RetroArch. Werkt als een tietquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd nog geen idee.Heb jij inmiddels wat dingen met je Pi gedaan?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
RetroArch. Werkt als een tietZijn inmiddels ook wat meer toepassingen voor met bijv zowel retro gamen als mediastation geloof ik, maar nog niet echt tijd gehad om dat uit te zoeken.
Ik houd het voorlopig nog bij mijn Windows bakquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 13:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Leuk MAHL. Ik wist gewoon dat het goed zou komen.
Ook wat meer GNU/Linux kunnen waarderen?
Leuk, is zo'n Raspberry Pi krachtig genoeg voor Nintendo 64 emulatie? En al dan niet in combinatie met Kodi?quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 12:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
RetroArch. Werkt als een tietZijn inmiddels ook wat meer toepassingen voor met bijv zowel retro gamen als mediastation geloof ik, maar nog niet echt tijd gehad om dat uit te zoeken.
N64 alleen met bepaalde games. Combinatie met Kodi weet ik niet, schijnt dat ze nu wel van die modulaire dingen hebben dus misschien dat dat werkt?quote:Op zondag 4 oktober 2015 03:41 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Leuk, is zo'n Raspberry Pi krachtig genoeg voor Nintendo 64 emulatie? En al dan niet in combinatie met Kodi?
Ik ben nog op zoek naar leuke projecten om binnenkort met de Pi te gaan knutselenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:13 schreef De_Hertog het volgende:
Thanks. Voorlopig is het nog niet foto-waardig, maar als ik de geluidskaart heb en ga inbouw zal ik zeker wat posten. Het is inderdaad leuk speelgoed.
Je zou dat magazine even moeten doorspitten, staat genoeg in.quote:Op zondag 4 oktober 2015 12:13 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar leuke projecten om binnenkort met de Pi te gaan knutselen
Tips, ideeën voor instap projecten?
de groovePi startersset lijkt mij wel leuk om mee te beginnen
https://www.sossolutions.(...)-zonder-raspberry-pi
Alleen heb ik dan weer geen idee wat ik ermee zou moeten maken
Dit is mijn eerste Pi en ik heb nog niet eerder iets gemaaktquote:Op zondag 4 oktober 2015 12:13 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar leuke projecten om binnenkort met de Pi te gaan knutselen
Tips, ideeën voor instap projecten?
Of er ook een eenvoudige manier is om van die felle knipperende LED lichten af te komen die op de RasPi zitten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:34 schreef KomtTijd... het volgende:
...?
Neem aan dat je wel íéts specifieker kunt zijn dan dat?
Stuk tape erover is denk de makkelijke optie.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Of er ook een eenvoudige manier is om van die felle knipperende LED lichten af te komen die op de RasPi zitten.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je het ACT ledje wel kunt aansturen vanuit de software. Voor de andere heb je 3 opties:quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
Stuk tape erover is denk de makkelijke optie.
Ik ben het nog nergens tegengekomen dat die softwarematig uit te zetten zijn, maar wie weet
Knap dat ze dat allemaal op zo'n klein bordje hebben weten te vrotten. Ben benieuwd wat het energieverbruik zal zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:01 schreef Aether het volgende:
Asus-dochter introduceert RaspberryPi-kloon met Intel Atom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo apart?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Apart dat het juist daar wordt verkocht. Bedankt voor de info i.i.g.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |