Lijkt me sterk dat zoiets zal gebeuren, maar ik neem aan van wel.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Tom nou sneller dan het geluid fietst he, en hij haalt dus het startschot in, is het dan ook een valse start? #durftevragen
Ik hou niet van onbegrensde luiheid.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk je nou grappig te zijn of zo?
Hier kan ik inkomenquote:Op woensdag 9 september 2015 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hou niet van onbegrensde luiheid.
Bodnarquote:Op woensdag 9 september 2015 15:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kiriyenka ook 23 seconden langzamer.
Stijn is gewoon grappig, dat is volgens keiharde feiten bewezen.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk je nou grappig te zijn of zo?
Live-ticker.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:30 schreef Godshand het volgende:
Kijken jullie op een stream of live-ticker?
Haha, satire!quote:Op woensdag 9 september 2015 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn is gewoon grappig, dat is volgens keiharde feiten bewezen.
Dankzij deze post weet ik nu ineens dat Terpstra meedoetquote:Op woensdag 9 september 2015 15:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Terpstra 5e bij het 1e tussenpunt
Stijn is wel een vermakelijke user jaquote:Op woensdag 9 september 2015 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn is gewoon grappig, dat is volgens keiharde feiten bewezen.
Movistars gaan ook allemaal vol voor het ploegenklassement, denk ikquote:
Die heeft zich wel een paar keer getoond hoor.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dankzij deze post weet ik nu ineens dat Terpstra meedoet
Volgens mij is er geen startschot.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Tom nou sneller dan het geluid fietst he, en hij haalt dus het startschot in, is het dan ook een valse start? #durftevragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |