomt en kijk dan verder

En Deezertje 2.0 is officieel geborenquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:22 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dan heb je nog de type vrouwen die wekelijks gaat feesten en eigenlijk alleen maar aan ONS doet. Soms zijn het meiden die geen behoefte hebben aan een relatie, of het gebruiken als pijnstiller na liefdesverdriet. Al denk ik niet dat ik op dit soort types zou vallen, liefst zou ik iemand hebben die op een zelfde niveau zit maar ik denk dat dit moeilijk zal gaan. Niet veel meiden van 25 zijn onervaren.

True, maar het is ook bijzonder pijnlijk om tussen flirtende mensen te zitten zoals ik best vaak zit op openbare locaties. Leuk om te observeren en misschien wat van te leren, maar dus ook pijnlijk dat er blijkbaar (vrijwel) niemand interesse in jou heeft.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:25 schreef Cue_ het volgende:
Dat eeuwige geanalyseer.. ga der gewoon eens op uit en zie wat je tegenkomt en kijk dan verder

Kon ik maar zo goed analyseren, de echte Deezer kan dat toch een stuk beter. Ze hadden hem een baan aan moeten bieden als bondscoach, dan waren we allang gekwalificeerd voor het EK.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:16 schreef JAOC het volgende:
[..]
En Deezertje 2.0 is officieel geboren

Gister wou je hem nog niet zijn, niet worden. Maar nu aanbid je z'n skilz?quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:52 schreef syndroom het volgende:
[..]
Kon ik maar zo goed analyseren, de echte Deezer kan dat toch een stuk beter. Ze hadden hem een baan aan moeten bieden als bondscoach, dan waren we allang gekwalificeerd voor het EK.

Of sportcommentator bij de NOS?quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister wou je hem nog niet zijn, niet worden. Maar nu aanbid je z'n skilz?
Jou kunnen we dus ook niet meer serieus nemen.
 Ik denk dat ze hem alleen al vanwege zijn analytische vaardigheden goed kunnen gebruiken.
 Ik denk dat ze hem alleen al vanwege zijn analytische vaardigheden goed kunnen gebruiken.

Ach ja, je bent wel op zoek naar drama. Tussen flirtende mensen gaan zitten zodat je de conclusie kunt trekken dat er niemand interesse in je heeft. En dan heb je weer een reden om hier een zwengel aan die langspeelplaat van je te geven.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
True, maar het is ook bijzonder pijnlijk om tussen flirtende mensen te zitten zoals ik best vaak zit op openbare locaties. Leuk om te observeren en misschien wat van te leren, maar dus ook pijnlijk dat er blijkbaar (vrijwel) niemand interesse in jou heeft.
 .
.

Dwing het af...quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
True, maar het is ook bijzonder pijnlijk om tussen flirtende mensen te zitten zoals ik best vaak zit op openbare locaties. Leuk om te observeren en misschien wat van te leren, maar dus ook pijnlijk dat er blijkbaar (vrijwel) niemand interesse in jou heeft.

Hij heeft zijn sterke en zwakke punten. Bepaalde eigenschappen zijn bij hem veel sterker ontwikkeld maar gaat ten koste van zijn sociale vaardigheden. Het zal mij ook niets verbazen als ik van hem zou verliezen met een potje stratego.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister wou je hem nog niet zijn, niet worden. Maar nu aanbid je z'n skilz?
Jou kunnen we dus ook niet meer serieus nemen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |