Lachwekkend tochquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik las overigens dat er in de Tweede Kamer tegen een motie is gestemd waarin geadviseerd werd om het eerste recht voor asielzoekers op een woning te laten vervallen.
Belachelijk, als je gewoon normaal werkt heb je al geen recht op woningbouwquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik las overigens dat er in de Tweede Kamer tegen een motie is gestemd waarin geadviseerd werd om het eerste recht voor asielzoekers op een woning te laten vervallen.
'Rechts' heeft gewoon geen meerderheid, PVV (met afvalligen) VVD en SGP.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Vindt*quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:45 schreef Type-R het volgende:
Claudia vind haar zelf belangrijk genoeg om anderen te onderbreken
Heb aardig wat Syriërs gesproken en hun grootste probleem met Assad was de verplichte dienstplicht. De meesten hadden problemen met de oppositie.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
Zo erg is die Assad niet. De meeste Syriërs vonden dat een prima kerel.
Hek er omheen en compleet uit laten fikken. Dat is de enige oplossing voor die hele regio.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:45 schreef Tagliano het volgende:
Als je alle problemen in Syrië wil oplossen moet je eigenlijk dat hele land wegvagen
vindtquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:45 schreef Type-R het volgende:
Claudia vind haar zelf belangrijk genoeg om anderen te onderbreken
Ik ken ook een Syrische, helemaal positief over Assad. Ik dacht, waarom zit je daar dan niet. Kan je Assad steunen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Heb aardig wat Syriërs gesproken en hun grootste probleem met Assad was de verplichte dienstplicht. De meesten hadden problemen met de oppositie.
Assad is een gematigd moslim. Hij is een gruwelijke dictator die een deel van z'n eigen volk de dood in heeft gejaagd, maar hij is desondanks bij lange na niet zo erg als IS.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Assad is beter dan IS hoor Claudia.
Als je bedenkt dat zijn vrouw er zo bij kon lopen:
[ afbeelding ]
Misschien omdat er oorlog is. Oorlog die we (het Westen) zelf zijn begonnen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ken ook een Syrische, helemaal positief over Assad. Ik dacht, waarom zit je daar dan niet. Kan je Assad steunen.
Dit ja, je kunt nou eenmaal niet alles in Europa regelen, hoe graag je ook iedereen zou willen helpenquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Normaal vind ik hem een lul, maar nu heeft hij toch wel een punt ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |