Dat is toch zo'n vuurmaakding voor als je toevallig op een onbewoond eiland komt te zitten met Chantal Janzen?quote:Op woensdag 9 september 2015 08:41 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding. Geen idee of ik 't ooit ga gebruiken maar het is wel stoer om te hebben.
Wat is hetquote:Op woensdag 9 september 2015 08:41 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n ding. Geen idee of ik 't ooit ga gebruiken maar het is wel stoer om te hebben.
Oh zo'n ding. Zou niet pakken. Gewoon elkaar warm houden op de natuurlijke manier.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n vuurmaakding voor als je toevallig op een onbewoond eiland komt te zitten met Chantal Janzen?
quote:
Dat. Al zou ik op een hele andere manier warm houden als ik met mevrouw Janzen op een eiland zitquote:Op woensdag 9 september 2015 08:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n vuurmaakding voor als je toevallig op een onbewoond eiland komt te zitten met Chantal Janzen?
Eens mits lekkere wijven, maar als ik volgend jaar op mannenweek ga met m'n broertje en pa is dat ook weer zo raar.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh zo'n ding. Zou niet pakken. Gewoon elkaar warm houden op de natuurlijke manier.
Battery pack + led lampje, waar een tijdje terug korting op was in een topic in DIG. Ideaal voor op vakantie.quote:Op woensdag 9 september 2015 08:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eens mits lekkere wijven, maar als ik volgend jaar op mannenweek ga met m'n broertje en pa is dat ook weer zo raar.
Wat is jouw beste aankoop?
Wat een tokkiedingquote:Op woensdag 9 september 2015 08:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Staat dit topic in een crew gedeelte met al die blauwen () hier?
Maaaaaaaaar OT;
[ afbeelding ]
Dit.
Duitsland![]()
Dingen om je pols
Posten danquote:Op woensdag 9 september 2015 09:51 schreef tailfox het volgende:
Ik koop meestal duurdere dingen dan 5 euro.
Wat net zo nutteloos is
Edit zie dat dit het China topic is.quote:
http://www.tinydeal.com/index.php?main_page=zone_2dollarsquote:Op woensdag 9 september 2015 10:09 schreef Fylax het volgende:
Doe ook eens 'n linkje, zodat ik al die aankopen ook kan kopen
quote:Op woensdag 9 september 2015 08:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh zo'n ding. Zou niet pakken. Gewoon elkaar warm houden op de natuurlijke manier.
Ik had het over Chantal he...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |