En in februari komt Deep Space Nine (Star Trek) in boxes uit op DVD. Ik denk dus dat het maar eens tijd wordt om te sparen voor EN een speler EN die boxen
quote:En ja, jullie (Isabeau & jij) staan er heel duidelijk een paar keer op
Op zondag 1 december 2002 22:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik haal of krijg zeer binnenkort mijn derde DVD, Within Temptation - Mother Earth Tour. het is alleen even de vraag of het Sinterklaas wordt of ikzelf een dag later
En dan The Killer wou ik al een tijd hebben en nu ook in nl eindelijk op dvd.
quote:hoe is het DTS-geluid?
Op zaterdag 30 november 2002 21:12 schreef SleaZy-E het volgende:
Vandaag Hamburger Hill (DTS) gekocht.
Voor mij een must have.
Lord of the rings special edition (incl argonath) R1
The 10th Kingdom (R2)
Clockwise (R2)
The Neverending Story (R2)
ThumbWars (R2)
quote:Als ik het DTS geluid vergelijk met bv Panic room DTS, dan kan ik je vertellen dat het wel een stuk minder is.
Op maandag 2 december 2002 21:11 schreef Smots het volgende:[..]
hoe is het DTS-geluid?
ik heb tot nu toe alleen nog maar slechte ervaringen gehad met het geluid van Video/Film-Express DVD's
-Battle Royale: Limited Special Edition (2 Disc's) (R2 UK)
-Rush Hour: Platinum Series (R1)
Vandaag binnen: Classic Monster Collection, van Universal.
Met daarin:
Damn, deze set is gewoon zo fukking cool, ik denk da'k er gewoon effe van in mijn broek zeik.
quote:Oe die heb ik al een tijdje in bestelling staan. niet voor mij overigens maar ik ga hem wel eerst kijken
Op vrijdag 6 december 2002 15:50 schreef Smots het volgende:
VET VET VET VET VET VEEEEEEEEEEEEEEEEET!Vandaag binnen: Classic Monster Collection, van Universal.
Met daarin:Frankenstein The Mummy Bride of Frankenstein Dracula Creature From the Black Lagoon Phantom of the Opera The Wolfman The Invisible Man Damn, deze set is gewoon zo fukking cool, ik denk da'k er gewoon effe van in mijn broek zeik.
quote:dit is een onbetwiste must-have!
Op vrijdag 6 december 2002 16:06 schreef AntiChrist het volgende:[..]
Oe die heb ik al een tijdje in bestelling staan. niet voor mij overigens maar ik ga hem wel eerst kijken
en misschien koop ik hem dan ook wel
alleen voor uitermate true metal liefhebbers natuurlijk he:P
-The Animal: Special Edition (R1)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |