quote:Displaying page 15 of 15
Op vrijdag 10 januari 2003 18:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Neat-o. Die is voor mij onderweg.
off-topic: M'n order-history bij play is over de 10 pagina's heengegaan.
- The World is not Enough S.E.
- Goldeneye S.E.
Allebei alvast besteld
quote:Update: dat kreng gaf dus storing.
Op vrijdag 10 januari 2003 14:42 schreef detulp050 het volgende:[..]
Ex rental en die koop je ? Bij mijn videotheek of DVDtheek zijn de huidige rentals al slecht. Daarbij is Knights Tale bij de Mediamarkt slechts 12.99
Heb nu voor 13 Euro bijbetaling: Pitch Black en The Mummy-Ultimate edition met DTS........nieuw welteverstaan.
Verder nog even opgepikt:
En dan nog wat slecht nieuws vandaag: EzyDVD meldde dat de release van de complete Battlestar Galactica serie door Universal Pictures voor onbepaalde tijd is uitgesteld .
quote:Hier staat de trailer van deel 3.
Op dinsdag 14 januari 2003 20:53 schreef SleaZy-E het volgende:
Taxi 1 & 2, die films zijn echt SUPER
Blade 2
Total Recall
Beetlejuice
From Hell (special edition 2 disc)
quote:Ik meen deze of volgende maand. Hij wordt uitgebracht door RCV dus het is een single disc en je krijgt er totaal geen extra's bij.
Op woensdag 15 januari 2003 11:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Wanneer komt Blade2 hier in Nederland uit? (ben namelijk niet van plan 35 euro voor die schijven te dokken...)
De versie op Play kost nu 15,- (euro's), die van RCv gaat minimaal 20,- kosten hier...
Maw: je wordt in Nederland gewoon genaaid!
quote:Da's de brakke huurversie
Op woensdag 15 januari 2003 12:22 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Ik meen deze of volgende maand. Hij wordt uitgebracht door RCV dus het is een single disc en je krijgt er totaal geen extra's bij.
quote:Ja, want met een beetje pech is ook het DTS-geluidsspoor van de RCV-editie inferieur aan de UK-import.
De versie op Play kost nu 15,- (euro's), die van RCv gaat minimaal 20,- kosten hier...Maw: je wordt in Nederland gewoon genaaid!
quote:Ja, die film is prachtig.
Op woensdag 15 januari 2003 17:29 schreef SODA het volgende:
Zojuist Delicatessen gekocht bij de FRS (9,99)
iig prachtige menu's, maar de film zelf is vast nog mooier!
quote:Hij's mooi hè?
Op woensdag 15 januari 2003 18:15 schreef AntiChrist het volgende:
vandaag binnen:Bride of frankenstein
Traffic ligt trouwens bij Blokker voor slechts ¤ 12,99. Dat scheelt toch alweer een Eurootje of 8 met FRS en MM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |