abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155969714
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:58 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook gewoon de site noemen en zeggen dat ze zelf maar een leuk shirtje uit moeten zoeken.
Wel leuk dat je veel leuke reacties kreeg :)
Ik heb in het midden gelaten waar de shirts weg kwamen en er een kleine "onkostenvergoeding" overheen gezet.
pi_156077656
op alieexpres staat meestal wel een omrekentabel bij het kledingstuk naar keuze. Mn nike's size 9,5 paste iig wel perfect
pi_156078093
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:14 schreef badschaap het volgende:
op alieexpres staat meestal wel een omrekentabel bij het kledingstuk naar keuze. Mn nike's size 9,5 paste iig wel perfect
Dan nog is het verstandig om op aliexpress even de verkoper te vragen. Ik heb al vaak gehad dat ik op advies van de verkoper uiteindelijk een andere maat heb genomen dan dat ik zelf in 1e instantie zou kiezen.
pi_156103240
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:51 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Irritant is dat. De maten staan meestal aangegeven in cm's maar dan koppelen ze daar weer maten aan die net niet overeen komen met de NL maten.
Wil eigenlijk nog die Li Ning Xiaomi schoenen uitproberen maar meestal gaat Li Ning maar tot maat 44
Precies. Schoenen koop ik eigenlijk niet via internet, wil ze eigenlijk altijd wel passen voor ik ze koop. Maar datzelfde gold eigenlijk ook voor toen ik nog in Nederland woonde. Een kutshirt zit dan niet lekker, pech, maar kutschoenen vernachelen je voeten, benen en hele houding gewoon. Uitzondering voor mij hier zijn dan voetbalschoenen omdat ik die hier niet groter dan 44 kan vinden bij de Nike-stores. En dan check ik altijd dubbel of je ze kunt retourneren.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:50:21 #55
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_156628482
Mijn ervaring met kleding uit China is dat heel veel nagemaakt wordt van andere websites. Ik heb het hier overigens over dameskleding, daar heb ik ervaring mee. De foto is negen van de tien keer van een ander kledingmerk en het werkelijke product is meestal een (polyester) benadering hiervan met een chinese maatvoering. Maat 36 in damesmaat hier is daar meestal maat L of XL. Afwerking is vaak niet over naar huis te schrijven. Verder moet je rekening houden ermee dat de kleding nogal eens problemen geeft. Ik heb 2 keer een simpele lange zwarte jurk besteld: 1 keer was die in een polyamide-achtige stof uitgevoerd, de tweede keer in hoogglanzend polyester. In beide gevallen was het dezelfde maat maar wisselde dit in de praktijk en gaf 1 van de 2 af.

Verder wordt er soms een deel van een in China geproduceerde batch verkocht, vooral op Aliexpress ben ik dit tegengekomen in de vorm van Hilfiger sokken tot Abercrombiekleding. Daar krijg je dus merkkleding voor een prikkie. Of dit echt is weet ik overigens niet zeker, ik vermoed soms dat deze kleding wel deel was van een collectie die niet geheel is afgenomen o.i.d te zien aan de kwaliteit. Wel riskeer je een flinke boete en inname als je deze dingen bestelt. Op eigen risico dus.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
  maandag 5 oktober 2015 @ 21:52:07 #56
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_156628539
Oja, de damesschoenen zijn meestal geen succes (behalve de sloffen, waarin ik geen verschil heb kunnen ontdekken met de kwaliteit zoals een schoenenreus of scapino ze aanbiedt). Die vallen meestal wel redelijk naar maat maar grote maten lopen meer risico dan kleinere aangezien men vaak niet veel meer heeft dan een Europese maat 40 voordat het krap en vervelend wordt.
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_156628968
ik raad je ook deze seller aan XL = M voor mijn dan
http://www.aliexpress.com/store/1460393
al 2 shirts vandaan welke hier bij coolcat zoan 40 :o kosten en daar 15 _O_
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 08:34:44 #58
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_156634234
Had een mooi vest besteld (dacht ik) kom ik een week later precies datzelfde vest tegen op facebook met dezelfde foto's. Blijkbaar een hot item. Ik verwacht niet dat het er zelfs maar op lijkt :')
Als ze het echt te bont maken vraag ik gewoon een deel van het geld terug, tot dusver is dat geen probleem geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')