Die gast met die brede kaakquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:49 schreef KingRoland het volgende:
Stephen Colbert![]()
![]()
![]()
Conan![]()
![]()
![]()
Jimmy Kimmel
Jimmy Fallon
Eens, Jon Stewart was ik ook vergetenquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En vergeet niet:
David Letterman![]()
Kort nadat hij met The Late Show was gestopt, kwam hij onverwacht bij Steve Martin het podium op om zijn gal te spuwen over Donald Trump, compleet met Top 10.
Dat was de beste Jinek ooitquote:
Dit ook.quote:
quote:
In een literair cafe door een dik wijf laten pijpenquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:53 schreef Martinello het volgende:
Ik denk aan een klein literair café
Helaas doet ze dat wel. En helaas is dat rotnummer van haar de Top 100 niet uit te slaan.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:54 schreef Tagliano het volgende:
Niet iets doen wat in de buurt komt van zingen, Claudia
En als ik moet huilen, droog jij mijn tranen dan?quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas doet ze dat wel. En helaas is dat rotnummer van haar de Top 100 niet uit te slaan.
Was een grap naar Elf toe, net nu zijn stream eruit ligt.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die Chinese Paul van Vliet imitator
Dit zit heel diep, merk ik al.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas doet ze dat wel. En helaas is dat rotnummer van haar de Top 100 niet uit te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |